Kratod Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Dit lijkt me wel leuk: - Metro missie. - Bussen missie. - Een pretpark. - Dat je een cop uitvind kand ragen zo als in GTA SA en GTA VC MVG. Kratod cop outfit dragen bedoel je? Sorry, maar soms doet mijn spatibalk half of ik ben net ietjes te laat met de spatie :$ . MVG. Kratod
jvj Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Dit lijkt me wel leuk: - Metro missie. - Bussen missie. - Een pretpark. - Dat je een cop uitvind kand ragen zo als in GTA SA en GTA VC MVG. Kratod cop outfit dragen bedoel je? Sorry, maar soms doet mijn spatibalk half of ik ben net ietjes te laat met de spatie :$ . MVG. Kratod Een cop uitvind die komt in quote van de maand!
Kratod Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dit lijkt me wel leuk: - Metro missie. - Bussen missie. - Een pretpark. - Dat je een cop uitvit kand ragen zo als in GTA SA en GTA VC MVG. Kratod cop outfit dragen bedoel je?
xelaim Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Dat er meer aandacht wordt geschonken aan drifting, zoals bergen om van te driften, en hyperrealistische drifts
Vice-King Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 gang wars terug zou het zo geweldig vinden lekker je eiegen gebiedje vormen.
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 ik wil ook een grote vice city heb liever die tropische stijl ik vind dat de dodo terug moet dat vlietuigie is vet
Nissan Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Het valt mij op dat enorm veel mensen dingen hopen waarvan er nu al gezegt kan worden dat die niet (meer) terugkomen. Bijvoorbeeld die poster die San Andreas en Vice City in één game wilde stoppen. Dat krijg je niet op 1 disk, of je moet weer een überlelijk spel willen zoals SA .
flippie13 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Het valt mij op dat enorm veel mensen dingen hopen waarvan er nu al gezegt kan worden dat die niet (meer) terugkomen. Bijvoorbeeld die poster die San Andreas en Vice City in één game wilde stoppen. Dat krijg je niet op 1 disk, of je moet weer een überlelijk spel willen zoals SA . Schaam jezelf, San Andreas was qua graphics misschien niet rukwaardig genoeg voor jou, maar qua storyline en mogelijkheden één van de beste games ooit. En houd er ook rekening mee dat de tijden veranderen, SA was groot, vele mogelijkheden maar shitty graphics, toch wisten ze deze op een DVD te zetten waar zo'n 15 GB op paste. De Blu-ray cd van nu heeft een capaciteit van 50 GB, iig 3 keer zo groot dus, wat het waarschijnlijk wel mooier kan maken. (en de xbox, sja, sorry? :$) Ik wil de mogelijkheden van SA nog wel eens terugzien in een next-gen GTA, maar dan beter uitgewerkt en gelijkwaardige tot betere graphics als GTA IV
GAMEKINGZ Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Gewoon gameplay zoals nu in MoH ,CoD en Ghost Recon is.
