Jump to content

Dodenherdenking


PowerPats

Nationale Dodenherdenking  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Herdenk jij ieder jaar de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog ?

    • Ja
      31
    • Nee
      15


Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    17

  • FireFighter

    13

  • Bierbuikje

    12

  • KillerZero86

    9

Ik ben altijd wel 2 minuten stil. Ik vind het alleen moeilijk om er ook aan te denken. Het is lastig voor te stellen hoe het was en ik heb die mensen nooit gekend. Maar uit respect is het wel goed om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is het alweer bijna zover. Om 20:00 herdenken wij de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. nu ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die daadwerkelijk belang hechten aan deze plechtigheid. Ikzelf vind het zeer belangrijk en ben om 20:00 gewoon 2 minuten stil.

En hoe zit dat met jullie ?

Ik doe niet aan Dodenherdenking. Niet omdat ik respectloos ben, maar omdat ik vind dat je die mensen gewoon moet laten rusten, in plaats van ze elk jaar weer naar boven te halen...

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, vorig jaar had ik een clanwar op MW2, uit respect had ik toen met de clan besproken dat we tijdens die clanwar even 2 minuutjes stil waren en de controllers neerlegte, dat was ook wel te zien, niemand uit m'n clan liep meer, en je hoorde bijna niemand praten. Ook aan de scores was het te zien :puh: Was een aantal punten misgelopen bij Search en Destroy, maarja dat heb ik en de clan er wel voor over.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, vorig jaar had ik een clanwar op MW2, uit respect had ik toen met de clan besproken dat we tijdens die clanwar even 2 minuutjes stil waren en de controllers neerlegte, dat was ook wel te zien, niemand uit m'n clan liep meer, en je hoorde bijna niemand praten. Ook aan de scores was het te zien :puh: Was een aantal punten misgelopen bij Search en Destroy, maarja dat heb ik en de clan er wel voor over.

Das knap MW2 kwam pas in november 2009 uit en jij speelde em al in mei.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, vorig jaar had ik een clanwar op MW2, uit respect had ik toen met de clan besproken dat we tijdens die clanwar even 2 minuutjes stil waren en de controllers neerlegte, dat was ook wel te zien, niemand uit m'n clan liep meer, en je hoorde bijna niemand praten. Ook aan de scores was het te zien puh2.gif Was een aantal punten misgelopen bij Search en Destroy, maarja dat heb ik en de clan er wel voor over.

Das knap MW2 kwam pas in november 2009 uit en jij speelde em al in mei.

Ik bedoelde eigelijk Modern Warfare (afgekort MW), maar omdat ik nu zo vaak MW2 speel haal ik ze meestal door de war. :) Foutje moet kunnen hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel altijd gewoon stil maar het is niet zo dat ik dan echt aan die gasten denk die gevochten hebben.

Ik vind het vrij nutteloos om speciaal daarvoor stil te zijn. Wat hebben de doden eraan als ik ze herdenk? Ze blijven dood hoor.

Als jij dood gaat vind jij het toch ook vanzelfsprekend dat mensen daarbij stil staan? Of zal je familie alleen maar denken 'KillerZero86, wie? Oh die is dood. Ja nou en?'

Gast serieus hij zegt toch alleen maar dat het nutteloos is om stil te zijn en dat de doden daar niks aan hebben?Of wou jij beweren dat doden daar wel baat bij hebben? Hij zegt toch niet dat hij er geen respect voor de doden heeft?

Doe normaal man.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Want wat er toen gebeurd is mag nooit weer gebeuren.

Zoiets mag inderdaad nooit meer gebeuren.

Stil zijn helpt daar niet bij hoor.

Heb je gelijk in, maar ik laat alleen zien dat ik het met hem eens ben. Je kan het niet voorkomen, niet zomaar als burger.

Link to comment
Delen op andere websites

Dodenherdenking verwatert ben ik bang. Het is maar een halfuurtje op televisie en andere zenders 10 tot 4 minuten. Er waren jaren dat het steevast van 6 tot 8.30 dodenherdenking was. Ik vraag me af hoeveel jaren/generaties dit nog herdacht wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

twee minuten stil geweest, verbaal en op de computer, dacht wel even dat er aanslag was omdat alle mensen begonnen te rennen. 'Gelukkig' was er alleen maar iemand onwel en hek dat omviel. m'n handen trillne nu nog!

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat er een schietpartij was ofzo, aan het einde van de twee minuten. Hoorde een schot, iedereen rennen, koningin naar veilige plaats en mensen op de arm van bewakers. Was dus blijkbaar iemand onwel geworden, maar dan gaan ze toch niet allemaal wegrennen lijkt me? Vreemde boel, alweer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat er een schietpartij was ofzo, aan het einde van de twee minuten. Hoorde een schot, iedereen rennen, koningin naar veilige plaats en mensen op de arm van bewakers. Was dus blijkbaar iemand onwel geworden, maar dan gaan ze toch niet allemaal wegrennen lijkt me? Vreemde boel, alweer.

Dacht ik ook. Beveiliging was weer eens niet zo wakker blijkbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat er een schietpartij was ofzo, aan het einde van de twee minuten. Hoorde een schot, iedereen rennen, koningin naar veilige plaats en mensen op de arm van bewakers. Was dus blijkbaar iemand onwel geworden, maar dan gaan ze toch niet allemaal wegrennen lijkt me? Vreemde boel, alweer.

Mensen raken in paniek, en dan raken ze sneller omdat ze in een grote menigte staan en dus nergens naartoe kunnen. Ik heb last van claustrofobie, dus mij zie je niet staan in een grote groep mensen.

En trouwens, de laatste tijd is er altijd wat met ceremonies.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schok me rot ik dacht van: Niet weer hé in het begin hoorde je zo mensen schreeuwen en ik dacht toen van, Een stelletje lolbroeken die tijdens de 2 minuten stilte lawaai gaan maken. En toen hoorde ik de klap en allemaal mensen wegrennen. Mijn hart bontste echt helemaal.

Heb nu niet fatsoenlijk de 2 minuten stilte kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...