Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Hij is een personage dat in je hoofd zit.

Hoeze dat personage waar heb je hem dan leren kennen?

Misschien in spoilers praten?

Dragovich, Kravchenko en Steiner hadden je in Vorkuta geprogrammeerd om de president te doden. Reznov heeft dit veranderd, zodat je Steiner, Dragovich en Kravchenko wil doden. Hij bleef zeggen hoe slecht die 3 mannen waren, en heeft de 'programmatie' gesaboteerd. Reznov ging dood na zijn ontsnapping uit Vorkuta. Alle momenten dat hij weer bij je was, was dat slechts een illusie van jezelf. Waarom denk je dat de anderen zo raar reageerden als je met hem praatte? Op het einde wordt het helemaal duidelijk: Alex denkt dat Reznov bij hem loopt en dat die Steiner doodt. Uit het perspectief van Hudson zie je echter dat het Mason is die 'I am Reznov and I will have my revenge' roept. Het zit allemaal in z'n hoofd, Reznov is al 5 jaar dood.

Oke bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Black Ops voor de PC is blijkbaar niet beschikbaar. Op de statuspagina staat nog Defcon 5 maar er zijn veel mensen in het forum die zeggen dat je niet kan connecten. En als je geconnect bent kan je geen server joinen of een class opslaan.

Toch niet boosten net zoals met Modern Warfare 2 hé?

Want anders gaat dit ook zo'n bagger spel worden. :{

Haha, niet zo. Je kan door op een knop te klikken een boost geven aan je rc-xd zodat hij ineens stuk sneller gaat.

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops voor de PC is blijkbaar niet beschikbaar. Op de statuspagina staat nog Defcon 5 maar er zijn veel mensen in het forum die zeggen dat je niet kan connecten. En als je geconnect bent kan je geen server joinen of een class opslaan.

Toch niet boosten net zoals met Modern Warfare 2 hé?

Want anders gaat dit ook zo'n bagger spel worden. :{

Haha, niet zo. Je kan door op een knop te klikken een boost geven aan je rc-xd zodat hij ineens stuk sneller gaat.

welke knop is dat dan voor de xbox 360?

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops voor de PC is blijkbaar niet beschikbaar. Op de statuspagina staat nog Defcon 5 maar er zijn veel mensen in het forum die zeggen dat je niet kan connecten. En als je geconnect bent kan je geen server joinen of een class opslaan.

Toch niet boosten net zoals met Modern Warfare 2 hé?

Want anders gaat dit ook zo'n bagger spel worden. :{

Haha, niet zo. Je kan door op een knop te klikken een boost geven aan je rc-xd zodat hij ineens stuk sneller gaat.

welke knop is dat dan voor de xbox 360?

Met de L knop ofzo denk ik. Er zijn best veel 'geheime' weggetjes voor de RC car volgens mij:

http://www.youtube.com/watch?v=UKEpXUe3ksQ

Link to comment
Delen op andere websites

Yay! Ik heb Black Ops Single Player uitgespeeld :D.

Mode: Regular, op toch wel zo'n 13 uur tijd denk ik.

Ik zet meer in spoiler, voor het geval ik iets 'verraad'. (inclusief screenshot)

Als je je afvraagt waarom die vrouw, als je het spel opstart, cijfers staat te zeggen, ga dan de SP spelen xD. Op het einde wordt je alles duidelijk. Het einde vind ik ook erg mooi. Heb er ook een screen van genomen:

34fzfrb.png

Na de SP begon Zombie Mode automatisch, mara daar heb ik nu niet echt zin in xD. Te eng :puh:.

Ik ga nu maar Multiplayer beginnen te spelen...

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Nice Game maar echt VEEL TE VEEL bugs erin en de MP heeft veel problemen door de lag zelfs in de SP heb je wat lag en bugs als ze die bugs niet snel gaan fixen verlieren ze wat members een heel deel

ik heb nog maar 2 kleine lag gehad maar verder is alles wel goed

Link to comment
Delen op andere websites

't Is wel zo dat als je 2 of 3 lui tegen komt dat je sowieso dood gaat, en er misschien 1 killt.

Bij Mw2 was het nog wel is dat je ze allebei kan killen.

dat heb ik trouwens heel vaak dan weet je niet op wie je moet schieten soms een kill vaak een hitmarker

Link to comment
Delen op andere websites

't Is wel zo dat als je 2 of 3 lui tegen komt dat je sowieso dood gaat, en er misschien 1 killt.

Bij Mw2 was het nog wel is dat je ze allebei kan killen.

dat ligt eraan hoe goed je bent. heb zat keer gezien in een live feed hoe iemand met een clip 2 of 3 mensen neermaaiden die in een groepje lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...