Jump to content

Medal Of Honor


---Elias---

Recommended Posts

En als je bijvoorbeeld 5 kogels in je clip hebt, en dan herlaadt, zijn die 5 kogels dan verloren of niet? Ik vind het raar dat dit in bijna geen enkele game gebeurt, de enige waarvan ik het weet is Mafia: The City of Lost Heaven, uit 2002.

Die kogels verlies je niet, simpelweg om dat je die clip weer opbergt op een lege plek in je magazijnhouders en dan een volle pakt. Maar op een of andere manier worden die kogels wel bij het totaal weer opgeteld. Enige die half volle clips laat zien, waarvan ik weet, is SWAT4 geweest. Hier kon zien hoeveel er nog ongeveer in elke clip zat.

Dat blijft natuurlijk een keuze.. Daarvoor kan je kiezen tussen verschillende moeilijkheidsgraden. In MW2 moet je op veteran ook niet proberen om langer dan 3 seconden zonder cover rond te lopen. En tja, realisme.. Dan zou je ook niet meer kunnen lopen als je in je been geschoten wordt, dan zou je bijna altijd na 1 schot dood zijn, enzovoort. Ik denk niet dat dit de factor van realisme veel beïnvloedt.

Ja maar een driekwart magazijn op je af krijgen en niet doodgaan bij CoD is wel erg onrealistisch, maar goed ze hebben inderdaad niet voor niets moeilijkheidsgraden gedaan. Met realisme bedoel ik ook wat voor actie je te maken krijgt. CoD (en dan met name MW, want WaW and CoD2 zijn games die meer naar de realiteit gaan) is meer hollywood stijl, de actie die je daar tegen komt ben ik in reallife amper tegengekomen, behalve in films. Is wel leuke game, daar niet van, maar totaal anders dan MoH. Ook het feit dat je veel minder munitie bij je hebt, moet vragen om munitie bij de teammaten. Het feit dat het ook in Afghanistan afspeelt doet ook een hoop. De actie in MoH is echter vind ik, je krijgt op een of andere manier een beetje mee hoe het er aan toe gaat daar. 1 schot in je been is niet altijd fataal, als je geen grote aders raakt kan je er wel weer bovenop komen. Weglopen gaat lastiger maar je blijft ieder geval leven. Factor realisme beinvloedt in hoop vind ik, je beleving van de game wordt anders.

En spelers die Medal of Honor of Call of Duty spelen, zijn die wel op zoek naar realisme of gewoon naar een leuke arcadeshooter?

Dat is persoonlijk, bij CoD vergat je gauw de realisme omdat ja, die er amper is. Bij MoH is dat toch iets anders, ook vanwege het feit dat ze meer naar realisme hebben gestreefd. Mappen hier lenen zich wel voor snipers, maar te lang op 1 plek zitten kan je hier sneller je kop kosten. De ene keer denk je een leuke coverplek te hebben gevonden, maar 1 minuut later is die plek alweer tot pulp geschoten. Persoonlijk verkies ik realisme boven arcade, simpelweg omdat dat mijn plezier verhoogd in zo'n spel en je echt als een soldaat moet denken om een missie goed te vol brengen, zo maar in het wilde weg schieten om een doel te bereiken nee dank je. Een keuze maken wat je met het mannetje of mannetjes doet is veel leuker. Ja allebei hebben ze dat wel, maar MoH voor mijn gevoel meer.

Weet iemand of de volledige versie beter is dan de béta qua graphics en shit?

Geen idee hoe die graphics waren en wat jou verwachting is van de graphics van de hele game, maar ze zien er goed uit.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    11

  • commando

    5

  • GAMEKINGZ

    5

  • madviper

    5

Er zit niet echt een hele vette snipermissie in hoor. En ik vind hem wat tegenvallen. Want ik heb hem uitgespeeld, en ik heb toch een beetje het gevoel dat ze wel wat meer missies met Deuce en Dusty erin hadden mogen stoppen. Want dat zijn de leukste missies, en daar zitten er maar 2 van in. En het einde is een beetje van kut naar kutter naar kutst.

En de multiplayer is voor mij gewoon niet speelbaar, want ik kan geen fatsoenlijk potje opstarten, of ik heb gigantische lagg. Ik hoop dat het niet aan mijn internet ligt, want dan is het wel een heel kort avontuur. Maar de multiplayer gaat na 2 dagen al een beetje vervelen. Want je doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde. En gecombineerd met lagg is de multiplayer dan gewoon niet voldoende.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

En als je bijvoorbeeld 5 kogels in je clip hebt, en dan herlaadt, zijn die 5 kogels dan verloren of niet? Ik vind het raar dat dit in bijna geen enkele game gebeurt, de enige waarvan ik het weet is Mafia: The City of Lost Heaven, uit 2002.

Wat dacht je van Battlefield 2 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige game. Totdat ik bij die opdracht kwam om met Hellfires de bergen uit de ruimen, dat ding doet het niet! :N

Met die heli bedoel je? Je moet een knop indrukken om het balkje te laden boven het vakje, en als hij geladen is dan loslaten. Dan vuurt hij hem af.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh die ja, vanuit die toren. Die is inderdaad wat irritant, zelf niet gehad dat iets niet werkte. Zat vaak te switchen tussen de wapens. En moest soms wel even doorhebben hoe nu de controls werkten. Vooral die GBU-24's waren lastig, ook vooral omdat je die zelf moest sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...