Jump to content

Waarom kicken op veel effecten?


NickyHendriks

Recommended Posts

Nu zie ik een lichtelijk boze Zamg0d1 die de discussie niet meer aan kan. Doe even relaxt, en neem de tijd om nog een keer mijn vorige reactie te lezen. Ik geloof dat je mijn reactie niet echt begrijpt... Overal waar ik iets op zeg, lijk je er een beetje omheen te draaien. Ik zeg: dat is geen reële vergelijking, en dan opeens ga je net zo hard door.

Ik ga verder met de discussie als Zamg0d1 weer wat adrenaline is verloren. Op deze manier valt even niet te discussiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zie ik een lichtelijk boze Zamg0d1 die de discussie niet meer aan kan. Doe even relaxt, en neem de tijd om nog een keer mijn vorige reactie te lezen. Ik geloof dat je mijn reactie niet echt begrijpt... Overal waar ik iets op zeg, lijk je er een beetje omheen te draaien. Ik zeg: dat is geen reële vergelijking, en dan opeens ga je net zo hard door.

Ik ga verder met de discussie als Zamg0d1 weer wat adrenaline is verloren. Op deze manier valt even niet te discussiëren.

Waar ik niet tegen kan is dat je doet alsof je me helemaal kent, van binnen en van buiten. En dat is waar je mee op moet houden, je denkt overal gelijk te hebben. Je denkt de reden te kennen waarom het uit is met mijn vriendin twee weken terug en nog meer dingen, terwijl ik nog nooit met je heb gesproken!

Nu zie ik een lichtelijk boze Zamg0d1 die de discussie niet meer aan kan.

Dit kan ik wel, maar je moet niet met mijn gedrag aankomen want je kent me niet. PUNT

Ik geloof dat je mijn reactie niet echt begrijpt... Overal waar ik iets op zeg, lijk je er een beetje omheen te draaien. Ik zeg: dat is geen reële vergelijking, en dan opeens ga je net zo hard door.

Ik ga niet even hard door, omdat het zo is. Kan ik ook niks aan doen. Jij zegt 'ik beoordeel alleen op wat zelf gemaakt is', dan kun je niks beoordelen omdat weinig volledig zelfgemaakt is, dan kun je ook geen real-life signatures maken omdat de foto's zelf ook niet genomen zullen zijn :cab:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet even hard door, omdat het zo is. Kan ik ook niks aan doen. Jij zegt 'ik beoordeel alleen op wat zelf gemaakt is', dan kun je niks beoordelen omdat weinig volledig zelfgemaakt is, dan kun je ook geen real-life signatures maken omdat de foto's zelf ook niet genomen zullen zijn :cab:

Ach...

Ik heb het niet over volledig zelfgemaakt, want dan kun je inderdaad geen kant op (en dat is ook het standpunt waar jij steeds omheen leest). Ik heb het over materiaal waar je wel je eigen fantasie op los laat, dus dan heb je wel een toevoeging gedaan. Fedmas die kopieerde iets wat VOLLEDIG van google afbeeldingen kwam, zonder eigen toevoegingen. En daar doel ik dus al de hele tijd op.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Ghosty: Fedmas deed er ook een eigen draai aan, hij veranderde de kleur van de auto, want dat is waar photoshop toch om gemaakt is? Foto's bewerken.

En bovendien, dit is voor elk soort graphics dat er in photoshop heeft gebeurt, als ik nou een afbeelding heb waarvan ik slechts een paar kleurindelingen verander kan het alsnog mooi zijn, en toch heb ik er een eigen draai aan gegeven.

En dan nu graag een reactie van iemand die dit wel eens vaker heeft gezien dat mensen 'geilen' op effecten

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

@ Ghosty: Fedmas deed er ook een eigen draai aan, hij veranderde de kleur van de auto, want dat is waar photoshop toch om gemaakt is? Foto's bewerken.

