Jump to content

Bestaat er een God?


Twister24

Antwoord eerlijk A.U.B.  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Bestaat er een God?

    • Ja, want....
      27
    • Nee, want....
      71


Recommended Posts

als er een god zou bestaan zou iedereen vrolijk zijn zou er niet gepest worden niet gevochten geen ruzie en noem maar op

waarom zou r oorlog zijn

zou dat voor gods vermaak zijn?

ik geloof er niet in

maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde

ALERT!!!! Dit bericht bevat mening! ALERT!!!!

Als god bestond zou alles perfect zijn, want dat zeggen ze toch over hem. Net zoals de (meeste) mensen die in god geloven bij een ongeluk o.a zeggen: "Ik dank god dat ik niet dood ben." Nou, als god er was was het ongeluk nooit gebeurd, hij is toch zo vredelievend tegen de mensen. Maaarrr... Ik heb niks tegen mensen die geloven, ze mogen denken wat ze willen.

ALERT!!!! Dit bericht bevat mening! ALERT!!!!

Ik zou niet in een wereld willen leven zonder problemen.

Het leven is perfect door zijn imperfectie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    14

  • Dr.Oppai

    12

  • Cilly

    10

  • Mania-92

    9

Dat zeg ik niet, ik ben een 'god-hater', al dat gedoe van ik zweer aan god en in name van.., trouwen in de kerk, van mij hoeft het niet maar als mijn latere vrouw het wil, ok :$. De bijbel verbranden durf ik alsnog nog niet :bonk: .

Ik reageerde gewoon op de poll hoor :puh:

Wat is hier nu het feitelijke argument? Jij moet niet geloven omdat ik het ongelofelijk vind? Lekker steekhoudend.

Wat lul jij nou? Hier is ook geen feitelijk argument. Ook heb ik nergens iets gezegd over 'niet moeten geloven'. Dus ik weet niet waar je dat nu vandaan haalt? Ook hier weer: ik reageerde gewoon op de poll.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

je kunt moeilijk iemands bestaan bewijzen als hij in de hemel leeft... dus om te zeggen 'het is niet bewezen' is ook bull. Daarbij zeggen veel mensen met bijna-dood ervaringen dat ze 'het licht' hebben gezien, dus als dat bestaat, waarom zou een god dan niet kunnen bestaan?

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt moeilijk iemands bestaan bewijzen als hij in de hemel leeft... dus om te zeggen 'het is niet bewezen' is ook bull. Daarbij zeggen veel mensen met bijna-dood ervaringen dat ze 'het licht' hebben gezien, dus als dat bestaat, waarom zou een god dan niet kunnen bestaan?

Maar het blijft een feit dat het niet bewezen is. En over die bijna dood ervaring, dat zijn bepaalde stoffen die in je hersenen worden aangemaakt bij het dood gaan of bewusteloos raken. Met de juiste drugs kan je dat gevoel ook krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...