Cheers. Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik had niet verwacht in multiplayer dat crossbow meteen explosive zou zijn. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Haha, chill : http://www.cheatscodesguides.com/xbox-360-cheats/call-of-duty-treyarch-project/ Reageren
knuppeltje Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Klopt het dat je lang moet wachten tot een potje start in de multiplayer? Dan doet dat mij denken aan Call of Duty 3, die was zelfs online met graphics lelijker. Reageren
blackops Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik twijfel waar ik hem moet kopen, intertoys bied voor 60 euro er een headset bij, een ander bedrijf geeft er een PU over black ops bij. De andere weer korting op een stratagy guide. Ik weet het niet, iemand tips? Ik wou dit maal gaan voor de gewone versie. De pu geeft blackops heel laat (wacht er nog steeds op) bij de e-plaza is BO voor de console's voor 50 euro. Reageren
Hayte Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) Vind het grappig dat BO het record van MW2 heeft verbroken. Activision had dit totaal niet verwacht, en verwachtte juist een daling van 70%. Bewerkt: 13 november 2010 door Hayte Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Geweldig die easter egg. Dead Ops Arcade is wel lachen. Er zit ook een textadventure in, maar daar heb ik geen zin in. :$ Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Misschien een stomme vraag, maar hoe unlock ik de arcade match dead ops? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) 't Is wel zo dat als je 2 of 3 lui tegen komt dat je sowieso dood gaat, en er misschien 1 killt. Bij Mw2 was het nog wel is dat je ze allebei kan killen. Dit zou in beide games moeten kunnen, aangezien je net als andere spelers zelf ook minder snel dood gaat. In modern warfare 2 schoot ik in m'n eentje een groep van 4 of 5 spelers van dichtbij dood met m'n RPD. (En dat ging alleen maar om m'n care package ) Jammer dat je er geen Theater mode hebt. Bewerkt: 14 november 2010 door frankyyguy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) 't Is wel zo dat als je 2 of 3 lui tegen komt dat je sowieso dood gaat, en er misschien 1 killt. Bij Mw2 was het nog wel is dat je ze allebei kan killen. Moeilijker als Mw2 inderdaad. Maar als je een spray wapen hebt zoals ak74u of uzi en je beweegt heel snel van links naar rechts maai ik ze altijd neer @frankyyguy: Typ DOA in de computer. Bewerkt: 14 november 2010 door shotyoudie Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Gisteren bij een vriend maar even Black Ops gespeeld op de Playstation 3 (Ik heb het spel zelf niet en ik heb een Xbox 360), maar wat speelt die multiplayer lekker. Aangezien ik altijd moeite heb met de PS-controllers, was het in het begin even wennen, maar mijn eerste potje 16-12 gehaald. Daarna ging het steeds lekkerder met ook een K/D van over de 2. Ik heb maar twee mappen gespeeld, Nuketown en Grid (Juiste namen?), omdat al die gasten in de lobby steeds op de vorige map gingen stemmen. Ik ben ervan overtuigd dat het een leuk spel is. Ik ben maar één camper tegengekomen, maar die bleef steeds in hetzelfde hoekje campen en die maakte ik steeds af met de MP5, wat trouwens een heerlijk wapen is in het spel. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Misschien een stomme vraag, maar hoe unlock ik de arcade match dead ops? Als je op het startscherm bent (waar je kiest uit campaign, multiplayer, zombies en opties) moet je de L2 en R2 (ps3) en de richt en schiet knop (Xbox) telkens indrukken, dan kom je uiteindelijk van de stoel (+ trophie: 'Just aks me friendly'), dan loop je naar de linker muur (ten opzichte van hoe je zat) en daar staat een computer, typ je door DOA (Dead or Alive) in, en dan krijg je de Arcade Zombies Reageren
Niiek Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik zit erover te denken om hem ook te kopen, maar waar kan ik hem het goedkoopst halen ? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Oke, ik heb nu al een ongelooflijke mooie throwing Tomahawk kill gezien. En godzijdank dat je in Black Ops wél theater mode hebt Ik heb hem meteen opgeslagen. Zo ging het: Ik was in Sticks and Stones eerste, en toen kwam er een gast aanlopen die mij wilde killen met een Tomahawk. Hij gooide de Tomahawk mis, en kwam tegen een auto die achter mij stond. Toen kaatste die terug de lucht in, tegen een huis, waarna die voor mij kwam, in mijn voet... ik had zo iets van... "WTF " (ik had hem overigens al gekild met een knife toen die Tomahawk in de lucht zat ) Oja: is er een manier om filmpjes te uploaden naar youtube via Theater mode ? Reageren
knuppeltje Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik zit erover te denken om hem ook te kopen, maar waar kan ik hem het goedkoopst halen ? Marktplaats Voor de rest kost Black ops overal hetzelfde, bij de ene winkel mischien 5 euro minder duur dan bij de andere winkel. Maar meer zal het echt niet zijn, de game is pas net uit. Reageren
Niiek Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ok, ik zal marktplaats wel ff in de gaten houden dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.