Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Ik heb vandaag JC: II gekregen en hij is... AWESOME :D!!! Ik ben nog maar heel erg in het begin (2 Agency missions, 1 Stronghold mission en 2 of 3 Settlements voltooid :puh:), maar dat komt omdat ik alles nog aan het verkennen ben en ik constant met de Grappling Hook aan het klooien ben :puh:. Ik ging vrijwel meteen nadat ik kon gaan freeroamen de hoogste berg al beklimmen (ik wist niet eens dat het de hoogste was :7) met de Grappling Hook en ik vond op de bergtop mijn eerste Ulur Skull of hoe het ook heet :7.

Sjesus, dat leek wel een stuk uit een dagboek :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]@Kai-ShockWave:[/table] Oke, kan best inderdaad. Dan heb ik dat zeker over het hoofd gezien... :cab:

Nog een vraagje: Is de Bering (het vrachtvliegtuig) nog te verkrijgen na het voltooien van de desbetreffende vliegvelden? Ik zie ze namelijk niet meer op de vliegvelden die ik voltooid heb. Ik hoef zelfs nog maar 1 vliegtuig... :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat vliegveld namelijk ook al voltooid. Hij moet daar gewoon verschijnen, alleen je moet wel snel zijn. Zodra je in de buurt komt van dat vliegveld, stijgt hij meteen op. Als je mazzel hebt spawnt hij wel weer gewoon op de baan, maar soms ook niet. Dus je moet voordat hij opstijgt hem al proberen te kapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, maar écht geen spoortje te bekennen van een (opstijgend) vliegtuig op die plek, terwijl dat voor het voltooien van die settlement wél was... :7 Maar ik zal het toch nog eens gaan proberen voor de zekerheid. :Y

[table=header]EDIT[/table] Nee, werkt nog niet... :N Het toestel vertrekt daar niet en staat er niet. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet ik je helaas teleurstellen. Want zover ik weet is er geen spawn plek voor het vliegtuig. Er zijn wel meerdere locaties waar het vliegtuig op stijgt maar daarvoor kun je beter even op YouTube kijken sinds ik niet snel een snapmap kan maken. :)

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Om precies te zijn zijn er 3 locaties waarvandaan het vliegtuig opstijgt. Verder vind ik het niet zo erg, hoor. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikker..

Wat je ook nog een moet proberen is zo'n hoofd van een Baby Panua Statue aan je auto met veel trekkracht bevestigen en daarmee proberen vijanden te vermoorden.

Bovendien krijg je er ook nog een Achievement/Trophy voor als je 5 Soldaten hiermee vermoord . :7

Leuk idee. :puh: Maar zijn er Achievements voor de PC dan?

Hoeveel Agency missies zijn er trouwens in totaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Agency Missions: 7

Faction Missions: 49

Strongholds: 9

Alleen moet je chaos creëren om de missies te unlocken.

En met die Chaos unlock je ook nog andere leuke dingetjes.

Kheb alle Black Market voertuigen en wapens al 6 sterren.

Dus vragen hierover??? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een vraagje daarover: Als je de tank meer van die sterren geeft, worden de kanonnen dan sterker/krachtiger? :puh: Lijkt me namelijk wel grappig om uit te proberen.

Is dit verder ook mogelijk bij de voertuigen met mounted gun? (auto's en helikopter)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt het bereik van de schokgolf groter en de explosie dus krachtiger, ja. Bovendien zal de tank sneller en beter rijden en meer armor krijgen. Ik had met de trainer de Armor, Vehicle en Weapon parts en geld op max gezet (99999999) en daarna gesaved, dus heb ik gelijk maar alles 6 sterren gemaakt. Het is zo wel minder leuk, maar volgens mij kan ik het nu niet meer veranderen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een kleine aanvulling voor hierboven: zodra je meer sterren krijgt op je Tank zul je even later ook de functie krijgen om een machine geweer te gebruiken op de tank. Dit zelfde geldt bijvoorbeeld voor de gevechtshelicopter die je kunt kopen (ik ben de naam er van vergeten). Zo heb je nog wel meer voertuigen die een 'upgrade' krijgen.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...