vice Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ziehier! De wonderen zijn de wereld nog niet uit http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=59800 DLC2 is oficieel aangekondigd, en zou over een aantal maanden al beschikbaar moeten zijn . Meer informatie zou nog moeten volgen in de komende week. - (Ik zocht naar een tweede bron, bovenstaande dus, omdat ik niet weet hoe je een twitterbericht kunt weergeven als bron, buiten het te kopieeëren - Dit was dus het oorspronkelijke bericht: "Good News! DLC2 will be released early next year. That means more content/fixes for TDU2! More info soon. Hint: it involves 2 wheels " Hopelijk is het gratis ^^ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik ben wel is benieuwd of dit echt waar is, want ik verwacht niet direct motors in TDU2. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Waarom zorgen ze niet eerst dat de game online een beetje fatsoenlijk loopt ipv. DLC uit te brengen om de game uit te melken? Reageren
vice Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik ben wel is benieuwd of dit echt waar is, want ik verwacht niet direct motors in TDU2. Die waren oorspronkelijk al in de hoofdgame gepland, maar door problemen zijn ze uitgesteld geweest. En waarom zouden ze er niet in passen ? Er zijn zelfs al enkele hints / shops bijgemaakt in de voorbije updates hiervoor, maar vraag me niet waar die zich bevinden xD. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik ben wel is benieuwd of dit echt waar is, want ik verwacht niet direct motors in TDU2. Die waren oorspronkelijk al in de hoofdgame gepland, maar door problemen zijn ze uitgesteld geweest. En waarom zouden ze er niet in passen ? Er zijn zelfs al enkele hints / shops bijgemaakt in de voorbije updates hiervoor, maar vraag me niet waar die zich bevinden xD. Ik heb dr eentje gevonden waar ze nog aan het bouwen waren. Reageren
vice Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ondertussen is trouwens ook bekend wat DLC2 zal bevatten: Features:Bikes are in place! Run to the bike dealer to buy an Harley Davidson or a Ducati. With the release of bikes, 16 new multiplayer challenges reserved for bikes were added. 3 Bikes • Ducati Desmosedici RR (mA1) • Ducati Diavel Carbon (mA1) • Harley Davidson Fatboy Lo (mA2) The Official Racing Center (O.R.C.) is available and gives you access to 3 new challenges every week. New Spots: • 1 new Bike Dealer • Update The Community Racing Center (C.R.C.) spot • Clothes Shop for Brands 6 Cars • Corvette ZR1 • F599XX • Dodge Viper SRT10 ACR • Ferrari 250 GTO • Ferrari F40 • Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series Items: New sets of Clothes • Fashion • High Life • StreetsWear • Sportswear • Atari • Privilege • Pacha 14 Sets of Furniture • Pop-balls • Videogames • Barroco • Tetramino • Carmania • Yacht • Etnik • Vintage • Tortilla • Ossikle • Waive • Travel • Origami • Flower Power Enhancements: Additional Enhancements • Player could change vehicles position in house/garage • Map: Instant Island change • Headlight Control • Session management • Tuning update • Force Feedback – Enhanced Force Feedback Management • Support Thrustmaster Wheels • Support D-Box Device Bron: http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?p=651075#post651075 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Grote update zo te zien, alleen jammer dat ze weer zo weinig naar de community luisteren.. we willen geen kleren maar auto's/motoren, damn.. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Motoren zijn wel vet, al ben ik toch meer van de auto's. En als Ferrari fan ben ik ook wel blij met die auto's! Maar volgens mij wordt m'n Logitech Momo Racing stuur nog niets eens ondersteund en omdat ik op PS3 speel kan ik er ook niets aan doen. -.- Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Volgens mij moet daar wel een oplossing voor zijn, effe kijken of ik hier nog ergens een Momo-wheel heb liggen die ik al een tijd niet heb gebruikt. ;p Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) Eindelijk, ik had dit spel gekocht voor de motoren. Er is volgens mij geen ander spel waar je vrij rond kunt rijden met motoren. Vandaag heb ik mn hoogste snelheid ooit gehaald in de Koenigsegg ccxr. 458 km/h Grote update zo te zien, alleen jammer dat ze weer zo weinig naar de community luisteren.. we willen geen kleren maar auto's/motoren, damn.. Tja, kleren zijn nu eenmaal makkelijker te maken dan motoren/auto's. Weet iemand nog een leuke Nederlandse club? Ik zit nu bij een duitse maar ik heb geen idee waarom ik