Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11.

Daar ga ik mee akkoord, maar over het algemeen zuigt de verdediging van Barcelona redelijk hard tegenwoordig. Er worden teveel doelpunten geslikt, cijfers liegen niet. :N

Ik hoop dan ook dat Barcelona enkele tientallen miljoenen aan verdedigers(inclusief een keeper, liefst Courtois) gaat hangen.

Wat zouden goede,Barcelona waardige verdedigers zijn? Chellini? Garay? Thiago Silva(?)?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11.
Daar ga ik mee akkoord, maar over het algemeen zuigt de verdediging van Barcelona redelijk hard tegenwoordig. Er worden teveel doelpunten geslikt, cijfers liegen niet. :N Ik hoop dan ook dat Barcelona enkele tientallen miljoenen aan verdedigers(inclusief een keeper, liefst Courtois) gaat hangen.

In het begin van het seizoen speelden ze wel goed. Het ligt echt niet enkel aan de verdediging, maar aan het werk van het gehele team. In het begin van het seizoen brachten ze die druk terug als ze de bal verloren hadden. Net zoals er in het begin met Guardiola was. Maar al snel kwam hier een einde aan en vraag me niet waarom.

Je moet niet hopen, het is een feit dat ze miljoenen gaan uitgeven aan nieuwe spelers. Ter Stegen is zo goed als binnen volgens de Spaanse kranten en met het vertrek van Puyol hebben ze geen keuze meer dan een aantal verdedigers te halen.

Het laatste nieuws is zelfs dat ze een verdediger van een al hoog niveau willen halen, denk aan Thiago Silva/David Luiz/Hummels en dan een jonge verdediger.

Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11.
Daar ga ik mee akkoord, maar over het algemeen zuigt de verdediging van Barcelona redelijk hard tegenwoordig. Er worden teveel doelpunten geslikt, cijfers liegen niet. :N Ik hoop dan ook dat Barcelona enkele tientallen miljoenen aan verdedigers(inclusief een keeper, liefst Courtois) gaat hangen.
Wat zouden goede,Barcelona waardige verdedigers zijn? Chellini? Garay? Thiago Silva(?)?

De spelers die ik hierboven al opnoemde worden al geruime tijd gelinkt met Barça en dat lijken me de beste opties. Denk dus aan Thiago Silva (die me niet haalbaar lijkt, maar goed..), David Luiz, Mangala, Hummels, Subotic etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh excuses had niet gezien dat je daar boven ook al een reactie had geplaatst :muur:

En op Courtois terug te komen

Barcelona is waarschijnlijk al rond met ter Stegen als keeper. Lijkt me geen goede keus, oké die man maakt soms fantastische reddingen maar ook domme blunders.

Had laatst een Bundesliga wedstrijd gezien en toen gaf een speler van de tegenpartij een voorzet, ter Stegen wou hem vangen maar keek niet om zich heen en zag daardoor niet dat een andere speler van de tegenpartij voor hem sprong, kon de bal zo intikken.

En wat dacht je van die terugspeel bal van Höwedes naar ter Stegen bij Duitsland-VS...... :N

Bewerkt: door alaska1001
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou op z'n minst 2 centrale verdedigers kopen. Thiago Silva lijkt mij een goede keuze, maar er zijn ook opties zoals Dante, Godin, Vertonghen,...

Maar die lijken mij echt niet haalbaar hoor. Thiago Silva wil volgens mij eerst de CL winnen met PSG, Dante is zeer gelukkig bij Bayern, speelt ook alle wedstrijden volgens mij. Godin moet van een rechtstreekse concurrent komen en Vertonghen gaf aan dat die 100% zeker bij Tottenham zal blijven.

Er is eentje die ik echt haalbaar acht en dat is David Luiz. Hij speelt niet alle wedstrijden en zo'n speler moet gewoon altijd opgesteld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou op z'n minst 2 centrale verdedigers kopen. Thiago Silva lijkt mij een goede keuze, maar er zijn ook opties zoals Dante, Godin, Vertonghen,...

Maar die lijken mij echt niet haalbaar hoor. Thiago Silva wil volgens mij eerst de CL winnen met PSG, Dante is zeer gelukkig bij Bayern, speelt ook alle wedstrijden volgens mij. Godin moet van een rechtstreekse concurrent komen en Vertonghen gaf aan dat die 100% zeker bij Tottenham zal blijven.

Er is eentje die ik echt haalbaar acht en dat is David Luiz. Hij speelt niet alle wedstrijden en zo'n speler moet gewoon altijd opgesteld worden.

Of geef Barta gewoon een kans, die vent speelt best goed en als die geen speeltijd krijgt komt het talent er niet goed uit. Kan Barca ook meteen geld besparen om de schulden af te betalen :D
Link to comment
Delen op andere websites

Of geef Barta gewoon een kans, die vent speelt best goed en als die geen speeltijd krijgt komt het talent er niet goed uit. Kan Barca ook meteen geld besparen om de schulden af te betalen :D

Bartra heeft al een heel seizoen het vertrouwen van Martino. Ze komen echt verdedigers te kort, ze moeten er echt 2 à 3 halen..

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond om 21.00 uur El Clásico in Madrid! Wie kijkt 'm?

Geen abonnement op Sport1 maar wel Ziggo-lid? Dan heb je geluk want Sport1 is de zender van de maand!

Dit houdt in dat Ziggo-leden hem gratis kunnen bekijken via Sport1 Select HD (kanaal 401).

Wat zijn de verwachtingen?

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond 21.00 El Clásico in Madrid! Wie kijkt 'm?

Geen abonnement op Sport1 maar wel Ziggo-lid? Dan heb je geluk want Sport1 is, bij Ziggo, de zender van de maand.

Dit houdt in dat Ziggo-leden hem gratis kunnen bekijken op Sport1 Select (kanaal 401).

Wat zijn de verwachtingen?

Denk dat Real wint, ze hebben net iets meer kwaliteit en hebben nu een betere vorm dan Barcelona.
Link to comment
Delen op andere websites

Als Barça-supp hoop ik dat Barcelona gewoon wint maar dat wordt heel erg lastig. Wat er hierboven wordt gezegd qua vorm van de ploegen is er de 2 weken niet zo heel veel verschil meer tussen. Barça heeft zich goed herpakt en Real Madrid is gewoon al een aantal maanden sterk bezig.

Het kan alle kanten op, denk ik dan. Maar toch: Visca el Barça ! <3

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste goal van Benzema had Valdes moeten hebben. Zonder excuses. Een kopbal die recht op de keeper afkomt? Die neem je. Simple as that.

Het moge duidelijk zijn dat er financiële injecties nodig zijn in de verdediging van Barcelona. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...