Jump to content

Test Drive Unlimited 2

GekkieJ01

Recommended Posts

Kan je in dit spel je dak openleggen bij cabrio's, en zo ja, hoe on PC? Ik dacht en hoopte dat 't kon voor mijn TT. :'(

Accesoires menu openen, weet ik veel hoe, en dan pijltje omhoog ofzo, iig bovenste keuze in dat menuutje ;)

Accesoires menu = volgens mij standaard num4 op de pc, en dan daarna num 8 voor cabrio dak :) Volgens mij zijn dat standaard toetsen, kan me niet herinneren dat ik die veranderd heb...

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan je in dit spel je dak openleggen bij cabrio's, en zo ja, hoe on PC? Ik dacht en hoopte dat 't kon voor mijn TT. :'(

Accesoires menu openen, weet ik veel hoe, en dan pijltje omhoog ofzo, iig bovenste keuze in dat menuutje ;)

Accesoires menu = volgens mij standaard num4 op de pc, en dan daarna num 8 voor cabrio dak :) Volgens mij zijn dat standaard toetsen, kan me niet herinneren dat ik die veranderd heb...

Ik heb altijd met X360 kont-roller gespeeld dus zou het niet weten :puh:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Xbox heeft een gratis DLC gekregen genaamd 'Exploration Pack' en bevat een Dodge Charger en Lancia Rally. Volgens mij is dit ter compensatie van de Ferrari 458 die alleen op de PS3 zit.

Bewerkt: door Wooods
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Xbox heeft een gratis DLC gekregen genaamd 'Exploration Pack' en bevat een Dodge Charger en Lancia Rally. Volgens mij is dit ter compensatie van de Ferrari 458 die alleen op de PS3 zit.

deze pak is een compensatie maar niet vanwege de Ferrari 458 die de xbox niet heeft, maar voor de vele bugs die het spel in het begin had. Voor de pc en de Xbox360 is ie nu uit. Jammer genoeg nog niet op de ps3.

Ik heb een nieuwe manier gevonden om TDU2 te spelen. eigen muziek in de achtergrond.

Als je via AV speelt haal 1 Geluidskabeltje eruit (witte of rooie) stop daar een AV plug in die is aangesloten op een pc/mp3/mobieltje met AUX aansluiting. Zet de Ingame muziek uit. Speel je muziek en klaar.

Delen op andere websites

Wel veel werk iedere keer :puh:

Ik speel het jammer genoeg niet, alleen al omdat ik gewoon eden games wil zien branden...

Foei foei, stouterik.

Ik speel het nog wel vaak,maar aangezien ik niet meer online kan speel ik het nooit langer dan...5minuutjes.

Een keer volgas in een Veyron voor de kick, een paar linke bochtjes nemen met de SLS en nog es lekker cruisen met een Aston Martin One-77. En dan is de pret ervanaf...

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ik zal ook maar wat leven hierin blazen, vandaag TDU2 gekocht, ga hem alleen morgen weer terug brengen omdat online nog niet echt geweldig is.

Veel lag, kon Redfire de helft van de tijd niet joinen, in de buurt van andere gaat mijn beeld schokken/laggen, veel mensen vinden botsauto's leuk lijkt het.

En dus is de game niet interessant, heb hem al uitgespeeld op de pc maar niet een legale versie dus niet online.

Hopelijk vind ik iets anders boeiend voor dat geld.

Delen op andere websites

Ik zal ook maar wat leven hierin blazen, vandaag TDU2 gekocht, ga hem alleen morgen weer terug brengen omdat online nog niet echt geweldig is.

Veel lag, kon Redfire de helft van de tijd niet joinen, in de buurt van andere gaat mijn beeld schokken/laggen, veel mensen vinden botsauto's leuk lijkt het.

Dat tweede is inderdaad vervelend. De lag valt nog wel mee vind ik, dat derde heb ik ook nooit gehad, en dat vierde moet je die mensen gewoon reporten.

Maar ik moet ook wel zeggen dat dit niet tussen een van de betere games behoort. Ze laten het allemaal maar wat hangen, ze hadden veel beloofd om na de release uit te brengen, ondetussen hebben ze daarvan nog maar 1 ding waargemaakt.

Blijkbaar is nu sinds gisteren pas de eerste DLC op PS3 uitgebracht, terwijl die toch al maanden verkrijgbaar was op PC.

Delen op andere websites

Dat tweede is inderdaad vervelend. De lag valt nog wel mee vind ik, dat derde heb ik ook nooit gehad, en dat vierde moet je die mensen gewoon reporten.

Maar ik moet ook wel zeggen dat dit niet tussen een van de betere games behoort. Ze laten het allemaal maar wat hangen, ze hadden veel beloofd om na de release uit te brengen, ondetussen hebben ze daarvan nog maar 1 ding waargemaakt.

Blijkbaar is nu sinds gisteren pas de eerste DLC op PS3 uitgebracht, terwijl die toch al maanden verkrijgbaar was op PC.

Daarom heb ik hem ingeleverd en omgeruild voor LA Noire, ik weet toch dat Eden games weinig aan TDU2 werkt en de kans dat de problemen opgelost worden steeds kleiner worden.

Dat het beeld schokt had ik vooral als er nog 2 mensen bij waren, en mensen zag ik voorbij glijden terwijl in GT5 mijn verbinding als hoog/zeer hoog wordt bestempelt.

Daarnaast had ik TDU2 al op de PC uitgespeeld en was de enigste meerwaarde dus online, en als dat niet werkt, dan ruil ik hem liever om :Y

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...