Guardian1980 Geplaatst: 30 juni 2011 Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Het zal leuk zijn als daar een hele metro netwerk was zo als in GTA IV. Ik vind het metronetwerk uit GTA IV helemaal goed, maar ik zou graag wat meer haltes hebben. Vooral Broker, Dukes en Bohan zijn wat karig bedeeld, daar had ik graag wat haltes bij gehad. Protagonist; geen idee wat het woord betekent Vijanden vd. prota..; geen idee dus De protagonist is de hoofdrolspeler van het spel, jouw poppetje zeg maar. Kijk ook eens hier, daar vind je bovenaan de pagina een overzicht van alle protagonisten en antagonisten.
juliankoster Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 grand theft auto san andreas storys dat die tempenny aant het eind eigenlijk nog leeft door dat hij is opgehaald door een andere politie gast
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Wapens >>Naar mijn mening waren ze goed genoeg Voertuigen >>naar mijn mening mogen ze nog wat meer als een echt merk eruit zien, en soms de auto niet half lelijk of mooi maken denk bijvoorbeeld aan de PMP600 mooie auto maar de achterkant was spuuglelijk :$ Opdrachtgevers >>ik weet er niet zo veel over te zeggen Protagonist >>dat is toch de hoofdrolspeler? :$ Zo lang het maar een man blijft maar je moet wel zijn bouw kunnen aanpassen en huidskleur als Saints Row maar ik denk dat dit niet erin komt aangezien het er wat onerzorgder uit gaat zien en je kan dan die hoofdpersoon zelf bepalen, sorry dames Vijanden van de Protagonist >>zo lang het maar geen familie van die hoofdpersoon is wat in een GTA voorkwam Mijn verhaal zou zijn.. >>(even gauw bedacht) Een maffia/gang/iniedergeval een pot nat gaan auto's kopen jij bent de dealer en dan kom je in aanmerking met een crimineel leven waar je missies moet doen. Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >>Amerika blijft mooi En ik wil ook nog... >>betere functies en gewoon in alle huizen/gebouwen kunnen en liften gebruiken of bijvoorbeeld een nachtje in een hotel slapen, wat me ook leuk lijkt is je ontmoet mensen via het internet en niet per telefoon je krijgt bijvoorbeeld een site doorgestuurd met daarin alleen een tijd en adres dat je de opdrachtgever daar vind. Ook leuk een aparte clan optie en RolePlay optie
JORDI_BOSMA (gast) Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 (bewerkt) Wapens >> bushmaster ACR, intervention Voertuigen >> range rover sport, veel vliegtuigen en helikopters Opdrachtgevers >> niko bellic Protagonist >> niko bellic's zoon of zoiets Vijanden van de Protagonist >> iedereen die een vijand was van niko Mijn verhaal zou zijn.. >> weet ik veel Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> heel amerika dus ook hawaii en alaska, ook al weet ik dat dat toch nooit mogelijk is En ik wil ook nog... >> meer customize opties enzo Bewerkt: 13 augustus 2011 door JORDI_BOSMA
vice infernusX Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Het zal leuk zijn als daar een hele metro netwerk was zo als in GTA IV. Ik vind het metronetwerk uit GTA IV helemaal goed, maar ik zou graag wat meer haltes hebben. Vooral Broker, Dukes en Bohan zijn wat karig bedeeld, daar had ik graag wat haltes bij gehad. Protagonist; geen idee wat het woord betekent Vijanden vd. prota..; geen idee dus De protagonist is de hoofdrolspeler van het spel, jouw poppetje zeg maar. Kijk ook eens hier, daar vind je bovenaan de pagina een overzicht van alle protagonisten en antagonisten. Ik vond de metro wel een leuk iets maar ik zou in de nieuwe GTA graag een soort van trein netwerk willen zien zoals de brown streak in San Andreas. Als de trein dan ook nog te besturen is ben ik tevreden
BelgiumRedDevils Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Het zal leuk zijn als daar een hele metro netwerk was zo als in GTA IV. Ik vind het metronetwerk uit GTA IV helemaal goed, maar ik zou graag wat meer haltes hebben. Vooral Broker, Dukes en Bohan zijn wat karig bedeeld, daar had ik graag wat haltes bij gehad. Protagonist; geen idee wat het woord betekent Vijanden vd. prota..; geen idee dus De protagonist is de hoofdrolspeler van het spel, jouw poppetje zeg maar. Kijk ook eens hier, daar vind je bovenaan de pagina een overzicht van alle protagonisten en antagonisten. Ik vond de metro wel een leuk iets maar ik zou in de nieuwe GTA graag een soort van trein netwerk willen zien zoals de brown streak in San Andreas. Als de trein dan ook nog te besturen is ben ik tevreden Of een vliegroutes vind ik wel cool, van (Vice City naar Los Santos)
