Jump to content

Waarom kicken op veel effecten?


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil dit toch echt even melden. Veel mensen hier melden in hun rate dat er te weinig effecten in een signature zitten en dan krijgt het daarom een laag cijfer. Ik word hier toch echt de dupe van, alsof het een vereiste is om een paar honderd effecten in je signature te hebben. Ik word hier toch echt zo pisnijdig van, het is dan net alsof simpele signatures niet mooi kunnen zijn. Ik wil toch echt even weten van de mensen die kicken op aantal effecten waarom dit zo zou zijn. Want als ik dit zou volgen moet je minstens een paar uur over een signature doen en er een paar honderd effecten in proppen voordat het echt mooi is. Soms zijn signatures met slechts een paar brushes en een photo-filter al voldoende, rendertje erin en inblenden. Dit kan al een mooi resultaat geven, hoe lang doe je hier over? 5 minuutjes? Betekend dit dat een sig lelijk is? NEE! Sterker nog, soms zijn simpele signatures nog mooier dan die die helemaal overgoten zijn met effecten.

Waarom is dit? Dat wil ik toch echt even van jullie weten.

Groetjes,

Zammy

Link to comment
Delen op andere websites

gast voor de zoveelste keer het gaat niet om de effecten het gaat om 't verschil tussen de stock en je uiteindelijke singnatuer of wathever

Laten we beleefd blijven a.u.b. :puh:

Het is natuurlijk te zien wat je onder effecten verstaat.

Er zijn mensen die dat woord ruim gebruiken, ik wil maar bedoelen: inblenden, c4d render kan voor sommigen ook al als effect gelden.

Link to comment
Delen op andere websites

gast voor de zoveelste keer het gaat niet om de effecten het gaat om 't verschil tussen de stock en je uiteindelijke singnatuer of wathever

'gast', het gaat niet om wat je hebt veranderd, maar als je iets veranderd of het ook goed is gedaan en het gaat uiteindelijk nog altijd om het TOTAALPLAATJE, daar is de showroom voor, dus als ik een afbeelding van internet af haal en er een paar kleine dingetjes aan verander maar mooier is zou het nog een laag cijfer krijgen volgens jou principe, omdat het verschil zo klein is. Maar als het totaal plaatje er beter uit ziet dan moet je daar op beoordelen, niet op wat je hebt gedaan. Dat is het probleem bij veel mensen hier.

En dit is de eerste keer dat je iets tegen mij zegt, dus niet de zoveelste keer. Graag bij de realiteit blijven. :D

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik oordeel o.a. wat er gedaan is. Als er enkel tekst en een rand erbij wordt gedaan verdient het geen goed cijfer. Wat betekent geen goed cijfer? Dat je de tips moet doorlezen en er iets aan moet doen.

Meer dan 1 effect wil zeggen dat er ook echt iets aan gedaan is, iedereen kan een mooie sig maken door een kant en klaar achtergrondje te gebruiken met doodnormale tekst en een standaard border / stroke.

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt volkomen van de style van signature, wil je een sig creëren wat een kalm effect geeft, of wil je een signature maken dat het 'wauw' effect geeft. Natuurlijk zijn signature's ook mooi zonder enige shitload aan effecten, maar, zoals ik eerder zei, heb je dan een 'rustige/kalme' signature. Ikzelf kan ook bij wijze van spreken een render pakken, er een simpele gradient achtergrond opzetten en er 4 lelijke brushes inkakken, maar daar krijg ik dan toch zeker geen hoge rate voor? Je moet natuurlijk wel iets doen om een hoge rate te krijgen, en meestal maken verschillende effecten een signature wel mooier, maar, dat ligt volkomen aan de style.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik oordeel o.a. wat er gedaan is. Als er enkel tekst en een rand erbij wordt gedaan verdient het geen goed cijfer. Wat betekent geen goed cijfer? Dat je de tips moet doorlezen en er iets aan moet doen.

Meer dan 1 effect wil zeggen dat er ook echt iets aan gedaan is, iedereen kan een mooie sig maken door een kant en klaar achtergrondje te gebruiken met doodnormale tekst en een standaard border / stroke.

Dus? Als het totaal effect mooi is, daar gaat het hier dus om. Wat ik wil zegge is, je showt hier een signature, maakt niet uit wat je ermee hebt gedaan, als je het maar zelf hebt gemaakt, als je een stock gebruikt stock erbij vermelden, maar het resultaat kan mooi zijn.

Het hangt volkomen van de style van signature, wil je een sig creëren wat een kalm effect geeft, of wil je een signature maken dat het 'wauw' effect geeft. Natuurlijk zijn signature's ook mooi zonder enige shitload aan effecten, maar, zoals ik eerder zei, heb je dan een 'rustige/kalme' signature. Ikzelf kan ook bij wijze van spreken een render pakken, er een simpele gradient achtergrond opzetten en er 4 lelijke brushes inkakken, maar daar krijg ik dan toch zeker geen hoge rate voor? Je moet natuurlijk wel iets doen om een hoge rate te krijgen, en meestal maken verschillende effecten een signature wel mooier, maar, dat ligt volkomen aan de style.

Kijk, als je lelijke brushes gebruikt begrijp ik het, maar als je mooie brushes gebruikt kan je alsnog simpele mooie signatures krijgen.

