Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

Eigenlijk vind ik het veel leuker om chaos te veroorzaken bij GTA IV dan bij Just Cause 2. Bij JC2 loopt iedereen weg, krijg je direct 10.000 man achter je aan...

Maar bij IV kan je niet zoveel chaos veroorzaken.

Ja, er zijn minder explosies, en er gaan geen gebouwen kapot... Maar toch... Buiten dat, wat is er vermakend?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Eigenlijk vind ik het veel leuker om chaos te veroorzaken bij GTA IV dan bij Just Cause 2. Bij JC2 loopt iedereen weg, krijg je direct 10.000 man achter je aan...

Maar bij IV kan je niet zoveel chaos veroorzaken.

Ja, er zijn minder explosies, en er gaan geen gebouwen kapot... Maar toch... Buiten dat, wat is er vermakend?

Just couse 2 chaos :7

Maar dat is mijn mening. Ik vind de achtervolgingen na de chaos ook leuker dan de heli en politie in GTA die je achtervolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie toevallig nog leuke video's waar in wordt getoond hoe "vet" het spel is? Ik hoop hem namelijk binnenkort te kunnen spelen. :)

Type in YT gewoon JC2 chaos ofzo in, dan krijg je waarschijnlijk genoeg vette filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het in GTA IV vele leuker om met je moto een politieachtervolging te ... doen :puh:, of mensen omver rijden. En het los vallen in JC2 is echt slecht... Ik denk dat ik toch maar Oblivion/Wheelman koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen bij een Agency missie?

Bij dat stuk waarbij je die man moet vermoorden én waar je tegelijk door een satteliet ofzo wordt beschoten, kom ik totaal niet verder... Ik heb te weinig kogels in mijn geweer, want anders zou het me wel lukken, maar je kunt zo niet even wat bijvullen... :N Weet iemand hoe ik verder kom?

Link to comment
Delen op andere websites

Als de missie start gewoon even (voordat je naar je doel gaat) de wapenhandelaar bellen (PS3: pijltje omlaag, marker voor je op de grond richten en driehoek drukken). Koop dan genoeg kogels of anders een gevechtshelikopter indien nodig. Ligt een beetje aan het doel van de missie, zo kun je dan de juiste wapens nemen of voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen bij een Agency missie?

Bij dat stuk waarbij je die man moet vermoorden én waar je tegelijk door een satteliet ofzo wordt beschoten, kom ik totaal niet verder... Ik heb te weinig kogels in mijn geweer, want anders zou het me wel lukken, maar je kunt zo niet even wat bijvullen... :N Weet iemand hoe ik verder kom?

Je moet gewoon naast die man gaan staan als hij de laser op je wil richten, en net als de laser afgaat moet je wegsprinten, Dan word hij erdoor geraakt Zo heb ik hem heel makkelijk verslagen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als de missie start gewoon even (voordat je naar je doel gaat) de wapenhandelaar bellen (PS3: pijltje omlaag, marker voor je op de grond richten en driehoek drukken). Koop dan genoeg kogels of anders een gevechtshelikopter indien nodig. Ligt een beetje aan het doel van de missie, zo kun je dan de juiste wapens nemen of voertuigen.

Kan iemand me helpen bij een Agency missie?

Bij dat stuk waarbij je die man moet vermoorden én waar je tegelijk door een satteliet ofzo wordt beschoten, kom ik totaal niet verder... Ik heb te weinig kogels in mijn geweer, want anders zou het me wel lukken, maar je kunt zo niet even wat bijvullen... :N Weet iemand hoe ik verder kom?

Je moet gewoon naast die man gaan staan als hij de laser op je wil richten, en net als de laser afgaat moet je wegsprinten, Dan word hij erdoor geraakt Zo heb ik hem heel makkelijk verslagen. :puh:

Heb ik al eens geprobeerd, maar werkt niet... Het is wel een paar keer gebeurd dat hij werdt geraakt en dat een beetje van zijn leven wegging, maar hij gaat maar niet dood...

EDIT: Het is me al gelukt. :Y Ik ging gewoon met de trap naar beneden en wachten tot hij 'zelfmoord' heeft gepleegd zoals PowerPats al zei. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore is pas echt lastig in deze game. En dat is vaak nogal irritant bij het einde van een missie. Als je je doel gehaald hebt in een missie, gaat de opdrachtgever nog even een lang praatje houden over hoe goed het wel niet ging (niet in een cutscene maar als je gewoon rondloopt). Vaak ga je in dat gedeelte van de missie dood omdat hij zo lang praat terwijl je het al gehaald hebt. Je bent door die missie al aardig dood en dan kunnen die nutteloze zinnen net de druppel zijn.

---------------

Verder heb ik voor iedereen nog een handige map. Klik.

Hier kan je alles op vinden: auto's, generals, wind-turbines, wapens, easter eggs e.d.

Links staat een knop met legenda en bovenin kan je op 3 verschillende pagina's klikken. Erg handig als je iets zoekt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...