Jump to content

Vincent met vleugeldeuren


Luzhin2.4

Recommended Posts

Dankje, maar zonder jou was het niet gelukt.

Zou ik nog wel even doen voor de download :puh: Is wel zo netjes denk ik :puh:

Haha dat heb ik ook gedaan:P ik heb hem aan de bodyshell geattached. Als me dat niet gelukt was had ik hem nog niet geuploaded.

Het mooie is dat het schademodel helemaal goed werkt!

Fuck, ik bedenk me net dat ik de verkeerd handling in de readme heb zitten, nu gaat je motor namelijk nooit kapot. Hoeveel schade je ook heb. lol

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Luzhin2.4

    38

  • Mythbuster

    14

  • guarnere

    13

  • Twister24

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh ok.. Probleem is dat ik nog steeds in de foto's een auto zonder glas in de lichten zie :puh: Komt dat doordat je ze kapot gereden hebt of wat?

Overigens, geen dank :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, ik heb geprobeerd om de oude koplampen te importeren, maar toen zag ik ze nog niet. Dus heb k het maar zo gelaten.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen het merken:P

Kan het misschien aan de texture liggen? Trouwens toen ik de laatste vincent.wft exporteerde zei Zmodeler nog dat hij een aantal textures gecomprimeerd had, is dat erg? in-game zie je het volgens mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik wil een versie 2 maken, waar je kunt kiezen tussen(verschillende .wft dus):

-Vincent met achter suicide-deuren, en normale uitlaat(de mod die nu af is dus)

-Vincent met achter suicide-deuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en normale uitlaat

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

Andere textures, namelijk geblindeerde ramen en 2 kleuren zoals de huntley.

Verder zal versie 2 verbeterde dummy's en pivots hebben, de linker achterruit draait namelijk niet goed mee.

De koplamp bug wil ik oplossen

Nieuwe handling lines in de Readme nl:

-Race handling line(de handling die nu al in de Readme zit, snel maar niet overdreven en goed bestuurbaar)

-Drag handling line(waar mee je wheelies zult kunnen maken)

-Drift handling line

De handlings en .wft files zullen wel lukken, maar waar kan ik de textures aanpassen? En hoe los ik dat van de koplamp op? Het glas is ingame niet te zien.

Nog 1 vraag, ik wil de uitlaat van de RS los maken van het cassis, ik heb dan een aantal edges geselecteerd maar hoe kan ik die allemaal in 1 keer deleten?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik wil een versie 2 maken, waar je kunt kiezen tussen(verschillende .wft dus):

-Vincent met achter suicide-deuren, en normale uitlaat(de mod die nu af is dus)

-Vincent met achter suicide-deuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en normale uitlaat

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

Andere textures, namelijk geblindeerde ramen en 2 kleuren zoals de huntley.

Verder zal versie 2 verbeterde dummy's en pivots hebben, de linker achterruit draait namelijk niet goed mee.

De koplamp bug wil ik oplossen

Nieuwe handling lines in de Readme nl:

-Race handling line(de handling die nu al in de Readme zit, snel maar niet overdreven en goed bestuurbaar)

-Drag handling line(waar mee je wheelies zult kunnen maken)

-Drift handling line

De handlings en .wft files zullen wel lukken, maar waar kan ik de textures aanpassen? En hoe los ik dat van de koplamp op? Het glas is ingame niet te zien.

Nog 1 vraag, ik wil de uitlaat van de RS los maken van het cassis, ik heb dan een aantal edges geselecteerd maar hoe kan ik die allemaal in 1 keer deleten?

Race handling, makkelijk te maken! Beetje sneller maken en grip vermeerderen!

Drag met wheelie! Massa naar achter verplaatsen, acceleratie met 300% versnellen en de remmen natuurlijk verbeteren!

Drift handling heb ik je gestuurt! Echt een goede!

En verder, wat bedoel je met keuzes bij uitlaat?

Maar je 4 versies die je in een mod stops zodat je ter plekke kan kiezen of gaan we hier stemmen?

