Jump to content

FIFA 11


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ik vind PES grafisch beter dan FIFA11, maar alsnog vind ik ze beide onder de mate...

Maak je je daar echt druk om bij een voetbal game? Als het er aardig uit ziet ben ik al tevreden. Mij gaat het bij fifa/pes vooral om de gameplay.

inderdaad, gameplay gaat voorop... maar grafisch gemengd met gameplay staat ook bij mij hoog in het vaandel; Bijvoorbeeld: FIFA11 en PES2011 hebben bijde nog geen ragdolls, iets wat ik best vreemd vind, want keepers reageren daardoor soms best fake... en ook het publiek mag wel wat echter reageren, als er een bal in wordt geschoten :bonk:

en het laatste voorbeeld, als men tegen de paal loopt ( dat gebeurt soms wel eens ), dan hebben ze tegenwoordig een leuke move voor in gebracht dat ie ook echt er tegen aan loopt en neervalt, maar dat ie dan niet meer kan voetballen dat is niet tensprake... ( ook bijvoorbeeld, als iemand een bal in zn ballen krijgt ofzo )

Je zal maar een game moeten spelen waarbij een speler niet meer kan voetballen als hij geraakt wordt door een bal of tegen de paal aan loopt. Dat lijkt me eerder een straf dan een verademing.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    86

  • End Of The Riot

    65

  • Mr-Triple-X

    62

  • BoerBanaan

    47

Haha die vergelijkingen zijn echt hard! PES ziet er echt 10x zo mooi uit. Maargoed ik prefereer toch gameplay boven graphics. Alhoewel het wel supernice zal zijn als FIFA ook zulke koppen had. Maarja je ziet ze toch niet zo vaak, alleen bij doelpunten misschien en bij close-ups.

En zelfs als je dan die hoofden ziet, zien ze d'r niet al te slecht uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daarjuist nog is even de demo gespeeld en ik had niet door dat ik op amateur aan het spelen was. :7

Resultaat: Arsenal (ik) 4-0 Chelsea.

Op amateur kom ik in die demo al makkelijk tegen de 8 à 10-0 aan. :puh:

Maar ik speel momenteel op wereldklasse, legendarisch is denk ik nog iets te hoog gegrepen voor mij (nog niet gespeeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een geweldige website/topic gevonden waar alle audio-files in staan van de clubs in Europa.

Denk aan clubliederen, spreekkoren, pauze-muziek, goal-muziek e.d.

Het topic staat hier. Je moet op de header klikken om naar de files te gaan.

Daar kan je alles beluisteren en downloaden. In hetzelfde topic kan je zien hoe je het installeert.

Ze voegen ook steeds nieuwe files toe. Zo kun je dus alle audio van jouw favoriete club toevoegen in FIFA11. Alles staat gesorteerd op clubs/competities.

Dank :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat vorige week de FIFA 11 TV Commercial al te zien was, heeft EA Sports nu ook een 'behind the scenes' filmpje naar buiten gebracht.

Op zich niet veel nieuws onder de zon, maar het is leuk om te zien hoe de commercial uiteindelijk tot stand is gekomen.

Nog vier dagen wachten, dan kunnen we aan de slag. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daarjuist nog is even de demo gespeeld en ik had niet door dat ik op amateur aan het spelen was. :7

Resultaat: Arsenal (ik) 4-0 Chelsea.

Hehe, dat is grappig. Ik speelde gisteren ook Arsenal-Chelsea en won met 4-0. De eerste hoge score van de demo. :puh:

Best lastig om veel te scoren in 3 minuten, ik speel nu op Proffesional.

@ Empire: Geweldige commercial inderdaad. Mooi om te zien hoe ze dat in elkaar zetten. Ik heb zin in de game. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daarjuist nog is even de demo gespeeld en ik had niet door dat ik op amateur aan het spelen was. :7

Resultaat: Arsenal (ik) 4-0 Chelsea.

Hehe, dat is grappig. Ik speelde gisteren ook Arsenal-Chelsea en won met 4-0. De eerste hoge score van de demo. :puh:

Best lastig om veel te scoren in 3 minuten, ik speel nu op Proffesional.

@ Empire: Geweldige commercial inderdaad. Mooi om te zien hoe ze dat in elkaar zetten. Ik heb zin in de game. ^_^

Op Professional geraak ik nooit verder dan 1 goal op dit moment. :puh:

Maar ik had vandaag echt een epische owngoal gemaakt. :7

Ik was met Real Madrid aan het spelen en ik was Marcelo en ik wou terug spelen op de keeper, maar omdat ik op de helft van het veld zat wou ik een hoge bal doen naar de keeper, maar de bal ging vlak onder de lat de goal in. :7

Was best wel mooi. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb begrepen dat sommige mensen hun spel al uit Duitsland gehaald hebben. Daar schijnt-ie in veel winkels al verkrijgbaar te zijn, en zodoende lekt er vlak voor de release nog wat handige info uit. Zoals Kai al liet zien zit de ArenA er in ieder geval weer in, en da's voor mij een reden om na jaren weer eens een carrière met Ajax te beginnen.

Ik heb de game gepre-orderd, dus ik ben bang dat ik 'm in ieder geval niet voor 30 september krijg. Aan de andere kant is Bol altijd heel vlot met bestellingen, dus we zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...