paul007 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik word helemaal gek van mensen die online leaven als ze verliezen. Ik heb net 3 potjes gespeeld waarin ik 2-0, 3-0 en 1-0 voorstond. Wat doen de andere? Ze leaven allemaal, super irritant! Klopt, het is moeilijk om een wedstrijd uit te spelen. Ik had zonet ook een leuk potje online. Tottenham 3-1 Bayern 52' Olic 0-1 71' Lahm (ED) 1-1 79' Crouch 2-1 87' Defoe 3-1 Verlaat 'ie als de wedstrijd gespeeld is. Balen zeg, maar je krijgt dan wel de punten van een 3-0 winst. Dus opzich maakt het niet veel uit. Overigens heb ik ook wel vaak dat de servers eruit vallen. Zwaar irritant. Bij mij leaven ze echt maar dan melden ze zich gewoon af bij PSN zodat ik zo'n "Verbinding Verbroken" melding krijg. Daardoor krijg ik geen punten erbij. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik weet niet of het volgende al gepost is. In ieder geval is het wel goed nieuws: As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following: - Various crashes reported through our automated systems; - Micro-pausing in offline and online matches; - OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting; - Gameplay fixes around positioning and advantage rule; - Career Mode fixes around stat display and growth; - Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment; - Custom Chants issues. Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Bij mij leaven ze echt maar dan melden ze zich gewoon af bij PSN zodat ik zo'n "Verbinding Verbroken" melding krijg. Daardoor krijg ik geen punten erbij. Ja hoor, de punten krijg je er gewoon bij als het goed is. Ik weet niet of het volgende al gepost is. In ieder geval is het wel goed nieuws: As an update for you, we wanted to let you know that we are actively working on fixes for the following: - Various crashes reported through our automated systems; - Micro-pausing in offline and online matches; - OTP Club issues related to searching, lag during peak and stat reporting; - Gameplay fixes around positioning and advantage rule; - Career Mode fixes around stat display and growth; - Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment; - Custom Chants issues. Gelukkig, de crashes worden aangepast. Daar werd ik zo misselijk van, elke keer als je voor staat een melding krijgen dat de EA servers eruit liggen. Ergerlijk Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik ben blij dat de micro-pausing bug eindelijk gefixt gaat worden. Het begon toch wel op m'n zenuwen te werken, hoor. Elke keer dat het beeld even een paar seconden in wedstrijden bevriest. Heel vervelend. Reageren
paul007 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Heeft er iemand enig idee wanneer ze deze patch uitbrengen? Bewerkt: 31 oktober 2010 door paul007 Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Heeft er iemand enig idee wanneer ze deze patch uitbrengen? Midden-November. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Weetje wat een fijne club is? Bristol City echt een fijne club! Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen. Ik was ook bezig met die trophy, maar nadat ik alle competities gedaan had (ook de 2de klassen van de grote competitie) kreeg ik de trophy niet. Ik had wat opgezocht en blijkt weer een of andere bug te zijn. Dus dan krijg je hem opeens op een willekeurig moment, dus nu moet ik wachten tot ik hem krijg.. Bewerkt: 31 oktober 2010 door End Of The Riot Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Weetje wat een fijne club is? Bristol City echt een fijne club! Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen. Ik was ook bezig met die trophy, maar nadat ik alle competities gedaan had (ook de 2de klassen van de grote competitie) kreeg ik de trophy niet. Ik had wat opgezocht en blijkt weer een of andere bug te zijn. Dus dan krijg je hem opeens op een willekeurig moment, dus nu moet ik wachten tot ik hem krijg.. Probeer een andere trophy te halen en misschien dat je die andere dan ook meteen daarna krijgt? Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ah, is dat het. Ik dacht dat ik ook al alle competities heb gehad, maar heb inderdaad de Trophy nog niet. Ik ben nu met mijn Virtuele Prof bezig, en het zal vast niet lang duren voordat ik 500 wedstrijden daar mee heb gespeeld (ook een trophy). Ik zit nu op 80% met mijn Virtuele Prof. Wel lekker op weg dus Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Weetje wat een fijne club is? Bristol City echt een fijne club! Melb. Victory is ook een leuk, snel ploegje. Ik probeer nu de trophy te halen met dat je voor elke competitie moet gaan spelen. Zo leer ik de clubs een beetje kennen. Daarnaast speel ik in verschillende stadions en ik train mijn Virtuele Prof gelijk. Wat wil je nog meer? Heb overigens alle 50 verdiensten als keeper gehaald. Nu bezig met passen en schieten. Verdedigen doe ik online wel, als de server patch is uitgekomen. Ik was ook bezig met die trophy, maar nadat ik alle competities gedaan had (ook de 2de klassen van de grote competitie) kreeg ik de trophy niet. Ik had wat opgezocht en blijkt weer een of andere bug te zijn. Dus dan krijg je hem opeens op een willekeurig moment, dus nu moet ik wachten tot ik hem krijg.. Probeer een andere trophy te halen en misschien dat je die andere dan ook meteen daarna krijgt? Dat hielp niet. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ik heb gisteravond nog even een potje tegen Visser23 gespeeld. Ik werd niet zo gigantisch vernederd als de vorige keer (7-0 :$ ), dus ik vond het wel de moeite waard een kort verslagje te maken. Hij begon erg sterk aan de wedstrijd, en na een minuut of tien stond de 1-0 al op het scorebord, nadat z'n frontlinie mijn verdediging helemaal zoek had getikt. Even later kwam ik gevaarlijk dicht bij zijn doel, maar het schot van van Persie ketste af op de lat. Er werd een tijdje lekker rondgespeeld door beide ploegen, totdat ik via een gaatje in de verdediging van Persie weer vrij voor het doel kreeg. Deze keer schoot ik iets zachter, waarna-ie er wel in zat. Visser rukte weer op richting mijn doelgebied, en na een paar 'net niet'-momentjes van beide partijen viel dan toch de 2-1. Almunia bokste een bal weg uit het strafschopgebied, maar was te laat terug, waarna de Lange Jan van Tottenham de bal rustig kon binnenschuiven. Almunia dook voor zijn leven, maar kon de bal nog slechts met zijn vingertoppen beroeren. Na dit doelpunt zat de wedstrijd een beetje op slot. We kregen allebei nog wel één á twee aardige kansen, maar veel spectaculairs gebeurde er niet meer. Ik denk dat het wel een goede oefening is geweest voor het UI FIFA 11 toernooi. We zullen zien. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Dus Visser23 is een tegenstander die ik zeker niet moet gaan onderschatten. Nou ja, geen 1 speler eigenlijk uit mijn poule (en poule A mocht ik doorgaan). Reageren
Dylann. Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 om 7 uur moet ik tegen Visser >>> Door Visser23: 8 uur <3<<< Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ik speel trouwens alleen op vrijdagavond, zaterdag en zondag. Doordeweeks heb ik echt geen tijd, dan moet ik toch even andere prioriteiten stellen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 vanochtend bestelt morgen binnen Willen jullie me mischien ff inlichten over de coach mode, ik wil wel weten in hoeverre dat nu is verbeterd Grtzz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.