vice infernusX Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 @Hierboven: AL zou dat gebeuren dan zou de vliegroute van de stad waar GTA V zich afspeelt naar Liberty City gaan, anders mogen ze een extra stad ontwerpen en dat mogen ze wel voor de GTA daarna bewaren
Sublime Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 (bewerkt) Ik zou graag willen dat de requirements van de pc niet zo hoog lagen voor maximale graphics. En tevens mag de viewing distance op de ps3/xbox360 ook wat omhoog, dat vind ik namelijk nogal lame in gta iv... Bewerkt: 16 augustus 2011 door Maikle
sownbob Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 (bewerkt) Wapens Gewoon de standaard GTA wapens. Hoeft voor mij allemaal niet zo vernieuwend te zijn. Misschien voor de grap wat old school wapens. Een tommy gun ofzo. Voertuigen Misschien ook wat retro wagens. Beetje jaren 80 of ouder. Opdrachtgevers Russen, Mexicanen, Politie. Protagonist Weer iets met de Russen zou mooi zijn, maar erg onwaarschijnlijk omdat het laatste deel dat al had. Vijanden van de Protagonist Het leger, de overheid. Mijn verhaal zou zijn.. Geen voorkeur in verhaal Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. Weer iets met New York zou mooi zijn...In combinatie met het platteland, als je een beetje ver doorrijdt. Dus echt de moeite moeten doen om daar te komen. En ik wil ook nog... Veel vrijheid. Beetje zoals San Andreas. Echt zoveel vrijheid dat je gewoon echt lange stukken kan gaan rijden zonder dat je ergens naartoe wilt. Bewerkt: 17 augustus 2011 door sownbob
niko.bellic Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Bij de cabrio's kun je nooit beslissen of je het dak dicht of open wil. Ik hoop dat je bij de nieuwe gta hun dat open en dicht kan doen. Bijvoorbeeld : http://www.youtube.com/watch?v=M2jHyup4s9M
PunkyF00l Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Ook meer betaalmogelijkheden, zoals nieuwe huizen, kleren, voertuigen,... Want ik weet soms echt niet wat te doen met m'n geld...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Bij de cabrio's kun je nooit beslissen of je het dak dicht of open wil. Ik hoop dat je bij de nieuwe gta hun dat open en dicht kan doen. Bijvoorbeeld : *filmpje van Midnight Club LA waarin allerlei cabrio's aan het strippen zijn, en zich dan weer aankleden.* Ow ja, wat een sterke opmerking! Tenslotte werkt deze game ook op RAGE, dezelfde engine als GTA IV. Dan zou dat een kleine moeite moeten zijn. Het hoeft er niet zo gelikt uit te zien als in MC:LA, maar het voelt wel wat beter aan als je, wanneer het ineens begint te gieten als een malle, je ook even je top erop kan vouwen. Ook meer betaalmogelijkheden, zoals nieuwe huizen, kleren, voertuigen,... Want ik weet soms echt niet wat te doen met m'n geld... Daar zijn we het allemaal wel over eens, geloof ik. Het geld zou een stuk realistischer moeten rollen. Als je RDR als voorbeeld neemt, daarin is rondkomen soms lastig. Dan moet je wel even gaan jagen om weer aan munitie te kunnen komen voor een tweede poging bij een wanted poster, bijvoorbeeld. In een GTA zou je het jagen dan kunnen vervangen voor de koeriersdiensten als pizzabezorger zoals die in VC zaten, of andere kleine baantjes die je kan aanpakken wanneer je ze nodig hebt. Van allebei jullie punten hebben we gezien dat Rockstar het wel kán. Dat is al stap één; nu hopen dat ze het ook nog gaan uitvoeren!
PunkyF00l Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Als ze ietwat de weg van RDR opgaan maar dan in een modern jasje moet dat wel lukken
Guardian1980 Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Over dat geld wil ik ook wel een duit in het zakje doen Laten ze die beloningen maar eens omlaag schroeven. Soms krijg je voor een hele simpele missie heel veel geld, wat dan ook wel minder had gekund. Het respect uit SA vond ik wel een goed ding. Verdien eerst iemands respect, voordat je geld kunt verdienen. Ik ben benieuwd hoe dat in een volgende GTA zal gaan.
GTAKevin023 Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Een leuke multiplayer met een map editor, net als MTA. gewoon goed en simpel. En servers, dat alle servers lekker anders zijn en je je eigen favoriete server kan kiezen. Stuntservers bijvoorbeeld of gangwars servers. Net als MTA en SA-MP. V-MP moet het heten :D
Recommended Posts