TekaLoca Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Probeer hetzelfde op Professioneel dan? :$ Reageren
3LOPIX Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Probeer hetzelfde op Professioneel dan? :$ Wat is je naam op fifa 11? mijne ajaxindefinale xDD Reageren
Royboow Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Probeer hetzelfde op Professioneel dan? :$ De komende maand vind ik semi ook wel goed Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Als je een seizoen op semi pro hebt gespeeld kan je echt wel hoger hoor. Ik speel nu op wereldklasse al een tijdje. Op het moment met Villareal, sta tweede in de competitie. Gaat redelijk goed aangezien ik vooral jonge spelers heb gekocht en belangrijke spelers zoals Marcos Senna heb verkocht. Wil het liefst een heel jong team hebben, alleen moeten er nog een paar weg en een paar bij komen Heb als enige van Barcelona verloren met 3-1. Real Madrid 2-1 gewonnen Reageren
Royboow Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 (bewerkt) ik ben net begonnen op semi met Chelsea, en ik ga denk na dit seizoen wel naar prof Bewerkt: 3 augustus 2011 door Royboow Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Dit is het gene wat ik altijd heb, daarna schiet ik hem over van frustratie: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/87637942 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Vandaag voor de grap een carrière begonnen met FC Schalke 04 op Legendarisch. (Normaal speel ik op Wereldklasse.) M'n drie vriendschappelijk-wedstrijden heb ik met respectievelijk 2-1, 1-0 en 0-2 gewonnen. Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga doen. Net zoals Visser23 verkoop ik alle oudjes (30 jaar en ouder) en koop ik vooral jonge spelers met de algemene ratings rond de 75. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik heb voor het eerst echt eens een spannend competitieslot. Ik nu speel met Nottenham Forest in de Premier League met nog 1 wedstrijd te gaan: [table=simple] 1. |Manchester City |82pt |(+46) 2. |Chelsea |82pt |(+43) 3. |Nottenham Forest |82pt |(+36) 4. |Manchester United |80pt |(+46) [/table] Wedstrijden in de laatste ronde: Nottenham Forest - Chelsea Macnhester United - Manchester City Alles ligt nog open. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Lol, Notthenham Forrest? Is dat een 4e divisie club? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Nee, die zit in de npower League - 2e divisie. Ik heb voor het eerst echt eens een spannend competitieslot. Ik nu speel met Nottenham Forest in de Premier League met nog 1 wedstrijd te gaan: [table=simple] 1. |Manchester City |82pt |(+46) 2. |Chelsea |82pt |(+43) 3. |Nottenham Forest |82pt |(+36) 4. |Manchester United |80pt |(+46) [/table] Wedstrijden in de laatste ronde: Nottenham Forest - Chelsea Macnhester United - Manchester City Alles ligt nog open. Zojuist kampioen geworden. Manchester United heeft mij geholpen door van City te winnen. Nottenham Forest - Chelsea 3-2 (0-1, 1-1, 2-1, 3-1, 3-2) Manchester United - Manchester City 2-1 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 (bewerkt) Dat is echt enorm spannend haha Ik herinner me in fifa 11 ook toen ik op de laatste speeldag tegen twente moest om het kampioenschap net als in het echt. Twente won door een ongelukkige goal en omdat ik niet meer kon scoren Twente wint-ik verlies = twente kampioen Bewerkt: 22 augustus 2011 door GreyFox-Smurf Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 (bewerkt) @ Kai-Shockwave: Wat ga je nu na dit seizoen doen? Nieuw seizoen beginnen met een andere slechte divisie club? Ik ga proberen met een 4e divisie club, spelers kopen etc. Ik heb gekozen voor Bardford City. Bewerkt: 23 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 @ NickOwnage: Ik denk dat ik stop en gewoon een paar random Nationale Cups pak met verschillende teams (Real, Inter e.d.). FIFA 12 komt binnenkort namelijk, dus dan is het zonde om maar de helft van je seizoen te spelen. Misschien speel ik nog wel een paar wedstrijden met Nottenham Forest in het nieuwe seizoen. Er staan namelijk twee cups op het programma in de eerste weken. En anders weer eens een WK spelen met een land. Beetje tijd vullen tot FIFA 12 waar ik weer met Ons Aller Ajax ga spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Hou kan je een WK spelen met Fifa11? Ik ga Fifa12 niet kopen dus blijf mooi bij deze. met Bradford City sta ik 1e en het gaat lekker. Ik heb 1 speler aangetrokken voor dit seizoen geleend. Vuckic heb ik geleend. Overall: 67. Een van de beste spelers van mijn team. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Hou kan je een WK spelen met Fifa11? Zelf een eigen toernooi starten en landenteams toevoegen. Zelf eentje nadoen, en klaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.