studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb tips voor jou. Je moet naar de zee en bel voor de boot en vaart weg met de boot. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 http://cheatomania.nl/ps2/4792/Scarface:_T...d_is_Yours.htmlDat zijn alle cheats. Ik denk als je gaat naar de bank en daar kun je opslaan. Het is lang geleden Cheats zijn handig, maar heeft het geen invloed op de game? Net zoals bij Gta dat je niet meer 100% kan halen/uitspelen? Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb tips voor jou. Je moet naar de zee en bel voor de boot en vaart weg met de boot. ik ga het eens gaan uitproberen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik doe dat altijd. Nooit zwemmen want er zit Jaws in de zee,hé. Ofwel als je dichtbij buurt van grote huis waar je woont,hé. Daar kun je snel rijden en de politie mag niet in domein van huis. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb nu ook last van de politie als ik bezig ben met gangs neer te schieten... En als ik kan moet vluchten staat er opeens '' you be fucked'' (ofzo) en dan zie ik geen balkje meer met je geld enz allesi s dan weg.... En dan kan ik weer opnieuw beginnen Weet iemand hier wat tegen te doen, want die smeris begint me echt de keel uit te hangen Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb nu ook last van de politie als ik bezig ben met gangs neer te schieten... En als ik kan moet vluchten staat er opeens '' you be fucked'' (ofzo) en dan zie ik geen balkje meer met je geld enz allesi s dan weg.... En dan kan ik weer opnieuw beginnen Weet iemand hier wat tegen te doen, want die smeris begint me echt de keel uit te hangen chaet 's Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Ik heb nu ook last van de politie als ik bezig ben met gangs neer te schieten... En als ik kan moet vluchten staat er opeens '' you be fucked'' (ofzo) en dan zie ik geen balkje meer met je geld enz allesi s dan weg.... En dan kan ik weer opnieuw beginnen Weet iemand hier wat tegen te doen, want die smeris begint me echt de keel uit te hangen Waneer de politie je zoekt zal er een wit dingetje langs je radar gaan. Stop dan meteen met het killen van de gangs en ontsnap snel voor de politie, want als het balkje leeg is gelopen zul je 'Fucked' zijn en dan ga je altijd dood. Dus meteen als je politie je zoekt ontsnappen en uit het zoekgebied komen. @Hierboven: Met cheats houd je het niet vol. Je sterf hoe dan ook. Bewerkt: 24 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Ik heb nu ook last van de politie als ik bezig ben met gangs neer te schieten... En als ik kan moet vluchten staat er opeens '' you be fucked'' (ofzo) en dan zie ik geen balkje meer met je geld enz allesi s dan weg.... En dan kan ik weer opnieuw beginnen Weet iemand hier wat tegen te doen, want die smeris begint me echt de keel uit te hangen Doe de gang wars ook altijd met drive-by. Zo riskeer je je leven niet en zodra je door de politie gezocht word kun je gelijk weg en hoef je niet te wachten op je chauffeur. Wat je ook kan doen is snel je chauffeur je laten brengen met een limousine naar een ander plek. Ik jeb het spel al lang niet gespeelt. Maar volgens mij werkte dit wel gewoon. Ik doe dat altijd. Nooit zwemmen want er zit Jaws in de zee,hé. Ofwel als je dichtbij buurt van grote huis waar je woont,hé. Daar kun je snel rijden en de politie mag niet in domein van huis. Je zult vooral de aaandacht van haaien trekken wanneer je niet over een volle health beschikt en er bloedvlekken op je pak zijn. Ik doe dat altijd. Nooit zwemmen want er zit Jaws in de zee,hé. Ofwel als je dichtbij buurt van grote huis waar je woont,hé. Daar kun je snel rijden en de politie mag niet in domein van huis. Nee, cheats zullen geen verdere gevolgen hebben. Alleen begint mijn health een beetje op te raken... Kun je ook ergends iets hale zodat het weer 100% is ofzo?Je kun bloed doneren bij de bloedbanken. Hierdoor zal je health omhoog gaan.Edit: En waar kun je je game save? Of kan dat niet op elk moment? Saven kun je bij de bank doen. meestal kan het ook direct na een missie. Dan krijg je een melding of je saven wilt.waar moet je drugs van daan halen om aan de dilers te verkopen Na wat Felix missies gedaan te hebben krijg je de mogelijkheid om drugs te halen. het aantal reputatie rang bepaalt hoeveel je meekrijgt. Eeerst kun je alleen voor 7 kilo kopen volgens mij. maar zodra je een hoge reputatie rang hebt kun je 25/50/100/250 kilo kopen. Deze moet je naar een pakhuis brengen. Vervolgens zul je met de drugs langs je winkels gaan en daar geld ophalen. GTA-fan2 Bewerkt: 24 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb nu ook last van de politie als ik bezig ben met gangs neer te schieten... En als ik kan moet vluchten staat er opeens '' you be fucked'' (ofzo) en dan zie ik geen balkje meer met je geld enz allesi s dan weg.... En dan kan ik weer opnieuw beginnen Weet iemand hier wat tegen te doen, want die smeris begint me echt de keel uit te hangen Waneer de politie je zoekt zal er een wit dingetje langs je radar gaan. Stop dan meteen met het killen van de gangs en ontsnap snel voor de politie, want als het balkje leeg is gelopen zul je 'Fucked' zijn en dan ga je altijd dood. Dus meteen als je politie je zoekt ontsnappen en uit het zoekgebied komen. @Hierboven: Met cheats houd je het niet vol. Je sterf hoe dan ook. dus daarom Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Er is een glitch in de spel die de spullen die je aangebracht hebt op je mansion laat verdwijnen. Het kan ook komen doordat je misschien van mansion theme verandert. overigens is er nog een glitch. Deze laat alle exotics, henchmen, cars en wapens vergrendeld. Beiden komen redelijk vaak voor en de 2de glitch maakt het spel onuitspeelbaar. Voor de PC-versie is er wel een patch hiervoor maar voor de PS2 versie niet. GTA-fan2 Welke patch is ervoor (voor de PC)? OTTO Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ahja, ik heb dat ook meegemaakt. Ik weet het niet hoe de voorwerpen blijven. Misschien hebben ze hem stelen een bugg of zoiets Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ahja, ik heb dat ook meegemaakt. Ik weet het niet hoe de voorwerpen blijven. Misschien hebben ze hem stelen een bugg of zoiets Je kunt ook m'n post lezen? @ottoman47: >>KLIK<< Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Nog even trug komen op de politie. Als ik die ''zijmissie's'' speel dus die gangs neerschieten om geld te verdienen (moet wat kopen anders kom ik niet verder) dan komt na enkele seconden de politie er al aan maar ik kan dan eigenlijk niks meer: 1= Vluchten, dan verlies ik weer de missie omdat ik trug moet... 2= blijven door vechten en wordt ik uitendelijk nog dood omdat de politie mij zogenaamd weer ''fucked'' en ben ik mijn geld kwijt... Is hier nog iets tegen te doen? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Als er geen politie in de buurt dan probeer je zo veel mogelijk vijanden doodschieten daarna gaat naar de zee en daar bel je de chauffeur voor de boot en vaar weg uit de politiezone. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Als er geen politie in de buurt dan probeer je zo veel mogelijk vijanden doodschieten daarna gaat naar de zee en daar bel je de chauffeur voor de boot en vaar weg uit de politiezone. Maar dan verlies ik de missie, omdat ik niet meer trug kom.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.