Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

He?

Is die Tank een bug ofzo?

Als je stunt jump doet (op het dak gaan staan) doet ie dat in 1 keer.. zonder erop te klimmen, gewoon.. opeens staat ie op het dak. Bug ?

Nee dit is geen bug maar gewoon luiheid van de makers. Wanneer je gaat instappen in de tank zie je ook niet dat die er van boven in kruipt. Het is gewoon voor de gemakkelijkheid zo gedaan. Overigens vraag ik me af welke wapens jullie op zak hebben in Just Cause 2? Je hebt een groot gedeelte van de missies voltooid en je wilt wat chaos veroorzaken in een paar dorpjes, welke wapens gebruiken jullie en waarom?

Ikzelf gebruik 1 SMG, 1 Pistol en de Assault Rifle. Ik heb altijd een Pistol bij me omdat bijna elke vijand daar wel Ammo voor heeft, dus ik kom nooit droog te liggen. :7

Vertel jouw mening!

Cheers! :bier:

paul007

pistol, light machine gun EN NATUURLIJK DE WATERGUN!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Is het mogelijk om meerdere grappling hooks tegelijk te gebruiken? (op de Playstation 3)

Ik hoop het ! :cab:

Nee.

Op de pc is er volgensmij wel een mod dat dat kan maar normaal is het niet mogelijk.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een erg leuk spel, alleen weet ik niet precies wat de bedoeling is naast de missies en alles opblazen. :D

Weten jullie een aantal reden waarom ik dit spel écht moet halen? :)

Allereerst is het erg leuk om de wereld te verkennen. Deze is namelijk gigantisch en zijn er verschillende leuke plekjes om te bekijken. Als je erg fanatiek bent kun je ook de meest gestoorde stunt uithalen. Verder kun je met de Playstation 3 versie je spel opnemen en vervolgens direct op YouTube zetten of gewoon op je harde schijf.

Kortom voor mij is de funfactor het belangrijkst in Just Cause 2. Je kunt de meest bizarre dingen doen met de grappling hook, denk aan het vastbinden van een auto aan een vliegtuig waardoor je James Bond style in de lucht hangt met je sportauto. Of wanneer je een vijandelijke straaljager in de lucht steelt door middel van overspringen van je eigen vliegtuig. En dan ben ik nog niet begonnen over de mods op de PC-versie.

Het zijn niet zo zeer de missies die voor mij het spel leuk maken maar gewoon de eindeloze lol. Je moet het spel zeker niet serieus nemen want het spel neemt zichzelf ook niet serieus. Desondanks is het gewoon één pakket pure FUN! :)

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

PS: Ik raad je aan om de demo te downloaden als je dat nog niet hebt gedaan. Als je het niks vindt speel de demo dan nog een paar keer totdat je er echt in zit.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb ook de Limited Edition...

Ik had hem heel ver uitgespeeld alleen toen ontdekte ik dat je je Xbox niet moet bewegen als er een draaiend schijfje inzit.

Dus moet ik hem laten polijsten :7

Voor de rest vind ik een fucking vet spel...

Bij vragen kan je bij mij terecht :7

Dit lijkt me een erg leuk spel, alleen weet ik niet precies wat de bedoeling is naast de missies en alles opblazen. icon_mrgreen.gif

Weten jullie een aantal reden waarom ik dit spel écht moet halen? smile3.gif

Je moet het halen(Of in ieder geval eerst de Demo spelen).

Het gaat vooral om het maken van Chaos.

Je kan bijvoorbeeld Windmolens kapot maken door middel van je C4 bommen.

Of je bestelt een tank bij de Black Market en je rijd een millitaire basis binnen, om vervolgens alles kapot te schieten.

En daar verdien je weer geld mee zodat je leuke dingetjes kan kopen op de Black Market.

Je kan ook Weapon, Vehicle, En Armor parts vinden, overal versprijd op Panau, waarmee je je Health, prestaties en wapens van voertuigen, en prestaties van wapens mee kan Upgraden..

Bijvoorbeeld de G-Traver-Z(ofzoiets) :7 Dit is een normale sportwagen van de Black Market. Als je die tot 6 sterren upgraded zitten er 2 Machine Guns op de kofferbak :puh:

Dus er is heel veel te doen in Just Cause 2.

Alleen een minpuntje zijn de houterige animaties van de Cutscenes.

Maar voor de rest is het een tof spel.thumbsup2.gif

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

...

Dankjewel. Lijkt me wel erg leuk, bijvoorbeeld om met een vliegtuig overal in te vliegen. :puh:

De demo werkt niet op mijn pc, omdat deze te slecht is. Als ik een nieuwe pc heb, neem ik gelijk wel de volledige versie. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo gedownload, maar ik vind dat je het speel zeer rap beu word (na een paar keer gespeeld te hebben). Mijn vriend zegt dat er niks te doen is in de stad, dus dat vind ik wel jammer... Ik denk dat ik toch maar voor Mafia 2 zal gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste wat irritant is aan deze game is de politie en de camera. De camera wil niet altijd meewerken. Zeker als je in een luchtvaartuig zit kan je nooit goed om je heen kijken zoals bij GTA. Zo zag ik laatst een vliegtuig tegen een berg aan knallen. Alleen ik kreeg die camera maar niet goed in die richting zodat ik de helft van de klap niet zag, zeer frustrerend als dat vaak voorkomt. Verder wordt de politie in het verloop van het spel steeds irritanter. In het begin valt het nog mee, maar als je later in het spel ook maar 1 ding verkeerd doet, komt er niet 1 politieman maar het hele leger op je af. En dat kan nogal wat ergernis opwekken als je dorpjes of een basis verovert.

Verder is het grafisch top qua natuur, alleen de missies zijn erg eentonig. Het hoofddoel blijft slopen, dus na een tijdje heb je er wel genoeg van. Cutscenes slaan nergens op dus die kan je skippen dus ook het verhaal is niks. Verder is echt alles te slopen dat je op verschillende manieren kan doen en dat is de fun van de game. ^_^

Oja, en de besturing van auto's is slecht als je GTA gewend bent. Die auto's slippen bij elke stuurbeweging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo gedownload, maar ik vind dat je het speel zeer rap beu word (na een paar keer gespeeld te hebben). Mijn vriend zegt dat er niks te doen is in de stad, dus dat vind ik wel jammer... Ik denk dat ik toch maar voor Mafia 2 zal gaan?

De demo is heel anders dan het gewone spel vind ik.

Het gewone spel vind ik echt niet snel beu worden maar bij de demo werd het na een tijdje ook niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het veel leuker om chaos te veroorzaken bij GTA IV dan bij Just Cause 2. Bij JC2 loopt iedereen weg, krijg je direct 10.000 man achter je aan...

Maar bij IV kan je niet zoveel chaos veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...