MegaPilot Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 (bewerkt) maar MegaPilot toch echt niet, BarbraStreisand heeft het nummer niet zelf gemaakt... Ja zeg, iedereen is wel eens verstrooid.. En fragment 6 zegt me niks. Bewerkt: 13 februari 2011 door MegaPilot
Hayte Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) Dire Straits zegt mij iets als band/naam, maar het liedje zelf kende ik totaal niet, en kan ook geen deuntjes of wat dan ook bedenken. Fragment 7 is weer een lekker half-bekend nummer, wat betekent dat ik hem wel weer kende. Hm, nu ik er aan denk, dit was het eerste liedje wat ik meteen kende. Zelfs het Gorillaz liedje, welke super bekend is (voor mijn muziek smaak), moest ik een tijdje over nadenken en het filmpje loopen. Bij deze wist ik, JA, DAT IS... Bewerkt: 16 februari 2011 door Hayte
NandroDavids Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Voor mij was het nummer van de Dire Straits geen overbekend nummer, dus vandaar het ontbreken van een inzending van mijn kant. Máár, deze ronde weet ik 'm wel weer volgens mij. Morgen maar even checken in m'n iTunes, want als 't goed is staat 'ie daar wel in.
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 En weer weet ik het niet..De stem komt me bekend voor, maar zo kan zowat iedereen zingen, dus dat wordt weer niks.
Hayte Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Jezus, hoe de flip moet ik deze kennen xD Zal wel weer geen inzending van mij worden, denk ik.
Cabyon Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Nee, ik weet hem niet. Sowieso ben ik niet zo thuis in de remixen.
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Bah, ik denk dat ik maar best kap met deze topics te volgen, wat een onbekende nummers allemaal..
Teh_Ninja Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Bah, ik denk dat ik maar best kap met deze topics te volgen, wat een onbekende nummers allemaal.. Het is eerder jouw gebrek aan kennis...
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Bah, ik denk dat ik maar best kap met deze topics te volgen, wat een onbekende nummers allemaal.. Het is eerder jouw gebrek aan kennis... Ja, dat zal het zijn. Ik luister alleen goede muziek.
Hayte Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Goed is een relatief begrip. Ook zou er geen fluit aan zijn als je alles wist, hé? Al zou ik wel wat meer moderne onbekende elektronische liedjes willen
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Goed is een relatief begrip. Ook zou er geen fluit aan zijn als je alles wist, hé? Alsnog volgde ik de vorige editie niet op de voet en toch wist ik veel meer antwoorden..
Hayte Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Herkende je het Justice liedje?
Platypus Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Al zou ik wel wat meer moderne onbekende elektronische liedjes willen Of wat meer rock en metal.
Recommended Posts