Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ik wel leuk zou vinden, is dat je een soort freerun mode krijgt. Dus als je te voet bent kun je een functie aanvinken zodat alle knoppen in functie zijn om te freerunnen. Ik denk dat je te weinig knoppen hebt om het altijd te activeren.

Geplaatst:

Tijdens de missies natuurlijk geen aanhoudingen maar door rood light en snelheid wel maar dat geldt ook voor de gene waar je achteraan zit een beetje extra chaos :) het voelt niet goed en is heel raar als er op een kruispunt een politie auto staat en je komt roekeloos aanrijden door rood licht en te hoge snelheid en botst overal tegenaan dat de politie niets doet dan kun je net zo goed de politie uit de game laten en het parkeren is wat te ver gezocht van mij dat zou ik ook niet willen eingelijk of de random aanhoudingen maar door rood licht en snelheid jah hoor vind ik wel cool net als in mafia `1 vond ik het ook een plus punt ik weet niet hoe het in mafia 2 is.

Geplaatst:

Tijdens de missies natuurlijk geen aanhoudingen maar door rood light en snelheid wel maar dat geldt ook voor de gene waar je achteraan zit een beetje extra chaos :) het voelt niet goed en is heel raar als er op een kruispunt een politie auto staat en je komt roekeloos aanrijden door rood licht en te hoge snelheid en botst overal tegenaan dat de politie niets doet dan kun je net zo goed de politie uit de game laten en het parkeren is wat te ver gezocht van mij dat zou ik ook niet willen eingelijk of de random aanhoudingen maar door rood licht en snelheid jah hoor vind ik wel cool net als in mafia `1 vond ik het ook een plus punt ik weet niet hoe het in mafia 2 is.

Mensen vonden GTA IV al té realistisch, het zou een slecht zet zijn om het nog realistischer te maken omdat dan alleen maar meer mensen gaan klagen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

En dat wil je dat helemaal met de omstanders gaan uit onderhandelen op straat over hoeveel ze moeten betalen om onze lieve dochter terug te krijgen?

Ik zie trouwens ook graag een free run mode zoals de andere hier, een keer een skateboard met eventuele skatebaan zou ook wel leuk zijn voor een keer.

Geplaatst:

ik zou wel super cooler laser wapens willen hebben! :klap: :klap: :klap::cab:

Geplaatst: (bewerkt)

veel minigames zodat je niet al te snel uitgespeeld bent :puh:

en een Helitours zoals in IV zodat je ook weer zo'n speciale heli hebt.

en zodat je ook alle bezienswaardigheden makkelijk kan vinden.

en heel veel wapens :)

én dat je je auto op slot :slotje: kan doen zonder 1 of andere glitch mod ...

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

De peds/tegenstanders in GTA IV gebruikten eenzelfde intelligentie, ervaarde ik. Echter, het werd pas vaak vervelend toen je NOOSE/FIB agenten (met armor) tegen je kreeg. Die hadden - vond ik - pas genoeg kans om te overleven. Als een normale tegenstander die ook eens zou hebben, zou het voor mij pas interessant worden. Of je moet de protagonist natuurlijk iets slapper maken, maar dat vond ik in GTA IV wel redelijk goed zitten.

Interessant VWO-er, het klopt wel wat je zegt. In GTA SA kon je een beetje "run and gun" doen in missies, daar werd niet tot nauwelijks recht geschoten :7. In GTA IV is het coversysteem en het gebruikmaken ervan een must. Probeer Three Leaf Clover eens te doen zonder ooit cover te gebruiken, ik wens U veel succes :7.

De intelligentie van peds en gangleden/tegenstanders in missies is niet geheel hetzelfde. De nauwkeurigheid waarmee zij schieten is verschillend, maar dat is pas echt goed te merken als je in een schietgevecht zit met de NOOSE en de FIB, die echt nauwkeurig kunnen schieten en waarmee je niet bepaald "head on" tegen op kan.

Geplaatst:

Haha, ben je hierop gaan zoeken door m'n reactie in het andere topic of is dit echt dom toeval? :puh:

Anyhow, zoals ik zei waren de NOOSE en FBI pas interessant om tegen te vechten en kwam cover pas tot nut. In sommige missies in het begin was het nog steeds spray 'n pray of run 'n gun. Ik hoop echt heel erg dat ze dat in GTA V verbeteren, zodat die lui nog lastiger worden en de normale tegenstanders op het niveau van de FBI/NOOSE schieten. Misschien ook wel leuk om daarin weer te variëren, zodat één of andere immigrant (Mexicanen zul je genoeg in Los Angeles hebben) minder goed schiet dan de tough guys uit de georganiseerde misdaad.

Geplaatst:

Misschien ook wel leuk om daarin weer te variëren, zodat één of andere immigrant (Mexicanen zul je genoeg in Los Angeles hebben) minder goed schiet dan de tough guys uit de georganiseerde misdaad.

Waarom krijg ik hier nu het beeld van een OG Loc die "CJ man, I can shoot, I can shoot..." met een Uzi 800 kogels naast een auto een muur weet in te boren? :7

Nou ja, ik hoop in ieder geval zeker in een verbeterde aim (of AI) voor je tegenstanders. Ik zit nu wat TLaD te spelen en ik moet zeggen dat het daar al de betere richting uitging vergeleken met GTA IV, maar er is zeker nog ruimte voor verbetering. Misschien voor de eerste missie's leuk om een kneus met een geweer tegen te komen, maar daarna zie ik graag moeilijke tegenstanders. Zodat je eens terug wat meer moet nadenken tijdens je gevechten. Gebruik van granaten of wat beter nadenken over wie je neerschiet en zo...

Geplaatst:

Het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer uitdaging zit in vuurgevechten. Dat dekking zoeken gewoon een noodzaak is. En dat je zelfs 'strategieën' moet gaan bedenken om vuurgevechten aan te pakken.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Wat een minpuntje was in gta 4 was dat als je iemand had getrakteerd op lood dat hij na een tijdje weer opstond (welliswaar met 1 balkje leven; maar toch). Wat wel leuk zou kunnen zijn dat is als je iemand nog niet of net niet hebt vermoord dat dan de ambulance komt en hem/haar meeneemt naar een ziekenhuis in plaats van dat die als die broeders klaarzijn (op de straat(!) )dan weer vrolijk opstaat om weer volgepropt te worden. Maar als je dan iemand wel hebt vermoord dat er dan een lijkwagen komt die mensen gooien dat lijk in de achterbak en ze zijn weg.

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

Wat een minpuntje was in gta 4 was dat als je iemand had getrakteerd op lood dat hij na een tijdje weer opstond (welliswaar met 1 balkje leven; maar toch).

Dat gebeurde enkel als je iemand had omgebracht door hem in niet-vitale delen van het lichaam kapot te schieten. Als je in IV iemand met een headshot ombrengt staat die niet meer recht hoor. Ik weet trouwens niet hoe het in Nederland gaat maar zover ik weet komt men in het echt ook niet direct met een lijkwagen aangereden om hem vervolgens gewoon er vanachter in te smijten als iemand het loodje legt hoor :7

Geplaatst:

ik wil dat het niet meer eeuwig duurt voordat het spel klaar is met laden(ondertussen is hier tbogt aan het laden)

• 3 weken later...
Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> M16 M24 M4A1 RPG MINIGUN FLAMETRHOWER

Voertuigen

>>tank hydra banshee turismo

Opdrachtgevers

>> CJ

Protagonist

>> Michael Franklin Trevor

Vijanden van de Protagonist

>> Mike Toreno

>>

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Los Santos

En ik wil ook nog...

>>

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...