.Levi. Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 Ik kwam op het idee om een topic aan te maken waarin leden een design van een ander in het zonnetje kunnen zetten die zij erg mooi vinden, waarderen en of qua originaliteit boven de rest vinden uitsteken. Het showroom gedeelte schiet al richting de 200 pagina's en nog steeds komen er elke dag weer nieuwe designs het forum binnenstromen. Talloze grafische hoogstandjes zijn te vinden op GTAForum maar voornamelijk in onze Graphics forum en van veel zijn vrijwel vergeten hoe leuk en mooi ze eigenlijk wel niet zijn. Vandaar dit topic, om de vergeten maar schitterende designs opnieuw te laten schitteren en te delen met de rest zodat we hier gezamenlijk een fraaie collectie kunnen samenstellen waarin nieuwe leden en stamgasten altijd doorheen kunnen bladeren. Benieuwd als ik ben, hoop ik dat hier wat werkjes terecht komen die verdienen gezien te worden. Kort samengevat + regels: Geen designs van jezelf, alleen van een ander forumlid. Eén design per bericht. Alleen posten van designs. Wat voor design? Denk aan: Large Art, Signatures, Wallpapers, Logo's. Uitgesloten zijn: Userbars, Avatars. Tip: Leuk zou zijn als je linkt naar het betreffende topic zodat leden nog commentaar op het design kunnen geven. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Niet echt een succesvol topic .. Wel jammer want het ís een leuk topic Deze vind ik echt mooi: Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Zie dit topic nou pas. :$ Deze van Mr. Jon vind ik schitterend. Topic: klik! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Deze vind ik wel heel erg mooi. Geweldig. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Deze vind ik echt mooi: Van: hiphoppah Topic: Klik Bewerkt: 27 mei 2010 door grandtheftauto... Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Deze vind ik echt mooi : Van : Bierbuikje Topic : Klik Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik vind deze van Willie Overtoom echt goed gedaan. Hij is van Jeremy. (Link) Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) Ik vind deze van XstyloX best wel mooi, ook al lijkt hij wel erg simpel. Bewerkt: 9 juli 2010 door folkerthoog Reageren
Fezz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 (bewerkt) Deze vind ik cool: Van XstyloX: Klik Bewerkt: 10 juli 2010 door dji-unit Reageren
Dylann. Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) BUMP :$ Deze vindt ik mooi, van GwnHugo Bewerkt: 6 november 2010 door Dylann. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 april 2016 Rapport Geplaatst: 7 april 2016 (bewerkt) Ik vind ze niet per se het mooist van dit forum, maar ik wil ze toch ever ergens in het zonnetje zetten Signature van Ymosky Signature van Aron Avatar van glennovic Bewerkt: 7 april 2016 door FrankyFourFingers Reageren
aron24 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 http://www.gtaforum.nl/topic/136282-3d1077-reactietopic/ Knap gemaakt, niet zozeer niet het mooiste. Maar het is gewoon knap dat je dit kunt maken. Ziet er mooi uit, zit grafisch goed uit en verdient het wel om even uit te mogen blinken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.