Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

Wat een geweldig spel zeg! Ik heb hem een paar minuten geleden uitgespeeld! Het einde is wel tof maar de verhaallijn zelf is best kort. Ik ga hem nu nog een keer opnieuw spelen maar dan doe ik alles rustig aan. Ik heb nu bijna alleen maar missies gedaan en niet echt intensief rondgekeken, en er is vast genoeg te zien op 1000 km².

Heb hem ook al een tijdje geleden uitgespeeld, verhaal vond ik eigenlijk niks aan maarja daar speel je dit spel ook niet om. Ben nu vooral bezig settlements te veroveren. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Ik erger er me wel dood aan dat als je met een Cougar 600 (Sportmotor) tegen iets aanrijdt, dan explodeert hij namelijk al. Zelfs als het met een gangetje van 5km/h is.

Heb er in een half uur al 5 kapotgemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

kans dat het werkt is ook klein. weet wel dat je een glitch probeert te veroorzaken in een game. en dat gaat niet altijd even zo makkelijk

lukte mij na 3 keer proberen. :puh:

Die SELECT-Start onzin die werkt heel soms.. Wat je moet doen is dit:

Als de timer op 1 seconde staat, druk op START. (Ps3 dan) als je in het menu bent, druk je PS-toets en de start knop tegelijk in. Zo komt het beeld een miliseconde in het game scherm en gaat dan automatisch weer terug naar het startmenu. Herhaal dit totdat de timer op 0 staat. Je moet het wel een keer of 20 doen maar dan heb je ook wat. :puh: Dus start menu, dan PS-toets en start tegelijk zodat je in het XMB menu komt.

Succes. :)

Bedankt! Maar welk stuk moet je een keer of 20 doen? Heel de handeling, of alleen PS-toes+ Start? Enne... Word de timer van 'uit het demo gebied' zo ook gestopt?

Je moet de Start-PStoets herhalen. Net zolang totdat je de timer op 0 ziet staan. Je kan de timer heel kort zien maar dan moet je wel een beetje opletten omdat je hem maar heel kort ziet terwijl je de START-PSTOETS handeling aan het doen bent.

ALs je dit voor elkaar gekregen hebt blijft de 0-seconden timer in beeld staan, wat irritant is. Je kan in het startmenu dan bij SETTINGS de radar of hud (weet niet zeker) balk op 0 zetten. Je kan ook een settlement 100% halen. En een race beginnen/falen. Een missie beginnnen kan ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger er me wel dood aan dat als je met een Cougar 600 (Sportmotor) tegen iets aanrijdt, dan explodeert hij namelijk al. Zelfs als het met een gangetje van 5km/h is.

Heb er in een half uur al 5 kapotgemaakt.

zorgen dat je dan niet tegen iets aanrijdt. :puh:

maarja kan wel makkelijk praten maar de handling van sommige voertuigen zijn echt ruk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een goede tip om wat te doen als je je verveeld. Vlieg met een helikopter of vliegtuig op z'n hoogst naar het zuid-oost gelegen gedeelte van Panau. Spring er dan uit en skydive naar beneden. Als je eenmaal beneden bent zul je jezelf vinden in de jungle. En ga nu gewoon wat rondlopen en geniet van het uitzicht, die jungle ziet er echt prachtig uit en je krijgt echt zo'n survival gevoel. Ook is er geen infrastructuur maar alleen een paar militaire posten. Echt supertof als het daar onweert/regent, echt heel vet! :)

Misschien vind je het wat nutteloos klinken maar hiermee kan ik me uren vermaken.

Cheers

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt zo'n vette game! Het lijkt veel op Mercenaries. Helaas komt ELFC in dezelfde tijd uit, dus misschien over paar maanden als hij wat goedkoper is. Vooral de vrijheid spreekt me erg aan. Verder ziet het er ook top uit en kan je veel fun beleven. :D

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me echt zo'n vette game! Het lijkt veel op Mercenaries. Helaas komt ELFC in dezelfde tijd uit, dus misschien over paar maanden als hij wat goedkoper is. Vooral de vrijheid spreekt me erg aan. Verder ziet het er ook top uit en kan je veel fun beleven. :D

Just Cause 2 is toch al uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als het goed is kan XP Just Cause 2 niet afspelen vanwege DirectX 10. Volgens mij kon XP DirectX 10 niet draaien, wat Just Cause gebruikt.

Correct me if I'm wrong

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar is er op de PS3 een manier om een soort GTA 4 video-editor te krijgen? Want de PS3 had toch een speciale functie met JC2? Dat je bijvoorbeeld filmpjes kan maken uit alle hoeken..? Want de makers van het spel met hun Anatomy of a Stunt filmpjes hadden dat wel, of is dit alleen voor de makers van JC mogelijk?

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar is er op de PS3 een manier om een soort GTA 4 video-editor te krijgen? Want de PS3 had toch een speciale functie met JC2? Dat je bijvoorbeeld filmpjes kan maken uit alle hoeken..? Want de makers van het spel met hun Anatomy of a Stunt filmpjes hadden dat wel, of is dit alleen voor de makers van JC mogelijk?

Dat is mogelijk ja en echt super makkelijk je kan rechtstreeks van de ps3 uploaden naar youtube. Ik heb nu ook al iets van 5 filmpjes op youtube nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar is er op de PS3 een manier om een soort GTA 4 video-editor te krijgen? Want de PS3 had toch een speciale functie met JC2? Dat je bijvoorbeeld filmpjes kan maken uit alle hoeken..? Want de makers van het spel met hun Anatomy of a Stunt filmpjes hadden dat wel, of is dit alleen voor de makers van JC mogelijk?

Dat is mogelijk ja en echt super makkelijk je kan rechtstreeks van de ps3 uploaden naar youtube. Ik heb nu ook al iets van 5 filmpjes op youtube nu.

Dus je kan de camera instellen op iedere plek die je wilt? :D Dat je bijvoorbeeld de camera stil kan zetten en de (als je in een auto rijdt) auto rijdt dan door?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...