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Gewoon gameplay zoals nu in MoH ,CoD en Ghost Recon is. Je kan toch ONMOGELIJK een FPS vergelijken met een spel zoals GTA IV.. Het valt mij op dat enorm veel mensen dingen hopen waarvan er nu al gezegt kan worden dat die niet (meer) terugkomen. Bijvoorbeeld die poster die San Andreas en Vice City in één game wilde stoppen. Dat krijg je niet op 1 disk, of je moet weer een überlelijk spel willen zoals SA . Schaam jezelf, San Andreas was qua graphics misschien niet rukwaardig genoeg voor jou, maar qua storyline en mogelijkheden één van de beste games ooit. En houd er ook rekening mee dat de tijden veranderen, SA was groot, vele mogelijkheden maar shitty graphics, toch wisten ze deze op een DVD te zetten waar zo'n 15 GB op paste. De Blu-ray cd van nu heeft een capaciteit van 50 GB, iig 3 keer zo groot dus, wat het waarschijnlijk wel mooier kan maken. (en de xbox, sja, sorry? :$) Ik wil de mogelijkheden van SA nog wel eens terugzien in een next-gen GTA, maar dan beter uitgewerkt en gelijkwaardige tot betere graphics als GTA IV Idd, GTA SA was in de tijd dat het uitkwam een top game! En je moet nu GTA IV niet gaan vergelijken met SA. Ik zeg niet dat je het doet maar idd zoals hiervoor gezegd, tijden veranderen en op technologisch vlak gaat dat zeer snel. Mogelijk binnen een jaar of vijf gaan we GTA IV een shit game vinden qua graphics omdat er dan vele betere games zijn kwa grafisch vlak. Bewerkt: 25 juni 2010 door SNIPER44
Anoukk Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Ik zou dit wel cool vinden : dit is een beetje mijn gedachte ) Protagonist : Jerry Kapowitz (de zwerver die de diamanten vindt in de eind missie van TBoGT) Stad : Vice City verhaal: Jerry Kapowitz is naar zijn vonst van de diamanten van LC naar VC verhuist en is daar zijn eigen wapen winkel en drank winkel begonnen. helaas was dit voor korte tijd, de Ancellotti family wilt zijn diamanten terug en gaan naar VC om Jerry een lesje te leren. de Ancellotti's laten zijn winkels tot aan de grond toe afbranden. Nu gaan de Ancellotti Jerry zoeken maar die weet dat ze hem komen halen en verschuilt zich voor de Ancellotti's bij zijn broer Micheal Kapowitz. ondertussen hebben de Ancellotti's de zoektocht niet opgegeven en hebben het huis van Jerry ook tot de grond toe laten afbranden. de Ancellotti hadden ook onderdak gevonden bij de leider van de Ancellotti family in VC. Jerry laat het er niet bij zitten en beland in een overlevingsweg voor de Ancellotti's (naruurlijk krijgt Jerry tussen door van verschillende personage's opdrachten) Map(dit is een heel klein model van mijn eigen verzonnen map (hij kan 10x groter): De voertuigen uit IV en Episodes en nieuwe Wapens de zelfde als IV en Episodes + een paar nieuwe Zeg lekkerding droom lekker verder zeg. <3 Mogelijk binnen een jaar of vijf gaan we GTA IV een shit game vinden qua graphics omdat er dan vele betere games zijn kwa grafisch vlak. Vinden we nu al hoor :$ Bewerkt: 25 juni 2010 door Anoukk
Phoenyxar Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 *Heel veel bla bla* *Al even veel bla* Ik denk dat jullie echt voor geen hol snappen wat hij bedoelt... Hij bekritiseert het feit dat iedereen een enorm grote map wilt met VC en SA bij mekaar waardoor het spel te zwaar wordt en de grafische elementen omlaag worden gehaald waardoor het er lelijk uitziet en hij kiest SA als voorbeeld... is het te moeilijk om te begrijpen? :$ Toch blijf ikzelf wel hopen op een grote map, met lekker wat platteland.
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 *Heel veel bla bla* *Al even veel bla* Ik denk dat jullie echt voor geen hol snappen wat hij bedoelt... Hij bekritiseert het feit dat iedereen een enorm grote map wilt met VC en SA bij mekaar waardoor het spel te zwaar wordt en de grafische elementen omlaag worden gehaald waardoor het er lelijk uitziet en hij kiest SA als voorbeeld... is het te moeilijk om te begrijpen? :$ Toch blijf ikzelf wel hopen op een grote map, met lekker wat platteland. Er zijn zat spellen met een grotere kaart dan SA en met betere graphics. Makkelijk mogelijk dus.
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Er zijn zat spellen met een grotere kaart dan SA en met betere graphics. Makkelijk mogelijk dus. We zijn nu al 6 jaar verder... Daarbij blijft het een feit dat er bij een GTA men liver de map wat kleiner houdt om de graphics er wat beter uit te laten zien. Maar dat gaat een te grote discussie opwekken.
Recommended Posts