Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hahaha, Ja ben weer terug, Net even Argentinié tegen Duitsland bekeken, Die Duitsers hebben ze wel ff goed ingemaakt zeg, 4-0, Wat een score om te winnen! :tu:

Bewerkt: door Melvin_123

Of Spanje, die hebben de Duitsers al in de finale van het EK verslagen.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Ik voorspel dat Paraguay van Spanje en Duitsland wint en Uruguay gaat winnen van Nederland.

Vervolgens wint Paraguay het wk. :)

Geplaatst:

Melvin, krijgen we nog een reactie van je? Ik wil wel eens weten wat je van Brazilië denkt. En al helemaal van die coach, die direct na het verlies is opgestapt. Wat een top mentaliteit heb je dan.

Overigens even wat anders: klote Duitsland :D WK-poule gata de verkeerde kant op, en het is ook nog Duitsland die wint. Helemaal klote.

Go Mannschaft go

We leven in Nederland..

Ik voorspel dat Paraguay van Spanje en Duitsland wint en Uruguay gaat winnen van Nederland.

Verder alles goed?

Geplaatst:

Melvin, krijgen we nog een reactie van je? Ik wil wel eens weten wat je van Brazilië denkt. En al helemaal van die coach, die direct na het verlies is opgestapt. Wat een top mentaliteit heb je dan.

Overigens even wat anders: klote Duitsland :D WK-poule gata de verkeerde kant op, en het is ook nog Duitsland die wint. Helemaal klote.

Go Mannschaft go

We leven in Nederland..

Verder alles goed?

Ik denk hij in Belgie aan z'n sig te zien.

Dude, je moet echt stoppen met LSD..

Duitsland zit nog lang niet in de finale, Spanje kan het ook zijn hoor. Trouwens Visser23, in die landen word je aan de schandpaal genageld omdat je niet hebt gedaan wat er van je verwacht hebt, mocht ik Dunga zijn, ik was ook opgestapt.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Go Mannschaft go

We leven in Nederland..

Toch... in België geldt momenteel: Go Mannschaft Go

Mooie wedstrijd, alhoewel er een immens niveauverschil lag tussen Duitsland en Argentinië...

Ik verwacht wel dat de winnaar van Duitsland - Spanje wereldkampioen wordt.

(Indien Spanje natuurlijk wint zometeen)

Ik heb niks tegen Nederland hoor, alleen vind ik ze nu niet goed spelen :N .

Geplaatst:

Geef Nederland 1 liter zelfvertrouwen en ze spelen als een kampioensploeg, in NL-Bra spatte in de 2de helft het zelfvertrouwen van Oranje af. Prachtig gewoon..Ik hoop alleen dat Oranje leert de kansen af te maken, NL-Bra was gewoon een ramp..

Geplaatst:

Nee! :-(

Paraguay uitgeschakeld. Jammer, maar ze zijn wel ver gekomen.

Ik gebruik trouwens geen LSD.

Geplaatst:

Dit is beter hoor, dan komen er veel gele kaarten en blessures in Spanje - Duitsland en heeft Nederland meer kans.

Geplaatst:

Ik overdrijf niet, Ik zeg alleen maar de keiharde waarheid, Of je hem nou wilt horen of niet. ;)

Brazilié 5-0, 6-0, 7-0 (Zoals bij Portugal - Zuid-Korea), Of messchien zelfs wel 8-0, We hebben vd Sar niet meer, Maar stekelenburg he! :ch:

En de verdediging in het Nederlandse elftal is ook niet echt bepaald goed te noemen, Ze laten veels teveel ruimte open voor de tegenstanders.

Hier kan Brazilié veel goals mee maken, Dus ik ga echt keihard lachen als Nederland met zo'n score verliest, Worden de straten ook weer oranje-loos. :schater:

Om nog maar even te quoten. :D

Inderdaad heel onsportief van Suarez, die hoef ik niet meer bij Ajax te zien. :N

Wat een smerig goor mannetje is het toch, ik hoop dat er wat met hem gebeurd waardoor hij geen voetbal meer kan spelen, dan is er weer een spel verzieker minder op het veld.

Daarnaast, wat heb ik een hekel aan die klote Suaréz. Gadverdamme. Vieze handsbal op de lijn waardoor Uruguay door is.

Wees nou eens realistisch, allemaal. Dit is gewoon een van de beste acties op het wk, elke andere speler had hetzelfde gedaan. Wat had hij anders voor keuze? Helemaal niets. Het was of de bal gaat erin, of rood en strafschop. Dan weet ik ook wel wat ik gedaan had in de laatste secondes van de wedstrijd. Hij heeft iets geflikt wat verboden is, en heeft daarvoor rood gehad + een 100% kans. Dat Ghana die verprutst, is hun eigen schuld. Hun eigen onbekwaamheid.

Ik had toch echt op Ghana gehoopt, want die hadden we in de voorbereiding al 4-1 ingemaakt. Nouja, Suaréz rood, aanvoerder doet niet mee. Alleen Forlán is nog een goede speler bij Uruguay en dan houdt het wel op.

Ghana is op het WK 1000x beter dan toen in die oefenwedstrijd. Onderschatting wordt nu echt de grootste tegenstander van Nederland. Wat een anti-climax als ze verliezen van Uruguay!

Geef Nederland 1 liter zelfvertrouwen en ze spelen als een kampioensploeg, in NL-Bra spatte in de 2de helft het zelfvertrouwen van Oranje af. Prachtig gewoon..Ik hoop alleen dat Oranje leert de kansen af te maken, NL-Bra was gewoon een ramp..

Ja inderdaad. Maar het schijnt dus dat Huntelaar in de bluf van de doelman was getrapt. Die had gezegd "stop maar, het is afgefloten", terwijl dat niet waar was. Daarom die aarzeling, waardoor de communicatie tussen hem en Robben mis liep. Maar ja, liever wanneer we voor staan dan gelijk of achter...

Dit is beter hoor, dan komen er veel gele kaarten en blessures in Spanje - Duitsland en heeft Nederland meer kans.

Gele kaarten maken toch niet uit? Alles is nu (buiten de schorsingen) kwijtgescholden. Dus stel dat ze in de halve finale een gele kaart krijgen, dan mogen ze sowieso nog meedoen. Daardoor heb je geen B elftal in de finale.

Hebben jullie gehoord van de geruchten rondom het Noord-Koreaanse elftal? Volgens de geruchten moeten die nu hakken in een mijn ver onder de grond... Laat Engeland, Frankrijk en Italië dat ook maar eens doen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...