Shorty_D Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Geen zin. Waar ik wel degelijk zin in heb, is rond te lopen in mijn eigen huisje. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Gaat iemand hem ook kopen voor de ps3? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Geen zin. Waar ik wel degelijk zin in heb, is rond te lopen in mijn eigen huisje. Kun je rondlopen in je huis dan ? In het eerste deel kon je dat niet dan zat je op de bank , en was die camera de hele tijd rond u aant draaien . Reageren
jallehab Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Geen zin. Waar ik wel degelijk zin in heb, is rond te lopen in mijn eigen huisje. Kun je rondlopen in je huis dan ? In het eerste deel kon je dat niet dan zat je op de bank , en was die camera de hele tijd rond u aant draaien . Ja je kan rond lopen in huis en ook bij ander instappen enzz en ik koop hem op de ps3. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. Reageren
jallehab Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. hoezo 3 autos en 6 pers? poltie 1 auto en de wegmisbruiker= 2 auto of zie ik dit verkeerd en als jij hem voor de ps3 haalt doe ik wel mee haha tdu2 wegmisbruiker heb je een druke baan met al die racers Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!'' Reageren
jallehab Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!'' Wilt u het ff terug zien komt u maar ff mee naar onze auto lol en dan met headseats haha Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Idd, een TDU2 evenement. Soort van TDU2 WMB Neem je een Audi Rs6 avant, volg je de wegmisbruiker. Stopteken achter aan enzo. En dan zonder achtervolgingen, gewoon realistisch. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!'' Wilt u het ff terug zien komt u maar ff mee naar onze auto lol en dan met headseats haha ''Kijk hier ziet u de camera even wegdraaien, mijn collega trok per ongeluk aan de handrem. En daar zien wij jou langs scheuren als een gek hier doen we een meting en deze komt uit op 157 daar gaat een correctie van 3 af. Dus u bent uw rijbewijs kwijt.'' Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Dat zou pas wat zijn, ik kan niet wachten man! Ik haal hem trouwens ook op de PS3. En Frank, vergeet Paméla niet.. Reageren
iefen Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 eerst ff **** kijken hoe hij is en daarna kopen!!! als ik geld heb tenminste dan doorsparen voor dat logitech stuurtje Reageren
Mythbuster Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Toch maar ge-pre-ordered... Bij Dixons Want daar krijg je een exclusieve Audi en Spyker Waarschijnlijk Audi RS5 en Spyker C12 Zagato...... wat ook niet heel slecht is maar die boeit me niet zo erg In ieder geval, 't is me verteld dat het RS5 en C12 zijn Kan niet wachten wie haalt 'm nog meer voor de PC? Ik wil cruisen in die Audi Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Ik kan hem pas krijgen op me verjaardag(28 april) want ik heb geen geld.... Maar ik wil dat hij toch snel uitkomt want dan kan ik tenminste van gameplay smullen.. XD Reageren
iefen Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 @mythbuster Welk race stuur gebruik jij? ik ga hem misschien ook wel kopen op de pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.