Als we stemmen, hier mijn stemmen:

-Vincent met achter suicide-deuren, en normale uitlaat(de mod die nu af is dus)

-Vincent met achter suicide-deuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en normale uitlaat

-Vincent met achter suicide-vleugeldeuren, en uitlaat(van RS) aan de linker zijkant voor het voorwiel)

Ik stem voor geen, ik denk dat het mooier is dat als je gewoon bij de auto die je nu hebt, dus voor vleugeldeuren en achter suicide doors, er sidepipes bij maakt! Allebij de kanten welliswaar!

Zoiets als dit: sidepipe_gr.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

En verder, wat bedoel je met keuzes bij uitlaat?

Maar je 4 versies die je in een mod stops zodat je ter plekke kan kiezen of gaan we hier stemmen?

Ik heb de handlings al gemaakt, ik zet alle 4 de versie's van de .wft's in de .rar file(die ik als ik klaar ben upload). Dan kunje dus zelf kiezen wat je wilt :puh:

Met de uitlaat aan de zijkant bedoel ik de Sultan RS uitlaat die ik voor het linkervoorwiel naar buiten laat komen :D

De versie met de standard uitlaat en achter suicide vleugel deuren is af.

De versie met de RS uitlaat, uitlaat zit er op en werkt goed ingame. Maar er zit nu nog een gat in de achterbumper? Hoe kan ik de betreffende vertices aan elkaar welden?

Screens coming soon als me opslagruimte leeg is:P hoe krijg ik de leeg?(noob! ja ik weet het)

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

En verder, wat bedoel je met keuzes bij uitlaat?

Maar je 4 versies die je in een mod stops zodat je ter plekke kan kiezen of gaan we hier stemmen?

Ik heb de handlings al gemaakt, ik zet alle 4 de versie's van de .wft's in de .rar file(die ik als ik klaar ben upload). Dan kunje dus zelf kiezen wat je wilt :puh:

Met de uitlaat aan de zijkant bedoel ik de Sultan RS uitlaat die ik voor het linkervoorwiel naar buiten laat komen :D

De versie met de standard uitlaat en achter suicide vleugel deuren is af.

De versie met de RS uitlaat, uitlaat zit er op en werkt goed ingame. Maar er zit nu nog een gat in de achterbumper? Hoe kan ik de betreffende vertices aan elkaar welden?

Screens coming soon als me opslagruimte leeg is:P hoe krijg ik de leeg?(noob! ja ik weet het)

andere pictures verwijderen!

gebruik imageshack aub

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt. Dan gebruik ik imagehack.

De uitlaat aan de zij kant is gelukt. Deuren zitten nu goed, de koplampen heb ik ook gefixed :D, dat was wel raar want er zat een glas van de knipperlichten over heen, die moest ik deleten.

Alleen wil ik het gat in de achterbumper dicht maken(waar de oude uitlaat zat).

En het gat bij de nieuwe uit laat diepte geven.

Ik begrijp alleen niet hoe je moet welden. Of zouden jullie het gat op een andere manier dicht maken? Hoe kan ik diepte aan de voorbumper geven?(in 3ds max kan je gewoon met shift een polygoon kopieren en naar achteren schuifen)

En hoe moet ik die textures aanpassen, in zmodeler?

Edit: De extra polygonen bij de uitlaat zijn gelukt. Bij de achterbumper moet het dus ook wel lukken.

Nieuw idee: de achterkant cleanen, de logo's er af halen. Wat vinden jullie daar van?

post-112578-1267548410,27.png

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn nieuwste vorderingen tot nu toe:D

-Intercooler

-Motor met turbo

-Side exhaust

-Suicide lambo rear door

-Stabilisatorstang

-Gecleande achterkant

-En alle shit die v1.0 ook had(op de suicide doors na, daar kun je wel voor kiezen)

Het enige wat ik naast de textures nog wil doen is, het gat in de achterbumper dicht maken, maar ikheb geen idee hoe:(

Edit: Ik heb de achterbumper gefixed :D

post-112578-1267646844,75.jpg

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...