thebig Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik kan niet zeggen welke auto precies, maar ik reed in de auto waar je inzit in een van de eerste missies van GTA IV. Er zitten een paar mannen achter je en je moet ze afschudden.
Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 (bewerkt) Roman's Taxi (Albany Esperanto) in It's Your Call? De Eperanto is inderdaad niet de beste auto, maar hij valt nog wel vrij goed mee, hangt er natuurlijk van af wat jij een 'Normale Snelheid' noemt Bewerkt: 28 augustus 2012 door Phoenyxar
Jesperkaj Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 (bewerkt) *foto* Zulke wegen Zulke wegen zal je amper in de Verenigde Staten aantreffen, behalve in Nationale Parken. De wegen in de Verenigde Staten zijn zo gebouwd dat ze geschikt zijn om het langeafstandsverkeer zo snel mogelijk te bedienen. Met bochten zorg je ervoor dat je er langer over doet, en dus proberen ze bochtige situaties altijd te vermelden. De meeste wegen gaan dan ook om de berg heen, in plaats van de weg eroverheen te laten lopen. Bovendien is deze foto niet gemaakt in de Verenigde Staten, maar in het Atlasgebergte in Noord-Afrika. Bewerkt: 29 augustus 2012 door Jesperkaj
thebig Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 Dan wil ik volgende keer GTA Noord-Afrika. Daar kunnen ze ook nog perfect een verhaal over schrijven. Het was inderdaad die missie. Ik probeerde natuurlijk zo snel mogelijk weg te komen, dus het was wel iets sneller dan 'normale snelheid'.
Maarten11 Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 *foto* Zulke wegen Zulke wegen zal je amper in de Verenigde Staten aantreffen, behalve in Nationale Parken. De wegen in de Verenigde Staten zijn zo gebouwd dat ze geschikt zijn om het langeafstandsverkeer zo snel mogelijk te bedienen. Met bochten zorg je ervoor dat je er langer over doet, en dus proberen ze bochtige situaties altijd te vermelden. De meeste wegen gaan dan ook om de berg heen, in plaats van de weg eroverheen te laten lopen. Bovendien is deze foto niet gemaakt in de Verenigde Staten, maar in het Atlasgebergte in Noord-Afrika. De snelwegen zijn inderdaad gebouwd voor de lange afstanden, maar dit soort weggetjes zullen toch ook wel regelmatig voorkomen in Amerika? Het is inderdaad een hele mooie weg, maar gas geven hier lijkt me best riskant. Je zult daar bovenaan de controle maar kwijtraken, of net de bocht niet kunnen halen. In GTA SA was dat geen probleem als je goed landde met je auto, maar ik vraag me af of dat in GTA V ook zo gemakkelijk gaat, dat is in het echte leven ook niet zo. Ik denk dat je je auto en jezelf wel aan diggelen hebt liggen.
Jesperkaj Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Zoals ik al eerder zei probeert de Amerikaanse versie van de ANWB zoveel mogelijk wegen om de bergen heen te bouwen, vooral in het oosten waar afstanden tussen steden behoorlijk groot zijn. De enige gebieden waar je zulke wegen kan aantreffen zijn nationale parken, historische en natuurlijke bezienswaardigheden (landmarks) of iets in die trant.
thebig Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik denk wel dat er een paar van die 'historische en natuurlijke bezienswaardigheden' bij Los Angeles liggen. Nationale Parken liggen er zeker in de buurt, dat weet ik nog van toen ik de hele kaart van Los Angeles onderzocht om te zien wat we in GTA V konden verwachten. Dus er is toch nog hoop op zo'n leuke wegen. Het zou inderdaad realistischer zijn dat, als je van hoge afstand valt met je auto, je niet mooi op je wielen landt. Waarschijnlijk vlieg je weer uit je raam ofzo, zoals in GTA IV veel het geval was zag ik. Maar als je nu eens, als je hoog en snel genoeg gaat, in je auto wordt geklemd? Dat zou pas leuk zijn. Dan raak je een groot deel van je health bar kwijt (of soms alles) en dan moet de brandweer je met elektrische kniptangen bevrijden. Bij motors dat je er afvliegt, want ik ben er in SA in geslaagd soms van Mount Chiliad te springen met mijn motor en het te overleven.
