Jump to content

Eredivisie 2010/2011

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben voor Ajax, maar ik ga niet vaak naar de Arena. Het ligt te ver weg, en ik heb niet zoveel geld om een seizoenskaart te halen. Ik pik meestal wel een wedstrijdje mee, maar ook al ben ik thuis, ik blijf gewoon achter mijn club staan. Ik citeer een zin in Mijn Club:

Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club als deze is er niet.

Jol heeft zijn ontslag gevraagd zodat ie morgen naar NUFC kan solliciteren. Jol en de Premier League, dat wil hij wel weer. Nu er een vacature is, kan ie toeslaan.

Bewerkt: door Gtaboy107
  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

61

• Leontjuuh-gta

54

• GekkieJ01

45

• NandroDavids

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk dat het ontslag van Jol alleen maar goed is voor Ajax, maar wie neemt zijn rol nou over? Is dat Danny Blind of Frank de Boer?

Geplaatst:

Ik denk dat het ontslag van Jol alleen maar goed is voor Ajax, maar wie neemt zijn rol nou over? Is dat Danny Blind of Frank de Boer?

De Boer, Blind wordt technisch manager. Ben trouwens benieuwd met die de Boer, die heeft volgens mij nog nooit op niveau gecoacht, of wel?

Geplaatst:

De Boer, Blind wordt technisch manager. Ben trouwens benieuwd met die de Boer, die heeft volgens mij nog nooit op niveau gecoacht, of wel?

Nee, volgens mij ook niet. Terwijl Blind dat al wel bij Ajax heeft gedaan, dus waarom gaat Blind dan niet verder? :puh:

Geplaatst:

Nee, volgens mij ook niet. Terwijl Blind dat al wel bij Ajax heeft gedaan, dus waarom gaat Blind dan niet verder? :puh:

Blind ambieert een bestuursfunctie, niet de rol van trainer.

Frank de Boer heeft op hoog niveau inderdaad nog geen ervaring als eindverantwoordelijke. Als assistent van Van Marwijk en coach van de A1 van Ajax heeft ´ie al wel wat ervaring in ´t vak, maar daar blijft het dan ook bij. Maar wellicht gaat ´ie ´t desondanks wel heel goed doen. Pieter Huistra doet ´t ook goed bij FC Groningen zonder ervaring op ´t hoogste niveau...

Geplaatst:

Frank de Boer lijkt me een prima keuze. Al lijkt het nu niet echt goed te lopen tussen de Boer en El Hamdaoui. Hij mag ook weer weg in de winterstop. Ik begrijp niet als je Suarez al hebt dat je hem erbij neemt. Gelukkig ziet de Boer dat er talent rondloopt in de jeugdopleiding. Vanmiddag tegen Vitesse heeft hij een vleugelspeler uit de jeugd erin gezet, dus ben benieuwd.

Geplaatst:

Ik begrijp niet als je Suarez al hebt dat je hem erbij neemt.

Wellicht omdat Suarez geen centrumspits is en El Hamdaoui dat wel is en hij de plaatsvervanger is van Pantelic.

Geplaatst:

PSV gelijk tegen de superboeren... :schater:

Eerst zien, dan geloven, of het botert tussen E.H. en De Boer. Ik vind het in ieder geval goed dat hij eens eerst naar eigen jeugd kijkt, en dan pas naar Heerenveen en Groningen, waar alle topclubs van Nederland hun boodschappen doen.

Geplaatst:

Ik begrijp niet als je Suarez al hebt dat je hem erbij neemt.

Wellicht omdat Suarez geen centrumspits is en El Hamdaoui dat wel is en hij de plaatsvervanger is van Pantelic.

Koop dan een echte spits. El Hamdaoui is geen echte spits. Die wil teveel doen zoals Suarez.

Je moet iemand hebben als Pantalic ja, maar dat is El Hamdaoui niet. Er loopt genoeg rond in de jeugdopleiding.

PSV gelijk tegen de superboeren... :schater:

Wat dacht je van Twente. 6-2 verloren tegen Heerenveen. :7

Eerst zien, dan geloven, of het botert tussen E.H. en De Boer.

Je kon het al zien tijdens de wedstrijd dat hij niks van de Boer moest hebben. Maargoed laten we hopen dat het niet zo is.

Geplaatst:

Liever verliezen van Heerenveen, dan gelijk tegen De Graafschap. Heerenveen heeft altijd wel een team dat ineens sterk uit de hoek kan komen. Hoe dan ook, 6-2 is wel heel erg. Maakt het weer spannend bovenin: 35, 36, 37 en 38 punten. :puh:

Geplaatst:

Liever verliezen van Heerenveen, dan gelijk tegen De Graafschap. Heerenveen heeft altijd wel een team dat ineens sterk uit de hoek kan komen. Hoe dan ook, 6-2 is wel heel erg. Maakt het weer spannend bovenin: 35, 36, 37 en 38 punten. :puh:

Hoezo liever verliezen van Heerveen, dan gelijk tegen de Graafschap? Als je gelijk speelt heb je teminste een punt en als je verliest heb je niks. Ik speel veel liever gelijk dan ik verlies. Ik weet niet hoe met jou is. Als je gelijk speelt dan baal je en als je verliest dan ben je blij? Omgedraaide wereld? Maar ja, PSV heeft deze week weer geluk gehad dat Twente verliest. Als PSV, Twente en Ajax zo doorgaan met punten verspelen, wordt FC Groningen misschien wel kampioen :puh:

Geplaatst:

Natuurlijk is een punt beter dan geen punten, maar ik bedoel het eerder als dat het minder "schandelijk" is om te verliezen van Heerenveen (wat toch een goed team is!) dan gelijk te spelen tegen De Graafschap. Natuurlijk is gelijkspel beter dan verlies, maar ik bedoelde het in relatie tot de sterkte van de tegenstander..

Geplaatst:

Is wel zo, maar ik heb liever dat ze gelijk spelen tegen de Graafschap dan je verliest van sc Heereveen. Ik heb net de samenvatting gekeken van sc Heereveen-FC Twente. Die Assaidi speelde goed. Bij alle goals betrokken, maar ja het kan ook weer zijn dat ze volgende week weer verliezen van bijvoorbeeld een Heracles ofzo.

Geplaatst:

Zo, dat was weer een heerlijk Eredivisie-weekend. Winst voor Ajax, harde nederlaag voor FC Twente, puntenverlies voor PSV en hét moment van dit weekend: de poging tot sprinten van Jhonny van Beukering :7

Geplaatst:

Wat zit iedereen nou problemen te maken over Jhonny? Ik hoorde ze er op eredivisie live ook over klagen. We weten allemaal dat hij de 100 meter sprint niet in 9 seconde rent, waarschijnlijk niet eens in 20 seconde. Maar Pantelic bijvoorbeeld was ook zo traag als ik weet niet wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...