Visser23 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Ik speel met Barcelona. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen? Ik zal het even uitleggen voor de PS3 gebruikers. Steek je USB Stick in je computer. Maak een map aan met de naam 'MUSIC'. Zet in deze map de .mp3 files van de nummers die je in Fifa wilt hebben. Steek dan de USB stick in je Playstation. Ga naar het hoofdmenu van Playstation, naar het kopje 'Muziek'. Dan klik je op je USB apparaat. Klik met driehoekje op een nummer, klik dan 'Alles kopiëren' (bovenste optie). Nu staat alles op je Playstation. Je kan nu ook een afspeellijst maken, wat wel handig kan zijn. Ga naar Fifa 11, Mijn Fifa 11, en dan dacht ik 'Mijn Audio'. Nu kan je per onderdeel een nummer of een afspeellijst kiezen. Redelijk simpel eigenlijk. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Kun je ook kiezen wel deel van het liedje wordt afgespeeld bij een doelpunt? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Zoals je misschien al gelezen heb koop ik verloopig geen fifa 11. Maar ik had een vraagje over de muziek. Hoe zit dat met de muziek wat je zelf kan invoegen in het stadion? Gaat dat lekker makkelijk of moet jezelf ook nog veel doen? Ik zal het even uitleggen voor de PS3 gebruikers. Steek je USB Stick in je computer. Maak een map aan met de naam 'MUSIC'. Zet in deze map de .mp3 files van de nummers die je in Fifa wilt hebben. Steek dan de USB stick in je Playstation. Ga naar het hoofdmenu van Playstation, naar het kopje 'Muziek'. Dan klik je op je USB apparaat. Klik met driehoekje op een nummer, klik dan 'Alles kopiëren' (bovenste optie). Nu staat alles op je Playstation. Je kan nu ook een afspeellijst maken, wat wel handig kan zijn. Ga naar Fifa 11, Mijn Fifa 11, en dan dacht ik 'Mijn Audio'. Nu kan je per onderdeel een nummer of een afspeellijst kiezen. Redelijk simpel eigenlijk. Maar ik heb een xbox, maar dan zal het wel ongeveer hetzelfde zijn. Maar ik had een vraagje over als ze opkomen, want bij sommige liedje moet je wat eruit knippen, moet je dat eerst op de PC doen of kun je dat ook al op fifa 11 zelf doen?? Edit: Ha ha BoerBanaan precies dezelfde vraag, ongeveer dan Bewerkt: 30 september 2010 door Leontjuuh-gta Reageren
Dotz Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Heeft iemand een linkje naar een review van de Ps2-versie? Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Het bewerken moet je op de PC doen. Bij de Xbox360 zul je de nummers moeten branden op een CD. Dit kan niet via USB. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Het bewerken moet je op de PC doen. Bij de Xbox360 zul je de nummers moeten branden op een CD. Dit kan niet via USB. Uuuu.. volgens mij wel hoor. Ik weet niet waarom anders een USB aansluiting in mij xbox zit Reageren
Dotz Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Ik ga hem in FIFA zetten , niemand een linkje trouwens? Naar een Ps2-review? Bewerkt: 30 september 2010 door Dotz Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Hoe kan je met landen ipv. alleen maar clubs spelen? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Eigen toernooi maken. Reageren
Kloep Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Over het algemeen een prima spel, maar het Nederlandse commentaar heeft een ietwat vreemde fetisj voor het woord "Tackle". Elke keer dat je de bal afpakt kunnen ze het niet laten dat woord te zeggen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Over het algemeen een prima spel, maar het Nederlandse commentaar heeft een ietwat vreemde fetisj voor het woord "Tackle". Elke keer dat je de bal afpakt kunnen ze het niet laten dat woord te zeggen. Sowieso is Nederlands commentaar gewoon bedroevend slecht. Dat is altijd al zo geweest bij Fifa. Ik speel het dan ook altijd met Engels commentaar, en af en toe Pools of Italiaans, omdat ik er dan niks van versta. Is wel eens leuk Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 @ Visser Je had gedetelijk gelijk. Je kunt niet via een usb stick muziek in fifa zetten op je xbox. Dit moet je doen via een gebrand CD'tje. Voor de mensen die nog wat veel muziek wil invoegen hier zijn veel chants. Klik Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Over het algemeen een prima spel, maar het Nederlandse commentaar heeft een ietwat vreemde fetisj voor het woord "Tackle". Elke keer dat je de bal afpakt kunnen ze het niet laten dat woord te zeggen. Sowieso is Nederlands commentaar gewoon bedroevend slecht. Dat is altijd al zo geweest bij Fifa. Ik speel het dan ook altijd met Engels commentaar, en af en toe Pools of Italiaans, omdat ik er dan niks van versta. Is wel eens leuk En is het Italiaanse commentaar net als echt? Dat ze aan een stuk door ratelen en zestig keer 'JAN KLAAS HOENTELAAR!!!' roepen? Maar hoeveel bugs ten opzichte van Fifa10 zitten er nu in? Als het de helft is (komt neer op 60 dan) ben ik eigenlijk al blij verrast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.