Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

Is jullie ook al wel eens opgevallen dat héél veel voertuigen hetzelfde deur open/dicht geluid hebben als de GTA III era GTA's? En nog iets; op Just Cause 2 Wiki staat dat de Garret Traver Z en de Rowlinson K*nog wat* een machinegeweer hebben als je ze bij de BM besteld, maar bij mij is dat niet zo :? Moet ik ze eerst maximaal upgraden voor dat machinegeweer of is mijn spel gebugd?

Ik heb trouwens ook nog en tip voor als je gauw meer health wilt; Ga gewoon even langs alle viaducten van de snelweg, onder elk viaduct liggen twee armorpakketjes :tu: .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Die Garret Traver zou er inderdaad één moeten hebben, maar de Rowlinson niet. Ik heb namelijk alle voertuigen van Black Market unlocked en dus ook die 2 voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Garret Traver zou er inderdaad één moeten hebben, maar de Rowlinson niet. Ik heb namelijk alle voertuigen van Black Market unlocked en dus ook die 2 voertuigen.

Bij zowel de Garret Traver en de Rowlinson unlock je een machinegeweer wanneer je de voertuigen hoog genoeg hebt geupgrade. Ik weet niet precies bij welk aantal sterren je ze krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto Tom@: als je de tank Upgrade word de Armor en de kracht van de explosie beter. Ook zal hij sneller optrekken en zal hij een hoge topsnelheid halen.

Ook zullen er 2 Machine Guns opzitten.

De Garret Traver-Z moet je toch echt 6 sterren Upgraden wil je er een Machine Gun op zitten.

Over de Rowilson: Als je deze 6 sterren Upgrade zullen er ook 2 Machine Guns opzitten.

Edit:

Hier een lijstje van de voertuigen als ze 6 sterren hebben:

Makoto MZ 260X: Deze moter zal behoorlijk snel en wendbaar zijn:

Shimuzu Tracline: zelfde verhaal als hierboven.

MTA Powerrun 77: Komt standaard met Machine guns maar krijgt bij 6 sterren een Rocket Launcher.

GV-104 Razorback: Krijgt bij 6 sterren 2 Machine Guns erbij:

Garret Traver-Z: Krijgt bij 6 sterren Machine guns op de kofferbak.

Hedge Wildchild: Krijgt bij 6 sterren een Rocket Launcher bij de Machine Guns.

Poloma Renegade: Krijgt bij 6 sterren een Rocket Launcher bij de Machine Guns.

Rowlinson K22: Bij 6 sterren krijgt deze Machine Guns.

Sivirkin 15 Havoc: Krijgt bij 6 sterren Rocket Launchers bij de Minigun toegevoegd.

Pell Silverbolt 6: Snelste vlieg en voertuig in het spel als je deze 6 sterren Upgraded

Bewerkt: door Eddie Low
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Eddie Low :tu: . Dat wordt vehicle parts zoeken :D (ik heb alleen nog maar de Pell Silverbolt 6 maximaal geüpgraded :7).

Nog een manier trouwens om snel Stunt Driver Points te halen; gewoon met een snelle auto rondjes over het circuit vlak boven Panau Intl. Airport te gaan rijden.

En ik had nog een vraagje; hoe kun je de Vanderbilt LeisureLiner bemachtigen op de Xbox 360, want ik las op JC: 2 Wiki dat ze een programmeerfout hebben gemaakt waardoor het spel dacht dat de LeisureLiner een limo was.

Oh, en nog iets; Ik krijg de Stronghold Takeovers en Faction missions van de Roaches maar niet, en hun gebied krijg ik ook niet op de map, maar toch ben ik al bij de vijfde Agency mission en heb ik al bijna 300.000 Chaos :?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Eddie Low :tu: . Dat wordt vehicle parts zoeken :D (ik heb alleen nog maar de Pell Silverbolt 6 maximaal geüpgraded :7).

Nog een manier trouwens om snel Stunt Driver Points te halen; gewoon met een snelle auto rondjes over het circuit vlak boven Panau Intl. Airport te gaan rijden.

En ik had nog een vraagje; hoe kun je de Vanderbilt LeisureLiner bemachtigen op de Xbox 360, want ik las op JC: 2 Wiki dat ze een programmeerfout hebben gemaakt waardoor het spel dacht dat de LeisureLiner een limo was.

Oh, en nog iets; Ik krijg de Stronghold Takeovers en Faction missions van de Roaches maar niet, en hun gebied krijg ik ook niet op de map, maar toch ben ik al bij de vijfde Agency mission en heb ik al bijna 300.000 Chaos :?

Je hebt wel de allereerste Stronghold van de Roaches gedaan? Want op mijn eerste playthrough had ik het spel uitgespeeld zonder iets gedaan te hebben met de Roaches. Het kan aan mij liggen maar het eerste icoontje van de Stronghold is best slecht zichtbaar als je uitzoomed op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb, net als LSDesign, dezelfde vraag; Waar vindt je de Vanderbilt LeisureLiner op de PlayStation 3? Hier was blijkbaar net als op de Xbox 360 een programmeerfout... Maar toch lijkt het me onlogisch, want hij staat bij mij nog niet aangevinkt dat ik hem al heb gehad.

EDIT: Ik heb hem al. Ik vond hem in Lautan Lam Desert. Ik gebruikte die luchttaxi zegmaar (ben naam vergeten), koos als locatie Kem Kuala Rajang en landde een stuk verderop en gelijk wanneer ik wil landen, zie ik een moderne touringcar; de Vanderbilt LeisureLiner! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb, net als LSDesign, dezelfde vraag; Waar vindt je de Vanderbilt LeisureLiner op de PlayStation 3? Hier was blijkbaar net als op de Xbox 360 een programmeerfout... Maar toch lijkt het me onlogisch, want hij staat bij mij nog niet aangevinkt dat ik hem al heb gehad.

EDIT: Ik heb hem al. Ik vond hem in Lautan Lam Desert. Ik gebruikte die luchttaxi zegmaar (ben naam vergeten), koos als locatie Kem Kuala Rajang en landde een stuk verderop en gelijk wanneer ik wil landen, zie ik een moderne touringcar; de Vanderbilt LeisureLiner! icon_mrgreen.gif

Als het goed is kan je hem in Lauten Lam Desert ook hier vinden op de Xbox 360, aan.gezien ik JC2 pas na de Patch heb gekocht.

Alleen zie ik hem niet (nog niet)

Hopelijk vind ik hem wel aangezien ik nog 2 voertuigen moet voor de ''Driven All Vehicles'' Achievement.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...