Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

Als er slechts 4 leden het antwoord wisten op het eerste fragment kan je wel stellen dat de opgave te moeilijk is, nietwaar?

Waarom? Het moest juist moeilijk zijn, als te veel mensen het goede antwoord weten, hebben straks misschien 5 mensen 50 punten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Pas als niemand het weet, was het een te moeilijk fragment. Bovendien, vier mensen van de ..? Misschien hebben er maar 8 mensen gekeken. :)

Euh, neen ehm..Nee, toch niet.

Dat je Belg bent is waarschijnlijk de reden dat je hem niet wist. Hier in NL heeft hij zelfs op TMF veel air time gekregen.

Volgens mij zijn ze in België ook vrij populair, maar dat vind ik moeilijk in te schatten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Euh, neen ehm..Nee, toch niet.

Dat je Belg bent is waarschijnlijk de reden dat je hem niet wist. Hier in NL heeft hij zelfs op TMF veel air time gekregen.

Zou best wel eens kunnen.

Volgens mij zijn ze in België ook vrij populair, maar dat vind ik moeilijk in te schatten.

Ik had het serieus nog nooit gehoord, de groep kende ik zelfs niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de zanger(es?) van Fragment 1 heb ik nog nooit gehoord, van het lied etc evenmin. Wat trouwens als iemand een antwoord geeft wat eigenlijk niet het goede antwoord was, maar deze persoon kan aantonen dat exact hetzelfde fragment ook in het door-hem-genoemde lied voor kwam?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat trouwens als iemand een antwoord geeft wat eigenlijk niet het goede antwoord was, maar deze persoon kan aantonen dat exact hetzelfde fragment ook in het door-hem-genoemde lied voor kwam?

Dan reken ik het goed, maar ik acht de kans daarop zeer klein. Als iemand meent dat zijn inzending onterecht wordt fout gerekend, dan kan die gene een PM sturen om hierop te wijzen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste liedje kende ik totaal niet, naam kwam me niet bekend voor, niks. Het tweede liedje dacht ik te kennen van een spel, maar kon daar uiteindelijk niks van terug vinden, en bij dit nieuwe fragment heb ik iets van, dat zou die of die, of die of die, etcetera kunnen zijn. Begint al goed :7

Link to comment
Delen op andere websites

Doe niet meer mee, veel te grote kans dat ik weer op m'n bek ga :bonk:

Haha wat maakt dat nou weer uit. :D Wellicht weet je volgende fragment weer.

Deze keer geheel onbekend. :(

Je bent vergeten tekst in je post te zetten. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe niet meer mee, veel te grote kans dat ik weer op m'n bek ga :bonk:

Haha wat maakt dat nou weer uit. :D Wellicht weet je volgende fragment weer.

Nou, misschien dan, omdat je het zo lief zegt. (Maar erover posten doe ik niet meer...)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze herkende ik volgens mij. Dat mag ook wel eens, want de vorige twee fragmenten had ik ook al niet. Ik dacht bij de vorige al aan Freestyler, maar omdat ik teveel twijfelde toch niet ingezonden. Achteraf beter wel kunnen doen, zo blijkt. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze herkende ik volgens mij. Dat mag ook wel eens, want de vorige twee fragmenten had ik ook al niet. Ik dacht bij de vorige al aan Freestyler, maar omdat ik teveel twijfelde toch niet ingezonden. Achteraf beter wel kunnen doen, zo blijkt. :clown:

Dan check je toch even op YouTube om 't 100% zeker te weten?

Derde fragment komt me bekend voor, maar er schiet me geen titel of artiest te binnen... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet gezien, dit topic... wist de vorige allemaal :( Moest zeggen dat deze wel goed uitgezocht was, want het duurde me een tijdje eer ik het juiste nummer had gevonden in m'n muziekbibliotheek, hoewel ik de bandnaam al meteen in m'n hoofd had; had verwacht dat 't hem toch net niet was.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...