Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat je health kwijtraakt heb je ook in Mafia II, maar daar heb je haast geen last van. Je raakt alleen health kwijt als je echt keihard ergens tegen oprijd en dat gebeurd niet echt zo heel vaak. Lijkt me best een goede feature als dat erin komt. Dan worden de achtervolgingen ook wat interessanter. :)

Geplaatst:

Je hoeft helemaal niet voorzichtig rijden hoor, gewoon goed rijden en er gebeurt niks icon_mrgreen.gif

Ja, ik bedoel meer risico's nemen. Zonder te kijken naar de zijkanten gewoon met volle snelheid doorrijden. :)

Geplaatst:

Om de beleving, het risico en de moeilijkheidsgraad aan te passen. GTA is al enkele jaren té makkelijk aan het worden en wat houd je tegen om hard te rijden momenteel? Toch niks eigelijk, de kans dat je in je auto sterft omdat er een truck om de hoek komt verhoogt de moeilijkheidsgraad en ergens ook wel de beleving van het spel, waarom zou je het er niet in stoppen? ;)

Geplaatst:

Het zou dan ook wel een beetje realistisch zijn dat als je echt keihard geraakt wordt, dat je dan even moet 'bijkomen' van de knal. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die na een harde botsing gewoon weer vrolijk verder rijden. En dat als je een frontale botsing maakt dat je dan een rode vlek op je voorhoofd hebt omdat je tegen het stuur knalt.

Geplaatst:

Ik geloof dat je niets fysiek over gaat houden. Als je geraakt wordt door een kogel, zie je dat ook niet. Enkel aan je health zal worden geraakt.

Al kan het wel zijn dat je deze keer schade aan je kleren hebt en als je een tijdje niet verwisselt van kleren, dat het meer een soort vodden worden ;p

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag straatraces willen zien terwijl je gewoon vrij rond rijd. En dan misschien mee kan doen als je geld inzet.

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Gisteren speelde ik weer eens GTA San Andreas, en toen kwam ik bij de missie Drive-Thru. Toen bedacht ik me: het zou me leuk lijken als je gebruik kunt maken van de Drive-Thru bij fastfood restaurants zoals Burger Shot en Cluckin' Bell. Dan kun je gewoon in je auto blijven zitten en je health aanvullen. Natuurlijk kan je ook nog gewoon binnen bestellen. Ik hoop ook dat je net zoals bij GTA SA uit verschillende menu's kunt kiezen, en niet zoals bij GTA IV maar 1 menu. Ik hoop dan wel dat het iets sneller gaat als in GTA SA. Ik vond het altijd nogal lang duren voordat het volgende menu tevoorschijn kwam. Dat je gewoon een lijstje te zien krijgt met menu's en dat je er dan een kan aanklikken.

• 2 weken later...

Ik zou graag willen dat je bij elke auto in een tune garage (Als die komen) een zwaailicht met sirene in je auto kunnen bouwen. Maar niet opvallend, 2 van die grootte dingen op je dak. Nee, gewoon 2 lampen op je gril en boven in je raam of zo. :) Lijkt me zo vet om je eigen cop car te maken in gta :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Ik wil een groot landschap waar doorheen kan rijden. Zoals bij dat plaatje met de parachute. Prachtig!

Geplaatst:

Ik zou graag willen dat je bij elke auto in een tune garage (Als die komen) een zwaailicht met sirene in je auto kunnen bouwen. Maar niet opvallend, 2 van die grootte dingen op je dak. Nee, gewoon 2 lampen op je gril en boven in je raam of zo. :) Lijkt me zo vet om je eigen cop car te maken in gta :D

Zowiezo lijkt het me wel vet om ook cop te spelen in GTA V. Beetje auto's van de weghalen enzo. In gta IV kon dat niet echt, behalve dan met die LCPDFR mod

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zowiezo lijkt het me wel vet om ook cop te spelen in GTA V. Beetje auto's van de weghalen enzo. In gta IV kon dat niet echt, behalve dan met die LCPDFR mod

Ja man. Het was ook echt fake dat je gewoon alle criminelen moest dood maken. Zelfs gewoon auto jatters. Moest je gewoon neer paffen. Maar het lijkt me gewoon vet om een undercover car te bouwen. Stel, de flash komt terug in gta V. En je kan hem tunen. Dikke bumpers en shit. En dan een zwaailicht met sirene erin bouwen. Lijkt me zo vet. En dat je dan in je eigen auto een cop missie kan starten. :D

Wapens

>> Automatic 9mm, grenade launcher

Voertuigen

>> Slamvan, Ruiner, en de Patriot in GTA IV stijl.

Opdrachtgevers

>> Woozie, Cesar, The Truth, Packie.

Protagonist

>> Ik laat me verrassen.

Vijanden van de Protagonist

>> Idem.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Iets ´gang-gerelateerd' zou tof zijn.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Vooral het buitengebied van LS.

En ik wil ook nog... Het wantedlevel systeem van GTA IV, het 'schuilsysteem' van GTA IV, het drive-by systeem van GTA IV, en héél veel details, nog meer dan in GTA IV. Ook zou vliegen erg leuk zijn, en ''werkend'' openbaar vervoer, zoals een echte bushaltes/lijnen, treinhaltes en tramhaltes. Ook het realistische rijden van GTA IV is erg tof.

Bewerkt: door Foreigner97
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...