Jump to content

Waarom kicken op veel effecten?


NickyHendriks

Recommended Posts

Dus als ik deze afbeelding van het internet af haal, en er een border omheen zet, krijg ik een hoog cijfer? Want het eindresultaat is mooi.

assassins-creed-2-concept-art-a.jpg

Erg mooie wallpaper, het feit dat er alleen geen border omheen zit zorgt ervoor dat je een 8/10 krijgt.

P.s goed voorbeeld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner zit ten eerste wel in de "gfx scene", en ten tweede heeft hij zijn eigen mening die hij op een ietwat andere manier uitdrukt. Dit topic is er voor discussie, dus hij hoeft helemaal niet op te flikkeren.

Aniewee, ik mag dan niet tot de "gfx scene" behoren, ik vind dat je een werk moet beoordelen naar het geheel en hoe dat eruit ziet, ongeacht de lading effecten die erop zitten. Een shitload aan effecten op een sig wil wel eens verkeerd uitpakken, net als te weinig. Maar langs de andere kant kan die shitload dan weer mooi zijn, of dat subtiel effectje op een sig deze helemaal af maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik deze afbeelding van het internet af haal, en er een border omheen zet, krijg ik een hoog cijfer? Want het eindresultaat is mooi.

assassins-creed-2-concept-art-a.jpg

Nee... De starter wil denk ik zeggen dat je wel iets aan je sig moet doen, maar als je de basis dingen doet, dat je dan soms een veel te laag cijfer krijgt. En als je het bomvol effecten steekt dat het dan mooi is. Jij hebt niets gedaan, en ik denk dat de topic-starter dit ook slecht vind. Het is toch niet zo moeilijk te verstaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner zit ten eerste wel in de "gfx scene", en ten tweede heeft hij zijn eigen mening die hij op een ietwat andere manier uitdrukt. Dit topic is er voor discussie, dus hij hoeft helemaal niet op te flikkeren.

Fout, fout fout. Je zit niet in de GFX Scene als je text kan droppen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik deze afbeelding van het internet af haal, en er een border omheen zet, krijg ik een hoog cijfer? Want het eindresultaat is mooi.

Dit is natuurlijk een rampzalig voorbeeld. Iedere wel verstandige en ervaren ontwerper zou een persoon die alleen voor een border om een bestaand design heeft gezorgd een slecht cijfer geven of minder waardering voor hebben. Het cijfer kan in sommige gevallen nog wel hoog uitvallen maar waardering zul je in de meeste gevallen echt niet krijgen. Het gaat er ook nog om wat de ontwerper zelf heeft gedaan, waarom laat je anders iets raten of showen? Om te laten zien dat je een border hebt gecreëerd? Dan kun net zo goed het design weglaten en showen wat je echt hebt gemaakt. En anders noem ik het gewoon laf rippen van andermans werk en daar een beetje mee zitten pronken. Het mag wel, maar verwacht niet als je echt serieus om rates en comments vraagt dat je wordt gerespecteerd om wat je er aan gedaan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind (let op: IK VIND) dat deze dingen allemaal een kwestie van smaak zijn. Vind je veel effecten mooi? Prima! Zie je er liever wat minder? Ook goed! Er is volgens mij ook geen definitie van bij de 'GFX Scene' horen of niet.

(let nogmaals op: ook deze hele post is mijn MENING!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal eens met Zamg0d. Al dat gedoe met die effecten. Als je plaatje maakt met je naam erin en en die spiegelt en hier plaatst krijg je alleen maar 'te simpel' te horen. Terwijl je als je websites bezoekt alleen maar naar dat soort "web 2.0" design aan het kijken bent.

Maarja, iedereen mag raten wat ie wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...