Jump to content

Just Cause 2


PowerPats

Recommended Posts

Ik zit met een probleem, denk ik. Ik heb gisteren Just Cause 2 gekocht, maar als ik speel, ben ik alleen op de wereld. Letterlijk.

Er zijn in geen velden of wegen peds te bekennen, ik kom alleen een enkele keer een of 2 agenten tegen. Zelfs in de grote steden is niemand te bekennen.

Heb het spel al van m'n PS3 gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet.

Hier even een filmpje, ik rij hier zo'n 4 minuten rond en bezoek een klein stadje, maar ik kom echt niemand tegen. :7

http://www.youtube.com/watch?v=hdjx4ZeeZXQ

Iemand een oplossing hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    32

  • paul007

    26

  • Dr.Oppai

    21

  • FrankDangerz

    21

Ik zit met een probleem, denk ik. Ik heb gisteren Just Cause 2 gekocht, maar als ik speel, ben ik alleen op de wereld. Letterlijk.

Er zijn in geen velden of wegen peds te bekennen, ik kom alleen een enkele keer een of 2 agenten tegen. Zelfs in de grote steden is niemand te bekennen.

Heb het spel al van m'n PS3 gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet.

Hier even een filmpje, ik rij hier zo'n 4 minuten rond en bezoek een klein stadje, maar ik kom echt niemand tegen. :7

Iemand een oplossing hiervoor?

Dit is een bekende bug in Just Cause 2. Volgens mij kan je het oplossen door een missie of race te starten. Dan wordt de omgeving opnieuw geladen en zouden er weer voetgangers en verkeer moeten verschijnen. :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit met een probleem, denk ik. Ik heb gisteren Just Cause 2 gekocht, maar als ik speel, ben ik alleen op de wereld. Letterlijk.

Er zijn in geen velden of wegen peds te bekennen, ik kom alleen een enkele keer een of 2 agenten tegen. Zelfs in de grote steden is niemand te bekennen.

Heb het spel al van m'n PS3 gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet.

Hier even een filmpje, ik rij hier zo'n 4 minuten rond en bezoek een klein stadje, maar ik kom echt niemand tegen. :7

http://www.youtube.com/watch?v=hdjx4ZeeZXQ

Iemand een oplossing hiervoor?

Iedereen is bang voor je. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel al uitgespeeld ( De Storyline dan :7 )

En het is gewoon een abnormaal gaaf spel..

Flitskikker..

Wat je ook nog een moet proberen is zo'n hoofd van een Baby Panua Statue aan je auto met veel trekkracht bevestigen en daarmee proberen vijanden te vermoorden.

Bovendien krijg je er ook nog een Achievement/Trophy voor als je 5 Soldaten hiermee vermoord . :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren eindelijk de 75% gehaald + Platinum. Gelukkig hoef je de game niet op 100% uit te spelen.

Jammer genoeg krijg je ook geen rewards voor objectives die je voltooid hebt, zoals vermoorden van colonels, vinden van fraction items e.d.

@ Hierboven: Met die trophy was ik echt lang bezig, want hij is nogal glitchy. Ik probeerde het eerst met een helikopter met daaronder een zwevend auto, alleen alle kills telde die als Road Kill en niet als Wrecking Ball Kill. Daarna met een tank geprobeerd met aanhangende limo en ingereden op een groep soldaten. Na paar keer proberen kreeg ik hem eindelijk. ^_^

Voor wie trouwens nog de vehicle-trophy moet (Drive al 104 vehicles), hier is een lijst te vinden met alle voertuigen + coördinaten. Hier staan verder ook nog voertuigen, easter eggs en special locaties die je gewoon móet bezoeken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren eindelijk de 75% gehaald + Platinum. Gelukkig hoef je de game niet op 100% uit te spelen.

Jammer genoeg krijg je ook geen rewards voor objectives die je voltooid hebt, zoals vermoorden van colonels, vinden van fraction items e.d.

@ Hierboven: Met die trophy was ik echt lang bezig, want hij is nogal glitchy. Ik probeerde het eerst met een helikopter met daaronder een zwevend auto, alleen alle kills telde die als Road Kill en niet als Wrecking Ball Kill. Daarna met een tank geprobeerd met aanhangende limo en ingereden op een groep soldaten. Na paar keer proberen kreeg ik hem eindelijk. ^_^

Voor wie trouwens nog de vehicle-trophy moet (Drive al 104 vehicles), hier is een lijst te vinden met alle voertuigen + coördinaten. Hier staan verder ook nog voertuigen, easter eggs en special locaties die je gewoon móet bezoeken. :puh:

Goede site hoor, als mijn xbox het weer doet zal ik het gaan gebruiken.

Oja en nog een vraagje: Mijn xbox heeft de RLOD gekregen toen ik Just couse 2 speelde, heeft het wat met het spel te maken? Want hij wotrd ook heter als ik JC2 speel en een vriend van mij heeft het ook gekregen toen hij JC2 speelde. Toeval of is het spel ook anders dan anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ie anders tijdens het gamen net zoveel geluid maakt als een 360 op topsnelheid? :7

Nee gekheid. Volgens mij is dat gewoon voor kortere laadtijden, minder geluid van de BD Drive, hij laadt immers vanaf de HDD ipv de BD Disk.

En vast nog wel wat, maar daar kom ik nu niet op.

Denk wel dat dit meer een discussie is voor het grote PS3 topic, eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ie anders tijdens het gamen net zoveel geluid maakt als een 360 op topsnelheid? emo.gif

Nee gekheid. Volgens mij is dat gewoon voor kortere laadtijden, minder geluid van de BD Drive, hij laadt immers vanaf de HDD ipv de BD Disk.

En vast nog wel wat, maar daar kom ik nu niet op.

Denk wel dat dit meer een discussie is voor het grote PS3 topic, eigenlijk.

Ik heb het op de Xbox 360 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ie anders tijdens het gamen net zoveel geluid maakt als een 360 op topsnelheid? emo.gif

Nee gekheid. Volgens mij is dat gewoon voor kortere laadtijden, minder geluid van de BD Drive, hij laadt immers vanaf de HDD ipv de BD Disk.

En vast nog wel wat, maar daar kom ik nu niet op.

Denk wel dat dit meer een discussie is voor het grote PS3 topic, eigenlijk.

Ik heb het op de Xbox 360 :7

Dus? Lekker boeien degene die het vroeg heeft een PS3... Nouja in ieder geval blijft het wel een tof spel, hapert het spel bij jullie ook een beetje als je bij de havens rondloopt in de grote stad?

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje: Op die site die jij meldde, Kai, staat een vliegtuig, namelijk de F-33 DragonFly Jet Fighter, aangegeven dat ie via Black Market te krijgen is. Dit klopt niet... :7 En als ik in de PlayStation Store kijk voor de DLC's dan staat ie daar ook niet bij. Hetzelfde geldt voor de Chevalier Classic en de Agency Hovercraft... :7 Die laatste 2 zijn dat ook wel in het spel zelf te krijgen, maar dan nog...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...