Morph1 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Tutorial lijst Alle tutorials van het SA:MP Scripting Forum Hallo, ik dacht laat ik mezelf en iedereen maar een handje helpen door de volledige lijst met tutorials van het SA:MP Scripting forum samen te voegen in 1 topic, hier staan dus alle tutorials tenzij er eentje beter is dan degene die er niet bij staat, hierover heb ik 3 dagen gedaan en alle 51 paginas van het SA:MP Scripting forum afgezocht. en alles van de PMTL overgenomen. hier komen ze dan, ik zal ze proberen op moeilijkheidsgraad van begrijpen (dus niet van doen (doen is meestal wel makkelijk)) te sorteren. -------------------------------------blauw = must read--------------------------------------------------- -------------------------------------groen = voor beginners-------------------------------------------- ------------------------------------oranje = gevorderd (en de kleur van nederland:P)--------------- ---------------------------------------rood = moeilijk----------------------------------------------------- Tutorials een eigen server maken by Sandra De BeginnersGids by david22 leeg script met 1 spawnplek en voertuig by jarno Tips Voor Beginners by rickyboy30 Error Codes in PAWN by Big Boss Ik Snap iets niet of ik weet niet wat ik moet doen by megadreams Objects by Sandra Spawn 5 voertuigen op een rij by jarno Lussen (lees ook reacties) by jarno Willekeurige spawnplaatsen by jarno Team VS. Team DM by Flame^ Gangzone's maken by WackoX Pickups by Crusher!! Team VS. Team DM (minigame) by Morph1 Mta Map naar Pawn by Morph1 Teleports by recromancer Account systeem by Sandra Menu's Maken by Sandra CheckpointStreamer + Adminarea by Sandra Verwijderbare objecten en voertuigen maken by david22 Random punten en geld verdienen met Random Code by david22 SavePos, LoadPos, GetPos, Mypos by Crusher!! NPC bots by megadreams Dialog Box by megadreams 3D Text labels by megadreams Velocity by megadreams DM zones maken by shotyoudie Auto teleporteren by grandtheftauto... Race met Checkpoints by spike2148 Hoe maak je Commands by nick5556 Strings & Variables by Kwarde Communiceren met Bestanden by Sandra Multi-param commando's maken by Sandra DCMD en SSCANF by Big Boss en omdat sommige tutorials meer handige scriptjes waren dan echt stukjes script met en ik ook nog een paar handige dingen heb gevonden heb ik die ook maar meegepakt handige dingetjes: Vehicle Spawn menu by Crusher!! filterscript : Busjobs by Crusher!! VIP Script by doppeyy Scripttools by Sandra Filterscript : RC Vehicles by Sandra PM Command by megadreams Votekick Script by JGuntherS Jail Command by JoshTheBoss Moving Rotation object.inc by megadreams ik heb hier zelf ook veel van geleerd, veel dingen wist ik nog niet en heb ik gelezen hoe het moet in de tutorials, heb zelf ook een paar "Handige dingetjes" gebruikt en ik hoop dat veel mensen hier iets aan hebben. mis je nog een script of tutorial, pb me of laat een reactie achter Bewerkt: 2 september 2010 door Morph1 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/101202-pawn-master-tutorial-list/ ? Reageren
Morph1 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 daar staan niet alle tuts bij Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Je bent vergeten mijn object_rot.inc bij handige dingetjes toe te voegen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Op 2-9-2010 om 17:55, Morph1 zei: daar staan niet alle tuts bij PM'etje naar een moderator? Reageren
Morph1 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Op 2-9-2010 om 18:57, megadreams zei: Je bent vergeten mijn object_rot.inc bij handige dingetjes toe te voegen. added Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Je kan zo eem PB naar Sandra sturen met daarin de tutorials die toegevoegd moeten worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.