need my speed Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dit heb ik nog maar 1 keer gehoord ook al heb ik hem 100% uitgespeeld, als CJ in auto zit en tegen iemand aan rijd zegt hij op zo'n chille toon, look, look, look. Vertaling? Nou ja, hier komt hij: Kijk, kijk, kijk. Reageren
C. Johnson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Inderdaad bedankt voor de foutloze vertaling... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik vind het vet als je voor police parking staat en er komt zo'n politie ventje aan gelopen en houd je onder schot en belt dan ff en hij zegt dan Officer we need a backup Vertaling weet ik ff niet !! Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 agenten we hebben hulp nodig ofzo Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 CJ begon ineens te zingen ''rock your body '' en dan een soort rare beatbox boemtegoem. Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dit heb ik nog maar 1 keer gehoord ook al heb ik hem 100% uitgespeeld, als CJ in auto zit en tegen iemand aan rijd zegt hij op zo'n chille toon, look, look, look.Vertaling? Nou ja, hier komt hij: Kijk, kijk, kijk. die is wel heel hahahahah maar nie heus Reageren
Freestyle Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 die is wel heel hahahahah maar nie heus Je hoeft er ook niet op te reageren, en je deed een dubbelpost. Ontopic: Ik vind het heel droog en stom, als je bij mij dan van een hoge berg valt, dan zegt hij, oh Shit!, dat was het, zal ik niet doen als ik de dood in de ogen kijkt. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Met radio X dan zegt die: My name is sage and if you don't believe my yyou can fock yourself...wahhaha en wat Freestyle zegt als die van iets hoog afvalt..OH SHIT! Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 net gehoord na het doodschieten van een drugsdealer voetganger: oh, another 187 hahaa! vertaling: owh, alweer een 187 (zal wel iets van een moord zijn, geloof dat die amerikanen cijfercodes gebruiken om misdaden door te geven via de radio) hahaa! vond het wel een tamelijk droge reactie op een moord midden op straat, ze zullen daar in de grove wel gewend zijn geraakt aan die dode/neergeschoten mensen op straat Reageren
Jon-asses Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ik had eens 5 sterren en dan hoorde ik een politieman roepen in de walkietalkie "i do a headshot with you!" vertaling"ik doe een hoofdschot met jou!" vond ik best wel grappig ! greetz jon-asses Reageren
Pitbull Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 als hij uit een auto stapt en dan zingt hij ineens 'Rock Your Body' Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Als je een auto steelt, zegt het mannetje die in de auto zat: Hey, I just bought that car! Vertaling: Hey, die auto heb ik net gekocht! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 ik had een pistool in men hand en richte het op iemand zijn hoofd en cj zei "look its a pistol!" vertaling:"kijk het is een pistool!" dat vond ik best wel grappig greetz jon-asses Reageren
Zany Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Soms als je een auto jat: Hey, I stole this first! Vertaling: Hey, ik heb deze als eerst gejat! Soms als je iemand kapot schiet: Welcome to America, fool! Vertaling: Welkom in Amerika, Sukkel! Soms als je iemand kapot schiet zegt een voetganger: Just another day in the hood. Vertaling: Gewoon weer een dag in de buurt. Reageren
garco Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 De mooiste vond ik toen ik met ontbloot bovenlijf over straat liep met een gouden ketting, knalgeel horloge en een heupbroek: "You must be kidding me with that outfit" Vertaling: "Je houdt me voor de gek in die kleren niet?" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.