Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Hmm, dat is jammer. Geen een Call of Duty heeft niet zoveel missies meer als Call of Duty 2, dat waren er zeker wel 30. En ook die duurden allemaal een kwartier.

Je bent er heel wat langer mee zoet dan je zou denken. Zeker op Veteran zijn er echt moeilijke momenten. Ik denk dat ik er 12 uur over gedaan heb.

Hoeveel uur zou het op normal zijn denk je om de singleplayer uit te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, dat is jammer. Geen een Call of Duty heeft niet zoveel missies meer als Call of Duty 2, dat waren er zeker wel 30. En ook die duurden allemaal een kwartier.

Je bent er heel wat langer mee zoet dan je zou denken. Zeker op Veteran zijn er echt moeilijke momenten. Ik denk dat ik er 12 uur over gedaan heb.

Hoeveel uur zou het op normal zijn denk je om de singleplayer uit te spelen?

dat ligt eraan hoe jij de campaign speelt als je hem in één keer uitspeelt 2 á 3 uur

Link to comment
Delen op andere websites

AK7U is echt een lekker wapen gister nog ak47 geunlocked met demper en extra magazijnen. en combat training is nog steeds relaxed.

De ak74u is inderdaad erg lekker. Welk wapen is eigenlijk beter, de ak74u of ak47?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

AK7U is echt een lekker wapen gister nog ak47 geunlocked met demper en extra magazijnen. en combat training is nog steeds relaxed.

De ak74u is inderdaad erg lekker. Welk wapen is eigenlijk beter, de ak74u of ak47?

Ak47 is met demper nog steeds krachtig wat ik bij de ak7u niet voel maar ak7u is weer heel lekker met rapid fire.

Link to comment
Delen op andere websites

dat ligt eraan hoe jij de campaign speelt als je hem in één keer uitspeelt 2 á 3 uur

In 2 uur? Dat wil ik nog wel eens zien. Ik denk minstens 6 uur.

De AK-47 unlock je trouwens op level 38. :)

ik had hem echt snel uitgespeeld op recruit dan

Link to comment
Delen op andere websites

dat ligt eraan hoe jij de campaign speelt als je hem in één keer uitspeelt 2 á 3 uur

In 2 uur? Dat wil ik nog wel eens zien. Ik denk minstens 6 uur.

De AK-47 unlock je trouwens op level 38. :)

ik had hem echt snel uitgespeeld op recruit dan

Met 'Recruit' loop je ook overal fluitend doorheen natuurlijk, probeer maar eens een leveltje op 'Veteran'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat ligt eraan hoe jij de campaign speelt als je hem in één keer uitspeelt 2 á 3 uur

In 2 uur? Dat wil ik nog wel eens zien. Ik denk minstens 6 uur.

De AK-47 unlock je trouwens op level 38. :)

ik had hem echt snel uitgespeeld op recruit dan

Doe ik ook altijd als ik Call of Duty voor de eerste keer uitspeel hoor, daarna op normal daarna weer op hard etc. De eerste keer wil ik eerst alles verkennen en kijken hoe lekker de wapens lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn review

ik heb hem voor 40 euro , had hem direct 9 november OT:

Campaign: ( 9/10 )

Ik speel bijna nooit campaigns uit ( saai ) maar nu NIET ik vond de missies geweldig , zelfs nog een stukje WW2 , een échte storyline , daarbij als je hem uitspeeld krijg je een leuke nieuwe zombie map:)

Zombie : ( 8/10 )

Weinig maps , toch wel leuk...

MP : ( 9/10 )

Beetje zelfde als mw 2 alleen verbeterd + dedicated servers + combat training :D

Algemeen: Dikke 9,5

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide MW's op makkelijke mode gespeeld, maar deze deed ik meteen op regular of zo, daarna heb ik meestal geen zin om hem nog eens te spelen omdat ik vaak weet wat er gebeurt, maar misschien start ik later nog wel eens een nieuw single player spel van Black Ops. Want ik vond deze campaign ook de meest geslaagde die ik heb gespeeld :puh:.

Degene die nog enkel multiplayer hebben gespeeld, moeten dringend ook eens single player spelen, het is een zeer boeiende campaign, en ook wel verassend (ga maar spelen als je wilt weten wat ik bedoel).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...