Jump to content

Dodenherdenking


PowerPats

Nationale Dodenherdenking  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Herdenk jij ieder jaar de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog ?

    • Ja
      31
    • Nee
      15


Recommended Posts

Nee, ik vind het eerder achtelijk als mensen na zestig jaar nog ieder jaar bij mijn graf staan, get on with your life, ga wat doen voor diegenen die nog gered kunnen worden.

Agree.

Ik schrok niet toen ik op tv zag dat er een relschopper bezig was. Ik keek naar mijn televisie en ik dacht: "oh, zal wel een of andere relschopper zijn."

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    17

  • FireFighter

    13

  • Bierbuikje

    12

  • KillerZero86

    9

Ik schrok niet toen ik op tv zag dat er een relschopper bezig was. Ik keek naar mijn televisie en ik dacht: "oh, zal wel een of andere relschopper zijn."

Je bent toch ook niet bang als je een leeuw op TV ziet, pas als er eentje in het echt op je af komt word je over het algemeen bang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schrok niet toen ik op tv zag dat er een relschopper bezig was. Ik keek naar mijn televisie en ik dacht: "oh, zal wel een of andere relschopper zijn."

Je bent toch ook niet bang als je een leeuw op TV ziet, pas als er eentje in het echt op je af komt word je over het algemeen bang.

Dat is zo, maar je denkt toch terug aan vorig jaar. Toen die Karst T. op De Naald reed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Trouwens, vorig jaar had ik een clanwar op MW2, uit respect had ik toen met de clan besproken dat we tijdens die clanwar even 2 minuutjes stil waren en de controllers neerlegte, dat was ook wel te zien, niemand uit m'n clan liep meer, en je hoorde bijna niemand praten. Ook aan de scores was het te zien :puh: Was een aantal punten misgelopen bij Search en Destroy, maarja dat heb ik en de clan er wel voor over.

mooi om zoiets te regelen, respect!

ik was ook net zoals elk jaar 2 minuten stil, uit respect, dankzij de mensen die toen zijn overleden leven wij nu in vrijheid, en ik herdenk ook altijd alle oorlogsslachtoffers later of eerder dan WOII

ik schrok me de tering toen al die herrie kwam, eerst dacht ik ook dat het gewoon grappenmakers waren.. toen ik ineens hekken om hoorde vallen dacht ik dat het schoten waren, dus ik dacht het zal toch niet..

gelukkig was er niet vrij veel aan de hand, en heb ik achteraf nog 1 minuutje extra stilte gehouden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herdenk elk jaar vanaf dat ik helder kan denken de slachtoffers van de tweede wereld oorlog. En dit zijn er heel veel, maar ik herdenk niet alleen de mensen die toen zijn gestorven, maar ook herdenk ik bijvoorbeeld oorlog slachtoffers van Irak. Het heet niet voor niets 'dodenherdenking' Dagelijks vallen er door oorlog, ongevallen en andere dingen dodelijke slachtoffers. Dit hoort voor de nabestaanden et cetera met respect behandelt te worden en daar sta ik bij stil. Persoonlijk vind ik het erg belangrijk dat ook dit in de toekomst blijft gebeuren en daar zou ik zelf nog wel een steentje aan willen bijdragen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...