Jump to content

Vincent met vleugeldeuren


Luzhin2.4

Recommended Posts

Ziet er fantastisch uit man!

Voor die grijze vlakken: Denk dat je het beste even in polygon level moet gaan(bovenaan, waar je een rood doosje hebt staan, een blauw doosje met puntjes in het midden van de driehoekjes, een blauw doosje met één ribbe in het rood en een blauw doosje met een rood hoekje, en dan moet je die met in het midden de driehoekjes hebben). Daarna je spoiler aan klikken, en de goede driehoekjes selecteren en op delete drukken.

'T is namelijk voor zo ver ik weet nog steeds niet mogelijk om een texture tóe te voegen aan een .wtd, dus je kunt de originele texture denk ik niet op je spoiler krijgen.

Over dat glas van de koplamp heb ik geen flauw idee hoe het komt.. Denk dat dat inderdaad een fout van Zmodeler is... Probeer eens wat Senne zei: koplampen van de oude Vincent gebruiken :).. Die streep bij je deur heb ik geen idee wat het is. Is dat niet gewoon de antenne die niet meer getextured is ofzo?

Overigens zou ik persoonlijk je deur toch íetsje rechter omhoog laten openen, beetje tussenin wat je eerst had en wat je nu hebt. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :puh: 'T lijkt trouwens bij de laatste plaatjes alsof de voorbumper iets veranderd is? Hij lijkt strakker...

In ieder geval vertel ik je dat je echt verschrikkelijk goed werk hebt gelevert! Het ziet er allemaal uit alsof je al jaren mods maakt. Lijkt me een slim plan om hiermee verder te gaan, want dit soort mods zijn zeer gewild volgens mij!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Luzhin2.4

    38

  • Mythbuster

    14

  • guarnere

    13

  • Twister24

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dank je,

Ik heb niks aan de bumpers veranderd. Die Galant is zowiezo al een vette auto. De spoiler is nu wel goed, de textures zijn weggehaald.

Ik heb geprobeerd om de koplampen van de orginele vincent.wft er in te krijgen maar dat lukt niet:( zmodeler geeft ze wel weer en in-game zie je ze niet.

Hoe kun je objecten attachen ik probeerde het net maar kreeg deze foutmelding:

Pick mesh node to be attached. file:Attach.cpp line:367

Gebruik ik de verkeerde optie? (Modify > attach, alle opties geprobeerd maar geen 1 werk)

Of doe ik het gewoon helemaal verkeerd? in 3dsmax kun je als je wilt attachen gewoon het ene naar het andere object slepen(met de attach optie aangevinkt)

Zmodeler geeft nog steeds aan dat hij de textures comprimeerd(bij het exporteren), en als je in-game goed kijk zie je dat de kwaliteit minder is. Of verbeeld ik het me nu?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je, als ik wist hoe het moest zou ik geblindeerde ramen erop doen en de zijkanten 1 kleur laten hebben en de bovenkant ook een kleur zou als de huntley dat heeft in gta IV.

Nu heb ik wel smoke lichten, als enige veranderde texture.

Edit:

Lol ik heb net de missie's She's a keeper en Diamonds are a girl's best friend, waar je in de Vincent van Packie moet rijden. In de cutscenes hebben de deuren aangepaste pivots maar de originele dummy's. waar door de deuren helemaal verkeerd draaien.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je, als ik wist hoe het moest zou ik geblindeerde ramen erop doen en de zijkanten 1 kleur laten hebben en de bovenkant ook een kleur zou als de huntley dat heeft in gta IV.

Nu heb ik wel smoke lichten, als enige veranderde texture.

Misschien kun je ook een drift uitvoering maken: dus lager, speciale add-ons etc.

Als je een handling nodig hebt, ik heb er nog een paar liggen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik de bumpers ga veranderen. Het schademodel ingame werkt dan niet goed meer. Ik heb nu de hanling al aangepast, de auto rij nu ongeveer 175 km/h max en is nog goed bestuurbaar

Ik heb ook vehicle.ide aangepast hij heeft nu het geluid van de Sultan RS.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat ik de bumpers ga veranderen. Het schademodel ingame werkt dan niet goed meer. Ik heb nu de hanling al aangepast, de auto rij nu ongeveer 175 km/h max en is nog goed bestuurbaar

Ik heb ook vehicle.ide aangepast hij heeft nu het geluid van de Sultan RS.

Cool! Maar dit is dus de definitieve versie ervan? Er komt geen andere versie ervan?

Als dat zo is, waarneer komt hij dan om te downloaden?

@edit: Kun je ook een filmpje maken als hij af is waarbij je laat zien hoe alles open gaat en dicht gaat?

Dan kunnen we zien hoe mooi je het hebt gemaakt :puh:

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen alleen nog subwoofers in de kofferruimte, die uit de Cavalcade. Alleen heb ik geen idee hoe ik die er aan moet attachen in zmodeler.

Als dat gelukt is zal ik hem hier posten als download. En misschien maak ik nog een filmpje voor youtroep:P

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Attachen doe je gewoon door te klikken op het object dat je wil attachen, en daarna op het object waar je het áán wil attachen. Dus niet slepen, maar een keer klikken en dan op het andere object nog een keer :puh: Zou ik nog wel even doen voor de download :puh: Is wel zo netjes denk ik :puh:

Ik moet zeggen dat ik je mod erg goed gemaakt vind! Je plaatjes zijn goed gemaakt, veel aandacht aan besteed, je doet het snel en het resultaat mag er wezen!

Goed werk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...