JasonStatham Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Op hard welteverstaan. Na minstens honderd keer dood te gaan, echt waar, en een paar keer in mijn broek schijten, niet echt waar, en zeker 40 klokuren is het me eindelijk gelukt. Applausje voor mezelf Wat een spel! Wat een frustratie! Wat een geduld wordt er van je gevraagd! Wat een ruimtestation! Wat een atmosfeer! Maar vooral: wat een fucking irritante alien! Zo een goed spel zou ik aan iedereen aanraden, maar begin er maar beter niet aan.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 juni 2016 Rapport Geplaatst: 6 juni 2016 James Bond: Nightfire, toch wel een van de moeilijkste spellen die ik ooit gespeeld heb. Komt vooral omdat het schieten heel inaccuraat is. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 juni 2016 Rapport Geplaatst: 17 juni 2016 Hitman 2: silent assassin Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 De eerste God of War, wat een klassieker! Weet nu alleen even niet met welk deel ik verder zal gaan... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 Vandaag Battlefield 1942 uitgespeeld. Leuk om weer eens een FPS te doen die zich in de Tweede Wereldoorlog afspeelt. Toch eigenlijk wel de basis van de eerste FPS van de oorlogsseries. Voor in die tijd zag het er best goed uit en waren al veel mogelijkheden! Op naar Battlefield Vietnam. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 (bewerkt) Halo: Combat Evolved Het is nog steeds een hele toffe franchise en ook de reden waarom ik een Xbox One heb gehaald. Morgenochtend overigens beginnen met deel 2. Bewerkt: 19 juni 2016 door Noretz Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Geplaatst: 19 juni 2016 This War of Mine Het spel is eigenlijk niet "uit" te spelen omdat er zeer veel verschillende scenario's zijn. Maar toch de eerste keer dat ik met al mijn overlevenden het einde van de oorlog heb bereikt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juli 2016 Rapport Geplaatst: 11 juli 2016 Scarface The Game voor het eerst uitgespeeld. We hadden 'm altijd op de Xbox, maar daar liep die op vast. Nu op de PC gespeeld en dan ook uiteindelijk uitgespeeld. Prachtig spel; leuke muziek, badass personages, coole auto's, mooie sfeer en een mooi territory systeem. Aanrader! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2016 Rapport Geplaatst: 15 juli 2016 Vandaag LA Noire uitgespeeld. Interessant, maar niet de soort game waar ik echt echt in kan opgaan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 juli 2016 Rapport Geplaatst: 30 juli 2016 Gisteren Metro: Last Light uitgespeeld. Reageren
Platypus Geplaatst: 14 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2016 Heavy Rain: Eindelijk, na ongeveer 8 jaar wachten heb ik eindelijk Heavy Rain gespeeld. Leuke game met een interessant verhaal, maar toch niet echt wat ik ervan had verwacht. Misschien lagen mijn verwachting wat te hoog omdat ik er zo lang op gewacht heb. GTA Vice City Stories: Dit was de enige GTA uit de 3D-periode die ik nog nooit had gespeeld. Deze vind ik toch wel een van de mindere GTA's. Het verhaal is niet echt interessant en de personages waren maar zo-zo. Dan vond ik Liberty City Stories toch wel stukken beter. Reageren
MesutOzilFTW Geplaatst: 16 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2016 Uncharted 4 plus de multiplayer Battlefield 4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.