Merc Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Thebig: Als je in een achtervolging/missie zit, zou ik niet graag 'veel' health kwijt raken als ik per ongeluk van de berg af schiet.
Jacky-2007 Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik juist wel. Dat betekent namelijk dat het een moeilijke missie is. Dat miste in de IV-era waarbij alles minder uitdagend was.
thebig Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 (bewerkt) Inderdaad. Moet je maar goed rijden als je geen health kwijt wilt. Dit is nog wel een nice filmpje over car damage. Check 2:17 xD Bewerkt: 30 augustus 2012 door thebig
Jesperkaj Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Ik denk wel dat er een paar van die 'historische en natuurlijke bezienswaardigheden' bij Los Angeles liggen. Nationale Parken liggen er zeker in de buurt, dat weet ik nog van toen ik de hele kaart van Los Angeles onderzocht om te zien wat we in GTA V konden verwachten. Dus er is toch nog hoop op zo'n leuke wegen. Alleen Joshua Tree National Park ligt aardig in de buurt van Los Angeles, en dat park is grotendeels vlak. Voor de rest liggen ten noorden en westen van Los Angeles wat nationale bossen verspreid over enkele gebergtes, maar die stellen ook vrij weinig voor. Ik heb thuis een atlas van Rand McNally uit 2007 liggen. Die bestudeer ik ook regelmatig om vergelijkbare dingen te vinden uit uitgegeven materiaal van Rockstar Games. Ook zit hier een mooie kaart in van het stedelijke gebied van de metropool van Los Angeles. Kan altijd handig zijn.
Phoenyxar Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 (bewerkt) Ik juist wel. Dat betekent namelijk dat het een moeilijke missie is. Dat miste in de IV-era waarbij alles minder uitdagend was. Nou, ik miste die moeilijke missie's anders in SA ook al hoor, alhoewel er in TBoGT (gelukkig) enkele moeilijkere missie's waren in vergelijkingen met de vorige GTA's. Inderdaad. Moet je maar goed rijden als je geen health kwijt wilt. *filmpje* Dit is nog wel een nice filmpje over car damage. Check 2:17 xD Het zou geweldig zijn mocht GTA V dergelijke car-damage ondersteunen, enkel de zijraampjes zijn wat minder (die kunnen enkele heel of kapot zover ik zag xD) Bewerkt: 30 augustus 2012 door Phoenyxar
Maarten11 Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Inderdaad. Moet je maar goed rijden als je geen health kwijt wilt. Dit is nog wel een nice filmpje over car damage. Check 2:17 xD Dat ziet er opzich wel realistisch uit. Zo kun je goed zien hoe zo'n botsing effect heeft op een auto. Sowieso dat je health kwijt bent als je zo geraakt wordt. Als je zo geplet wordt zoals in het begin van het filmpje dan ben je gewoon op slag dood volgens mij xD. Ik hoop trouwens dat die Swift in GTA komt die sedan en pick-up trouwens ook
GTAKevin023 Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Het zou best grappig zijn om dit in gta V te hebben. Maar ik denk dat het vaak behoorlijk irritant wordt. Steeds maar total los. En op de manier hoe ik soms rij in gta dan zal ik dit dan heel erg vaak krijgen. Ook in missies. En ik denk dat er meer mensen zijn. En ik hou niet echt van voorzichtig rijden in gta. Dus voor mij hoeft het niet echt zo, ik vond de damage in gta IV wel vet.
Phoenyxar Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Je hoeft helemaal niet voorzichtig rijden hoor, gewoon goed rijden en er gebeurt niks
Recommended Posts