Dat vind ik anders nergens in zijn topic terug, bovendien vond ik hem gewoon niet mooi, dus kan ik op basis van mijn mening een 6/10 geven. Ik vond hem iets te rustig, daarom. Nog steeds een hele onvolledige reden, maar jij blijft bezig met het zoeken van uitwegen in deze discussie dat ik het maar opgeef.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat je het wat dit onderwerp betreft nooit echt met elkaar eens kan worden.. sigs kun je niet 'mooi' of 'niet mooi' noemen, dat heeft alles met smaak te maken en gelukkig hebben mensen verschillende smaken. Eindresultaten kunnen zonder veel effecten te gebruiken net zo mooi zijn als een sig die volgepropt is met weet ik hoeveel effecten, maar dit heeft met smaak te maken denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik? Ik heb het wel vaker gezien ja, maar niet hier op GTAF. Op een engelse gfx showsite, was precies hetzelfde. 2 plaatjes. 1 mooier dan de ander, maar minder effecten. Toch werd er meer op degene gestemd met effecten. Aan het einde vroegen ze, welke is het mooist. 2/3 zeiden toch de 1e, die de minste effecten hadden, terwijl, toen ze stemden welke de mooiste PS outcome had, voor de ene met veel effecten gingen.

Oftewel, er wordt gekickt op veel effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Ghosty: Fedmas deed er ook een eigen draai aan, hij veranderde de kleur van de auto, want dat is waar photoshop toch om gemaakt is? Foto's bewerken.

Dat vind ik anders nergens in zijn topic terug, [..]

Kom op, kijk je niet naar de stock? Als je daar geen verschil in ziet moet je eens naar de oogarts, want je ziet duidelijk kleurverschil.
Link to comment
Delen op andere websites

wil je nou nog meer mensen die met je mee gaan zeuren of wil je nou gewoon weten waarom we zo raten, want dat staat er in de "begin post" maar ik geef 't samen met ghosty op om je te vertellen waarom we 't zo doen want je hoort niet wat je wil horen en dat gaat er blijkbaar niet in...

Link to comment
Delen op andere websites

wil je nou nog meer mensen die met je mee gaan zeuren of wil je nou gewoon weten waarom we zo raten, want dat staat er in de "begin post" maar ik geef 't samen met ghosty op om je te vertellen waarom we 't zo doen want je hoort niet wat je wil horen en dat gaat er blijkbaar niet in...

Ik wil gewoon weten waarom, want dat heb ik nog steeds niet gezien hier in dit topic, anders wil ik graag een paar quotes zien, want buiten dat jullie alleen raten op wat zelfgemaakt is dan kun je niks meer raten.
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat om smaak.

Jij hebt een ongelooflijk goede signature gemaakt, volgens jezelf, maar het kostte je maar 15 minuutjes. Rand eromheen, naam eronder, prachtig. Een ander beoordeelt dat dan weer met zijn eigen smaak. Hij vindt het allemaal maar zwakjes. Had je iets meer aandacht aan moeten besteden. Wat meer effecten, brushes, hier wat rood, daar wat groen. Weer een ander komt aanhuppelen en vindt dat je hele sig in een andere style moet.

Iedereen heeft een andere smaak, andere style, andere passie en gaat daarop beoordelen. Niets mis mee, we zijn hier met zijn allen. Met de tips van anderen kun je een sig creëren die iedereen aan staat of die jij misschien spuuglelijk vindt omdat het je stijl niet is.

Iemand neemt de moeite om jouw signature te beoordelen naar zijn smaak, daar moet je niet moeilijk over doen. Ik vat zo'n reactie altijd op als een leerpunt voor een volgende signature, wat ik beter kan doen. En mocht dat dan niet goed uitpakken dan probeer ik iets heel anders zodat iedereen het toch mooi vindt.

Jammer vind ik dat zamgod zijn privé leven in de strijd gooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...