GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 En dan de derde game op rij: Assassin's Creed IV: Black Flag! Zonet uitgespeeld. Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Net Assassins Creed Unity uitgespeeld. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 L.A. Noire. Goede game, maar hij kan wel heel erg eentonig worden waardoor de cases beginnen te vervelen. Hoe meer het einde van de game nadert, hoe beter hij wordt. Ik heb de complete edition, dus ook de DLC cases. Ik vind niet elke DLC even leuk, maar er is er één (de laatste) die ik echt heel vet vond. Reageren
moechy Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 En net Dragon Age Inquisition uitgespeeld Was een zeer vermakelijke game waar jouw keuzes het spel beïnvloeden, vind ik wel belangrijk in een game met keuzemogelijkheden. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 Zojuist GTA 5 tot de 100% uitgespeeld, nu nog de laatste 3 online trophies voor de platinum trophy. Reageren
ole23 Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Ik heb nog niet zoveel spellen uitgespeeld het enige spel wat ik had uitgespeeld was canis canem edit(Bully)en dat was denk ik in twee weken ofzo weet eigenlijk niet meer zo goed.het was ongeveer vijf jaar geleden.ik ben meer iemand van het rond kloten en missies doe ik zeer zelden.maar misschien is het volgende spel wat ik ga uitspelen "desperados wanted dead or alive"als ik het goed doe en gewoon konstant door en door dat ik het in vier en half uur uitgespeeld hebt. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Alice Madness returns. Had de game al een keer eerder geprobeerd (niet mijn ding) Nu geprobeerd met projector & 3d Vision, en lijkt wel alsof het spel gemaakt is voor 3D. Epische pop-out scenes , gigantische diepte + geweldige levels. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Denk dat dat toch wel gta TLaD was (maar dan voor de 3e keer ) Reageren
thebig Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Assassin's Creed In tegenstelling tot wat ik vele mensen heb horen zeggen en in veel artikels heb gelezen is dit echt een goede game. Het verhaal dwingt zich wat in een lineaire lijn, maar kent een explosief einde. Het verhaal buiten de Animus is ook goed, je krijgt met mondjesmaat informatie en wil steeds meer te weten komen. Helaas blijf je op het einde wel met veel vragen zitten, die hoop ik beantwoord te krijgen in volgende delen. Ik heb zelf nog geen andere AC's uitgespeeld, maar je voelt wel dat deze nog beperkt is in zijn gameplay mogelijkheden. Zoals ik al zei zeker een goede game, al ben ik wel blij dat ik het gespeeld heb voor ik aan andere delen ben begonnen. Anders zou het me vast veel minder bekoord hebben. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Campaign (Hero Mode) van Splatoon Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 GTA V vanavond eindelijk uitgespeeld! Reageren
NicolaB Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 GTA V vanavond eindelijk uitgespeeld! Idemdito. Optie No. 3 was het voor mij Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Call of Duty: Advanced Warfare op Veteran Difficulity! Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Call of Duty: Advanced Warfare op Veteran Difficulity! Recruit Regular Hardened VETERAN! Ken je dat nog van CoD 5? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.