Jump to content

Buitenlands Voetbal

Recommended Posts

Geplaatst:

Het moge duidelijk zijn dat er financiële injecties nodig zijn in de verdediging van Barcelona. :duh:

Dus jezelf nog meer in de schulden steken? Nou zeg, eerst die andere 300 miljoen niet afbetalen?

• Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

108

• TekaLoca

101

• Dutchy3010

32

• NandroDavids

24

Geplaatst: (bewerkt)

Dus jezelf nog meer in de schulden steken? Nou zeg, eerst die andere 300 miljoen niet afbetalen?

Zowat elke grote club zit met veel schulden, dus dat is niet echt een geldig argument. :puh:

3-3 en 10 tegen 11, kan nog leuk worden. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Zowat elke grote club zit met veel schulden, dus dat is niet echt een geldig argument. :puh:

3-3 en 10 tegen 11, kan nog leuk worden. :D

De meest succesvolle club op dit moment (Bayern München) heeft geen schulden op dit moment, zo kan het dus ook. Prima dat je schulden hebt maar als je dan continue blijft lenen om spelers te kopen (net Neymar voor +-100 miljoen gekocht, nog niet genoeg?) dan vind ik het echt triest dat kleine clubs omvallen en de 'grote' (vooral) Spaanse clubs wordt een hand boven het hoofd gehouden.

Geplaatst:

Komen de Barça-haters weer over hun schulden praten. Alsjeblieft...

Wat een geweldige pot. Ik keek met m'n beste vriend en ik moet zeggen dat we uit ons dak gingen bij de 0-1 van Iniesta. Maar bij de 1-1, en dan de 2-1 van Benzema, waren we een hele tijd gewoon stil. Gelukkig maakt Messi er alsnog 2-2 van, maar ook daar was het even schrikken voor mij gezien de scheidsrechter daar maar bleef lullen. Ik dacht eerst dat het doelpunt niet doorging..

In de 2e helft volgt snel de 3-2 en opnieuw waren we dus een hele tijd stil en toen kwam het (voor ons en Barcelona zelf) verlossende moment. Penalty voor Barça, rood voor Ramos én Messi knalt 'm binnen. Mijn maat zei nog "let op, Barça scoort nog en gaat met de 3 punten terug naar Barcelona", ik verklaarde hem nog voor gek, maar daar kregen we het weer, penalty!

De resterende tijd na de 3-4 stonden we hier letterlijk te dansen van blijdschap :D Dat was mijn avond :bier:

Er waren wel dingen die ik minder vond. De penalty op Ronaldo is een lachertje, die op Neymar ook. In de eerste helft was er ook nog een duidelijke fout gemaakt op Messi (dacht ik?) in de 16, waar die dus niet floot. De penalty op Iniesta vond ik wel volkomen terecht. Wat ik ook nog minder vond, en wat ook een hele tijd in mijn hoofd gaat rondspoken, zijn de kansen die Messi en Neymar hebben verprutst in de eerste helft. Gelukkig maakt Messi het nog goed met een hattrick, maar de situatie van Neymar ziet er niet zo best uit. Als het aan mij lag startte hij deze match ook gewoon op de bank, maar goed, ik ben geen coach :)

Today was a good day! :sigaar:

Geplaatst:

Komen de Barça-haters weer over hun schulden praten. Alsjeblieft...

Barça-hater? Ik ben totaal geen Barça hater, heb al meer dan 10 keer in Camp Nou gezeten en heb een hele verzameling shirts van Barcelona. Ik heb een hekel aan Madrid en ben ook blij dat Barça heeft gewonnen maar de gang van zaken in Spanje en soortgelijke clubs klopt niet.

Totaal onverdiend natuurlijk, deze overwinning van Barça.

Geplaatst:

Barça moest in de eerste helft, zoals ik al eerder zei, een penalty gekregen hebben. Ook de kans die Messi verpest, maakt die normaal altijd. Na een kwartier moest het al 0-3 staan. Onverdiend zegt 'ie..

Geplaatst:

Barça moest in de eerste helft, zoals ik al eerder zei, een penalty gekregen hebben. Ook de kans die Messi verpest, maakt die normaal altijd. Na een kwartier moest het al 0-3 staan. Onverdiend zegt 'ie..

En de kansen van Benzema dan?

Geplaatst:

Je hebt gelijk Venz, zoals altijd :D

Ach, als we een discussie maar niet winnen dan doen we het maar zo, zeer volwassen, ik vind het prima hoor. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben niet geheel onpartijdig. Altijd liefhebber geweest van Bayern en zit volgende week, tijdens de kampioenswedstrijd, in de Allianz Arena te genieten van weer eens één van die galavoorstellingen die zij geven. Maar Venzio heeft gelijk: het hoeft helemaal niet met schulden. Je moet gewoon je zaakjes op orde hebben als club en geen gekke aankopen doen. Investeer in je jeugd; kijk naar Ajax. Ik ben blij dat Barca gewonnen heeft puur omdat ik het Real niet gun. Je gaat toch niet als club met zoveel schulden een aankoop doen van maar liefst 100 miljoen.. Als dát het moderne voetbal is, ben ik er fel op tegen.

Bewerkt: door TheuNauz
Geplaatst:

Je hebt gelijk Venz, zoals altijd :D

Ach, als we een discussie maar niet winnen dan doen we het maar zo, zeer volwassen, ik vind het prima hoor. :)

Als je het wil bekijken zoals je deed zal ik straks elke fases uitpluizen en alles zeggen wat er voor Barça moest, en wat er voor Real moest.

Geplaatst:

Onverdiende penalty's van Barcelona?

1ste penalty: Neymar wordt aangetikt en Ramos is laatste man. Ramos begaat een fout als laatste man, doorgebroken speler, zuiver rood dus. Het lijkt een zwakke rode kaart, maar het is nu eenmaal het reglement. Ramos zou beter moeten weten, blame Ramos. ;)

2de penalty: Meerdere fouten op Iniesta, geen uitleg nodig. :7

Laten we maar zwijgen over de penalty buiten de 16 van Real Madrid en de kopstoot van Pepe die slechts geel kreeg? :7

Geplaatst:

1ste penalty: Neymar wordt aangetikt en Ramos is laatste man. Ramos begaat een fout als laatste man, doorgebroken speler, zuiver rood dus. Het lijkt een zwakke rode kaart, maar het is nu eenmaal het reglement. Ramos zou beter moeten weten, blame Ramos. ;)

Neymar laat zich heel erg makkelijk vallen want er was amper contact, prima dat je een enorme fanboy bent maar je moet je bril eens afzetten en je doppen open doen.

Laten we maar zwijgen over de penalty buiten de 16 van Real Madrid en de kopstoot van Pepe die slechts geel kreeg? :7

sergiopepe.jpg?w=1000&h=1254

Dit ook maar niet bestraffen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...