Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

  • 3 weken later...

Het is een geweldig spel. Ik snap ook niet dat dit topic niet zo populair is op een forum als dit.

Ben het met je eens, dat snap ik ook niet.

Ik heb met JC2 toch wel meer plezier dan met GTA IV.. raar misschien, maar het is zo.

En ik ben ook bezig met een montage maken, omdat ik dat altijd leuk vind, en omdat JC2 op de Playstation al een video capture mode heeft :)

Als ie af is, zou ik het hier posten ;)

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een geweldig spel. Ik snap ook niet dat dit topic niet zo populair is op een forum als dit.

Ben het met je eens, dat snap ik ook niet.

Ik heb met JC2 toch wel meer plezier dan met GTA IV.. raar misschien, maar het is zo.

En ik ben ook bezig met een montage maken, omdat ik dat altijd leuk vind, en omdat JC2 op de Playstation al een video capture mode heeft :)

Als ie af is, zou ik het hier posten ;)

Mee eens.

Ik post hier niet vaak meer omdat mijn xbox kapot is en te lui ben om te repareren :( .

Link to comment
Delen op andere websites

He?

Is die Tank een bug ofzo?

Als je stunt jump doet (op het dak gaan staan) doet ie dat in 1 keer.. zonder erop te klimmen, gewoon.. opeens staat ie op het dak. Bug ?

Nee dit is geen bug maar gewoon luiheid van de makers. Wanneer je gaat instappen in de tank zie je ook niet dat die er van boven in kruipt. Het is gewoon voor de gemakkelijkheid zo gedaan. Overigens vraag ik me af welke wapens jullie op zak hebben in Just Cause 2? Je hebt een groot gedeelte van de missies voltooid en je wilt wat chaos veroorzaken in een paar dorpjes, welke wapens gebruiken jullie en waarom?

Ikzelf gebruik 1 SMG, 1 Pistol en de Assault Rifle. Ik heb altijd een Pistol bij me omdat bijna elke vijand daar wel Ammo voor heeft, dus ik kom nooit droog te liggen. :7

Vertel jouw mening!

Cheers! :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd dual smg's en een volledig geupgrade shotgun. de shotgun owned gewoon in dit spel. En ik ben meer van de close combat. dan maai je met een schot een guard omver.

Nice, hoeveel munitie heb je voor die shotgun wanneer die volledig upgegrade is? Ik kan me herinneren dat het vrij weinig is wanneer die nog gewoon 1 ster is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...