Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Is jullie ook al wel eens opgevallen dat héél veel voertuigen hetzelfde deur open/dicht geluid hebben als de GTA III era GTA's? En nog iets; op Just Cause 2 Wiki staat dat de Garret Traver Z en de Rowlinson K*nog wat* een machinegeweer hebben als je ze bij de BM besteld, maar bij mij is dat niet zo :? Moet ik ze eerst maximaal upgraden voor dat machinegeweer of is mijn spel gebugd?

Ik heb trouwens ook nog en tip voor als je gauw meer health wilt; Ga gewoon even langs alle viaducten van de snelweg, onder elk viaduct liggen twee armorpakketjes :tu: .

Dat geluid van die deuren die je open en dicht doet is me ook opgevallen ja! Dat klinkt precies hetzelfde als in Gta Vice City, LCS en VCS. In Gta 3 en San Andreas klonk het weer iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oké, Garret Traver-Z full-upgraded zijn die vehicle parts echt waard!

Jemig wat is die bak dan fijn icon_mrgreen.gif

Het is ook de snelste auto die er dan is :7

Alleen heeft hij de neiging om te gaan slippen al je een bocht te hard neemt.

Ook als hij Accelereert heeft hij Wheelspin..

BTW: De Vanderbilt Leisureliner kan je af en toe vinden op dat wegnetwerk in de Lauten Lama Desert.

kijk op de kaart en je zit een aantal lange weggetjes elkaar kruisen..

hierzo zou je hem makkelijk moeten vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook eens zo'n groot vliegtuig (Bering?). Dus ik vliegen (met m'n 474) naar die legerbasis op die heuvel, stijgt dat vliegtuig opeens op. Dus ik er snel achteraan. Stuntjumpen, dan nog even grapplen. Oké, ik zit erop. Waar is mijn 474 eigenlijk? Bam, de neus van de Aeroliner raakt de vleugel van mijn Bering, en dat vliegtuigje explodeert. Kon er gelukkig wel uitspringen, maar moest wel weer die pokke berg op parachuten xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zit te twijfelen of ik die dlc's wel moet halen, want als ik het heb gekocht moet je alsnog veel betalen bij de Black Market(denk ik) of valt dat wel mee?

Dat valt nog best wel mee.

Ikzelf speel het spel dan niet meer hoor maar als je ff een race doet heb je zo weer 20.000$ erbij

Link to comment
Delen op andere websites

Die 10 GB aan opgenomen Just Cause 2 fragmenten moesten ook maar eens verwerkt worden. Zie hier het resultaat. :D

De storyline heb ik nu uitgespeeld. Het is nu meer wat rondreizen en alles verzamelen wat ik tegenkom. Met de trainer is het best vermakelijk, zoals hierboven in de video is te zien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...