Nou sommige mensen hebben gewoon een plaatje genomen en dan bijvoorbeeld alleen de kleuren veranderd, als dat het geval is adviseer ik ze toch om wat meer effecten te gebruiken

Waarom zou dat moeten? Als mensen graag de kleur ergens in veranderen en er een sig van maken -Fedmas- laat ze dan lekker, het gaat hier nog altijd om het totaalplaatje. Niet om 'wat heb ik wel gedaan en wat niet?'.
Link to comment
Delen op andere websites

Zamg0d1... Jouw stijl bevalt me niet, en jouw rare manier van denken evenmin. Als ik nu gewoon een hap uit bijvoorbeeld Jon-asses zijn wallpapers neem en ik doe er mijn naam + border bij, verdien ik dan een hoog cijfer?

Ik beoordeel enkel wat de topic-starter zelf heeft gemaakt, niet wat hij levenloos heeft gekopieerd. Misschien moet je even goed lezen wat ik nu zeg. Ik geef enkel tips voor wat zelfgemaakt is, en ik zie de topic-starters niet klagen met onze tips. Jij wel, maar waarom?

Alles wat het topic-starter heeft gekopieerd zonder ook maar enige wijziging, reken ik dus niet mee in het totaal cijfer. Dan gaan de punten er lekker snel af bij sommigen hier. :') Hard werken wordt gewoon beloond met een, in dit geval, normaal cijfer.

Bewerkt: door Ghosty
Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand een hap uit Jon's wallpaper wil pakken moet hij dat doen, wetende dat dit niet goed uit zal pakken omdat Jon een andere stijl heeft waar de hele wallpaper nodig is. Maar als ik een simpele achtergrond van internet haal en er weinig mee doe en er een signature van maak kan het toch nog mooi zijn?

Bovendien, als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt kun je niks meer goed raten, want textures, brushes, renders en fonts zijn vaak ook niet door de persoon zelfgemaakt :cab:

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand een hap uit Jon's wallpaper wil pakken moet hij dat doen, wetende dat dit niet goed uit zal pakken omdat Jon een andere stijl heeft waar de hele wallpaper nodig is. Maar als ik een simpele achtergrond van internet haal en er weinig mee doe en er een signature van maak kan het toch nog mooi zijn?

Bovendien, als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt kun je niks meer goed raten, want textures en brushes en fonts zijn vaak ook niet door de persoon zelfgemaakt :cab:

als je niet beoodeeld op wat iemand zelf heeft gemaakt wat heeft 't dan nog voor nut om uberhaupt te beoordelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand een hap uit Jon's wallpaper wil pakken moet hij dat doen, wetende dat dit niet goed uit zal pakken omdat Jon een andere stijl heeft waar de hele wallpaper nodig is. Maar als ik een simpele achtergrond van internet haal en er weinig mee doe en er een signature van maak kan het toch nog mooi zijn?

Bovendien, als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt kun je niks meer goed raten, want textures en brushes en fonts zijn vaak ook niet door de persoon zelfgemaakt :cab:

als je niet beoodeeld op wat iemand zelf heeft gemaakt wat heeft 't dan nog voor nut om uberhaupt te beoordelen?

Nou, hele signatures zijn vaak opgebouwd uit dingen van anderen, renders en brushes, weinigen die ze zelf maken aangezien ze allemaal op PlanetRenders.net staan.
Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien, als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt kun je niks meer goed raten, want textures en brushes en fonts zijn vaak ook niet door de persoon zelfgemaakt :cab:

Je weet dat dat geen reële vergelijking is.

Echt rare dingen doe jij hier op het internet, zeg... Overigens, met die textures, brushes, fonts wordt nog iets gedaan. Want JIJ bepaalt waar de tekst om te staan en hoe hij er komt te staan. JIJ bepaalt welke kleur je de brushes geeft en op elke manier je ze gaat gebruiken in je sig. Bij wat Fedmas deed, werd er helemaal niks gedaan. Ik hoop dat je dit zelf ook een beetje inziet..

Link to comment
Delen op andere websites

Echt rare dingen doe jij hier op het internet, zeg...

Nou ga je te ver, je denkt te weten wat er in mijn hoofd afspeelt maar dat weet je niet, je denkt dat je mij kent en alles afweet van wat ik heb, ik kan je nou vertellen DAT WEET NIEMAND, ik zelf niet eens, niemand weet wat autisme eigenlijk is, niemand weet wat er in mijn hoofd zit, zelfs ik niet.

Bovendien, als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt kun je niks meer goed raten, want textures en brushes en fonts zijn vaak ook niet door de persoon zelfgemaakt :cab:

Je weet dat dat geen reële vergelijking is.

Is het wel, want als je alleen beoordeeld op wat zelf is gemaakt, tja... vul zelf maar in.

Overigens, met die textures, brushes, fonts wordt nog iets gedaan. Want JIJ bepaalt waar de tekst om te staan en hoe hij er komt te staan. JIJ bepaalt welke kleur je de brushes geeft en op elke manier je ze gaat gebruiken in je sig.

En ik bepaal hoe ik een achtergrond van internet gebruik :D

Bij wat Fedmas deed, werd er helemaal niks gedaan. Ik hoop dat je dit zelf ook een beetje inziet..

Fedmas deed genoeg voor een geslaagde sig, weinig tot geen effecten gaf toch een mooie signature
Link to comment
Delen op andere websites

Echt rare dingen doe jij hier op het internet, zeg...

Nou ga je te ver, je denkt te weten wat er in mijn hoofd afspeelt maar dat weet je niet, je denkt dat je mij kent en alles afweet van wat ik heb, ik kan je nou vertellen DAT WEET NIEMAND, ik zelf niet eens, niemand weet wat autisme eigenlijk is, niemand weet wat er in mijn hoofd zit, zelfs ik niet.

ben je autist dan?

Bewerkt: door Emaitroy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...