---Elias--- Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) Medal of Honor Ontwikkelaar EA Los Angeles Uitgever Electronic Arts Genre First-person Shooter Platforms Ps3, Xbox 360 en Pc Aantal spelers Nog onbekend Release 12 oktober 2010 Demo Voorlopig alleen beta Aangezien hier nog geen topic over is maak ik er wel eentje. Medal Of Honor is een shooter die gemaakt is door dezelfde makers van Battlefield. De game zal uitkomen op 12 oktober . Er is onlangs een Beta uitgekomen maar spijtig genoeg niet voor de Benelux. Hier alvast enkele beta gameplay beelden: http://www.youtube.com/watch?v=u-XdpowlZyc&feature=player_embeddedhttp://www.youtube.com/watch?v=pG7AsCsh32I&feature=player_embeddedhttp://www.youtube.com/watch?v=E3EUHaUIZFI&feature=player_embedded Nog een trailer: Ook zal er misschien een exclusieve content van dit spel naar de ps3 komen. Bewerkt: 19 juli 2010 door ---Elias--- Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 wel verwarrend dat ze geen sub titel hebben. Maar voor de rest lijkt het me wel een aardige game, beetje cod 4 achtig zelfs. xD Reageren
.Senne Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik ben de Beta aan het downloaden. Straks even spelen, en misschien een montage maken in de loop van de week. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik ben de Beta aan het downloaden. Straks even spelen, en misschien een montage maken in de loop van de week. Hoe dan? Heb overal al gekeken en ze zeiden dat het niet mogelijk was voor Nederlanders en Belgen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Het lijkt me echt een machtig spel! Jammer dat dit weer door EA wordt gemaakt. Ik ga dit spel wel bij een vriend van me spelen. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Ik ben de Beta aan het downloaden. Straks even spelen, en misschien een montage maken in de loop van de week. Hoe dan? Heb overal al gekeken en ze zeiden dat het niet mogelijk was voor Nederlanders en Belgen. Je kan de beta verkrijgen als je een ongebruikte VIP-code van Battlefield: Bad Company 2 hebt of als je je gebruikte BF: BC2-code ingeeft en je Medal of Honor daarbovenop pre-ordert.. Er was ook een glitch dat je de beta kon verkrijgen met de C&C4 beta codes. Bewerkt: 24 juni 2010 door Velaro Reageren
.Senne Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Ik wacht nog op een patch, want het spel crasht elke match minstens één keer en dat hangt me al snel de keel uit. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Zie ik het goed in the videos that je de loop van je geweer kan veranderen? Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Deze game is awesome kan niet wachten om hem te spelen net zoals CoD Black Ops en Ghost Recon Future Soldier Reageren
Velaro Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Als iemand nog een key wilt, op Insidegamer kan je er nog krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen of registreren daar en naar deze pagina gaan. Net heb ik er nog een kunnen krijgen, dus ze zijn in ieder geval nog niet op. Het is voor de PS3 en PC. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) wel verwarrend dat ze geen sub titel hebben. Maar voor de rest lijkt het me wel een aardige game, beetje cod 4 achtig zelfs. xD COD? Dit lijkt juist erg veel op BC2. Zeker kopen voor de pc als hij uit is want het ziet er uit als een geweldig spel . Hierboven: Ik heb een key! hartstikke bedankt! Bewerkt: 29 juni 2010 door BoerDave Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Als iemand nog een key wilt, op Insidegamer kan je er nog krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen of registreren daar en naar deze pagina gaan. Net heb ik er nog een kunnen krijgen, dus ze zijn in ieder geval nog niet op. Het is voor de PS3 en PC. wtf? Als ik het invoer staat er dat hij al gebruikt is :S. Het is toch MIJN regristratie code of krijgen een hoop mensen dezelfde van insidegamer en dan maar kijken wie eerste is? Hoe kan ik daar een andere krijgen? Reageren
Velaro Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) Als iemand nog een key wilt, op Insidegamer kan je er nog krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen of registreren daar en naar deze pagina gaan. Net heb ik er nog een kunnen krijgen, dus ze zijn in ieder geval nog niet op. Het is voor de PS3 en PC. wtf? Als ik het invoer staat er dat hij al gebruikt is :S. Het is toch MIJN regristratie code of krijgen een hoop mensen dezelfde van insidegamer en dan maar kijken wie eerste is? Hoe kan ik daar een andere krijgen? Als ze op zijn, komt er volgens mij een melding. Mijn code werkt gewoon.. EDIT: Ik heb een code via PB naar je gestuurd. Bewerkt: 29 juni 2010 door Velaro Reageren
BV_1993 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 stomme beta's ook en ik heb geen zin om een nieuw account aan te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.