Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Nou dat vindt ik soms ook, maar gister reed ik in een Infernus. Maar ik zag geen een! Infernus staan/rijden.. Toen later op het andere eiland zag ik er pas 1 staan.. :bonk:

Maar ik zat in een banshee en bij de safehouse in bohan daar zit zo'n bocht weet je wel, Daar stonden er wel 15 :*D

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld je eigen Hoofdpersoon maken en je eigen vechtstijl en kan trainen op Kracht (fitnis) of een sport gaat trainen niet voetbal ofzo (is wel leuk) maar dan lijkt het geen Gta meer maar Freerun/Parkour bijvoorbeeld wel dan kan je als je ooit ruzie op Gta hebt met een klein leven dan kan je gaan Freerunnen of dat je juist niet zo Sportachtig bent en altijd naar een kroeg gaat ofzo en ik vind dat er vliegtuigen in moeten komen en de map veel groter dus maar wel dat het zo mooi blijft als in Gta 4

Bewerkt: door NikoBellic30
Link to comment
Delen op andere websites

dat je weer een vliegbrevet kan halen zodat je weer zonder gezeik op het vliegveld kan komen :)

Ja vindt ik ook. Nu mag je maar een bepaald deel op het vliegveld komen, maar niet op de start baan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels: Dat je winkels kan kopen en de eigenaar wordt dat je daar va geld krijgt.

Auto's: 3d moterblokken in de auto's

Gebouwen: in haast elkgebouw kan rondlopen

Verschillende vechtstijlen

Veel kleding opties en kapsels

auto's kunnnen tunen

mensen kunnen aanspreken op straat

Eigen crip/gang kunnen maken

Autorijden: een cockpit vieuw (zo als je rijd bij needforspeed shift)

Autorijden: realistieser: kilometer teller, bezine tanken en betalen,

En dat je alle zaken kan overvallen die je wil

Politie controles op de weg dat ze je laten stoppen enzo.

Auto rijbewijs halen.

Moter rijbewijs halen

vliegbrevet halen, en als je die heb dat je op vliegveld mag komen zonder wanted sterren.

Sportschool waar je kan trainen

Kortom:

uiterlijk gta4,

opties gta sa & saints raw 2

Rijstijl: need for speed shift

Bewerkt: door theateam
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het niet gta meer. Is het niet *** als je een missie doet waarin je iemand moet achtervolgen en je benzine is op. En het volgende tankstation is ver weg of ligt niet op de route. Sommige dingen zijn wel leuker, cockpit view bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als die benzinemeters nog tamelijk realistisch zijn zie ik er de lol wel van in hoor, dat is net het leuke, als je di mods in SA hebt met de petrolmeters vallen altijd je auto's stil na 500 meter rijden, realitischer zou toch zijn mocht je bijvoorbeeld op 1 tank 50 KM kon doen, of afhangend van welk voertuig, dan ga je leren met welk voertuig je wat moet doen, benzineslurpen of bezuinigen zodat je wat later door kan gaan, het geeft een mooie extra dimensie aan het spel :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, lijkt me leuk. Alleen niet voor altijd... Dan vindt ik wel, dat je dan die bezinemeter uit kunt zetten.

Maar je moet maar om de 50 KM (of dergelijke) tanken, dat is net het inovatieve, kies je voor een ander voertuig? Of doe je lekker voort met dit en tank je, zo creëer je een band met je voertuig, hoe fout dat ook mag klinken :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook wel leuk vinden dat je weer Gebouwen kan kopen met je Geld.

bijvoorbeeld een Auto Dealership en dat je daar binnen je eigen Wagens kan showen

en een Modificatie Shop erbij ( net zoals in San Andreas ? )Zoiets..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, lijkt me leuk. Alleen niet voor altijd... Dan vindt ik wel, dat je dan die bezinemeter uit kunt zetten.

Maar je moet maar om de 50 KM (of dergelijke) tanken, dat is net het inovatieve, kies je voor een ander voertuig? Of doe je lekker voort met dit en tank je, zo creëer je een band met je voertuig, hoe fout dat ook mag klinken :7 .

Ja, das waar. Want nu laat ik me auto gewoon staan en pak ik gewoon een nieuwe. Als ik me ouwe net vol heb getankt, dan neem ik die echt wel weer mee, en ik ben er dan ook zuinig op. Dus dat is dan idd wel weer mooi. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

je weet wel net als wegmisbruikers mensen die dat filmen

en je dat later op TV terug kan zien

en dat als je door rood rijd een bekeuring kan krijgen tenminste als je voor de politie stopt anders krijg je twee sterren :puh:

en zoals bij GTA 2 dat je kan kiezen bij welke gang je werktbiertje.gif maar zelf ook een gang hebben zoals GTA vice city je eigen gang hebben maar wel voor andere klusjes opknappen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...