daar ook alweer bij gegaan bent. Bewerkt: 9 december 2011 door Luzhin2.4 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Verrassend, geen nieuwe verbeterde handling, laat staan Hardcore mode... Zucht... Wat is het toch zonde dat een serie, waarvan de eerste game zo meesterlijk leuk was, waarin auto's zo fijn reden, waar je geloofwaardig in kon driften zonder aparte gamemode, terugkwam als een spel waarin de handling compleet vernaaid was, waarin driften alleen door echte pro's mogelijk is, en zelfs powersliden niet meer geloofwaardig overkwam... Ik weet nog dat ik zo diep teleurgesteld was toen ik voor 't eerst in een krachtige achterwiel-aangedreven auto stapte in dit spel, wegreed, en bij m`n eerste drift zo maar uit het niets achterstevoren stond... Volgende auto: precies 't zelfde liedje. Net alsof ze na GTA IV ineens naar onrealistischer dan Saints Row handling zouden gaan in GTA 5... Uiteindelijk was dit spel voor mij alleen nog leuk om in te touren met vrienden, totdat de hele online modus na een tijdje zo slecht was dat je op de PC niet langer dan 5 minuten geconnect bleef met vrienden. Speel het nu nooit meer eerlijk gezegd. Echt heel jammer dat dit spel zo geflopt is, terwijl het zo goed had kunnen zijn. Ik moet wel zeggen dat een F40 en een Ferrari 250GTO erg leuk klinken. Jammer genoeg zullen ze zeer waarschijnlijk net zo lame rijden als de originele wagens Reageren
Wooods Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) Eindelijk, ik had dit spel gekocht voor de motoren. Er is volgens mij geen ander spel waar je vrij rond kunt rijden met motoren. Vandaag heb ik mn hoogste snelheid ooit gehaald in de Koenigsegg ccxr. 458 km/h [img]http://img42.imageshack.us/img42/8017/458kmphfg.png[/img] Grote update zo te zien, alleen jammer dat ze weer zo weinig naar de community luisteren.. we willen geen kleren maar auto's/motoren, damn.. Tja, kleren zijn nu eenmaal makkelijker te maken dan motoren/auto's. Weet iemand nog een leuke Nederlandse club? Ik zit nu bij een duitse maar ik heb geen idee waarom ik daar ook alweer bij gegaan bent. Wat dacht je van GTA 4 En ik zit ook bij een club alleen ik wil naar een nieuwe maar weet niet hoe ik naar een nieuwe club kom, vergeten Verrassend, geen nieuwe verbeterde handling, laat staan Hardcore mode... Zucht... Wat is het toch zonde dat een serie, waarvan de eerste game zo meesterlijk leuk was, waarin auto's zo fijn reden, waar je geloofwaardig in kon driften zonder aparte gamemode, terugkwam als een spel waarin de handling compleet vernaaid was, waarin driften alleen door echte pro's mogelijk is, en zelfs powersliden niet meer geloofwaardig overkwam... Ik weet nog dat ik zo diep teleurgesteld was toen ik voor 't eerst in een krachtige achterwiel-aangedreven auto stapte in dit spel, wegreed, en bij m`n eerste drift zo maar uit het niets achterstevoren stond... Volgende auto: precies 't zelfde liedje. Net alsof ze na GTA IV ineens naar onrealistischer dan Saints Row handling zouden gaan in GTA 5... Uiteindelijk was dit spel voor mij alleen nog leuk om in te touren met vrienden, totdat de hele online modus na een tijdje zo slecht was dat je op de PC niet langer dan 5 minuten geconnect bleef met vrienden. Speel het nu nooit meer eerlijk gezegd. Echt heel jammer dat dit spel zo geflopt is, terwijl het zo goed had kunnen zijn. Ik moet wel zeggen dat een F40 en een Ferrari 250GTO erg leuk klinken. Jammer genoeg zullen ze zeer waarschijnlijk net zo lame rijden als de originele wagens Klopt, TDU was een mooie game totdat door een update van Xbox of de game mijn save opeens weg was doordat ik op yes had gedrukt ofzo, opnieuw meoten uitspelen en was aardig gelukt totdat ik mijn saves ging overzetten naar mn nieuwe xbox slim, toen dacht ik van fuck of en verkocht. Jammer want het was een lekker cruisende game. Bewerkt: 9 december 2011 door Wooods Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Hopelijk dat hier nog TDU ligt, staat immers nog wel op me PC. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Heel soms rijd ik nog wel eens wat rondjes, maar begint al snel saai te worden om dat het niet zo realistisch is. @GekkieJ01 nog gecheckt voor dat stuur? Lijkt me niet dat je wat anders kan instellen op PS3, gewoon USB erin en hopen dat je stuur wordt ondersteunt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik denk dat ik die naar het grofvuil heb gebracht, maar ik heb nu een G25 van Logitech en die ondersteunt die wel.. volgens mij maakt het toch gebruik van hetzelfde systeem? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.