MegaPilot Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Damn, met Pinto als reservedoelman gaat Barcelona serieuze flaters tegemoet.. Atlético mag van mij eigenlijk kampioen worden, vind ik best wel geinig. :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 maart 2014 Rapport Geplaatst: 27 maart 2014 Damn, met Pinto als reservedoelman gaat Barcelona serieuze flaters tegemoet.. Atlético mag van mij eigenlijk kampioen worden, vind ik best wel geinig. :$ Ze zullen Pinto wel klaarstomen voor het einde van het seizoen. Ik vind hem wel een toffe gozert, ik geloof in 'm. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Barcelona is (gelukkig genoeg) gaan winnen op Espanyol. Ik ben heel blij want dit was alweer geen al te beste wedstrijd, tegen een zwakkere tegenstander. Ook Atletico heeft gewonnen met 1-2 in Bilbao. Dit is echt een ijzersterk resultaat gezien het de eerste ploeg is die Bilbao verslaat in hun nieuw stadion. Ik denk dat ik Atletico echt teveel onderschat en dat ze uiteindelijk toch wel sterk gaan blijven vechten tot het einde. Reageren
AXIO Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Wat Atletico zo goed maakt is dat het een team heeft dat voor elkaar knokt en elke wedstrijd weer vraagt ieder individu 100% van zichzelf. Ik vind het echt bijzonder knap van ze want zo'n geweldig elftal hebben ze nou ook alweer niet. Reageren
Venzio Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Transferverbod voor Barcelona komende zomer én winter, gerechtigheid! Bron: http://nu.nl/sport/3741983/fifa-legt-fc-barcelona-transferverbod.html Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Wanneer wordt Bayern gestraft voor het leegroven van de (enige) concurrentie? Wat een bullshit dit.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) Transferverbod voor Barcelona komende zomer én winter, gerechtigheid! Bron: http://nu.nl/sport/3...sferverbod.html De reden waarom jij een transferverbod wilt voor Barcelona is vanwege schulden en omdat je gewoon een hekel hebt aan Barcelona. Dan zou dit verbod te rechtvaardigen zijn, maar dan zouden vele clubs een transferverbod moeten krijgen, ook Real zit met nog miljoenen schulden(weliswaar minder). Trouwens, je weet niet eens de details van de zaak en je komt al met zaken als "gerechtigheid" af. Dus dit is vooralsnog gewoon belachelijk en slaat nergens op. Manchester United legde indertijd Januzaj ook vast op 16-jarige leeftijd. United gaf de hele familie een huis om in te wonen en gaf Januzaj als 16-jarige een contract van 10 000 euro per maand. Dus ik zou graag eens willen weten welke regels Barcelona heeft overtreden. En ook in het geval van vastleggen van jonge spelers: vele clubs maken zich hier schuldig aan. Om dan een team 2 transferperiodes gewoon blok te zetten is way over the top en ruikt naar competitievervalsing. Of wacht eens, is dat niet hetgeen dat Bayern München doet door alle sterspelers in de Bundesliga over te nemen? Zo zet je natuurlijk makkelijker een 77/81 neer hé. Straf niet 1 club, maar straf ze allemaal. Maar dan ook weer: waarom clubs straffen in godsnaam? Die jeugdspelers krijgen een droomtoekomst en dat wil men blijkbaar verhinderen. Of zijn we al vergeten dat Barcelona Messi z'n medische kosten betaalde om 'm later te kunnen doen laten uitgroeien tot de beste voetballer ter wereld(en dat is hij in cijfers, sorry Ronaldofans)? Januzaj is nu ook vaker een vaste waarde bij United...Lijkt me maar goed dat ie weggeplukt werd bij Anderlecht. Bewerkt: 2 april 2014 door MegaPilot Reageren
Venzio Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Ik heb geen hekel aan Barcelona, geen fan meer net als vroeger maar het gaat mij inderdaad om de schulden. Ik vind ook dat elke club gestraft moet worden die zich schuldig maakt aan deze enorme schulden. Laat een club maar eens bloeden, oh wat erg om niemand aan het rijtje Iniesta, Messi, Xavi en Neymar toe te voegen... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) Ik heb geen hekel aan Barcelona, geen fan meer net als vroeger maar het gaat mij inderdaad om de schulden. Ik vind ook dat elke club gestraft moet worden die zich schuldig maakt aan deze enorme schulden. Laat een club maar eens bloeden, oh wat erg om niemand aan het rijtje Iniesta, Messi, Xavi en Neymar toe te voegen... "Laat een club maar eens bloeden..." Het gaat niet op dat club X keihard gestraft wordt terwijl club Y zich schuldig maakt aan dezelfde misdrijven(lijkt mijn inziens ontzettend hypocriet). Je laat ze oftewel allemaal bloeden, maar niet eentje. Dat is gewoon ontzettend oneerlijk. Trouwens, Barcelona zal serieuze problemen krijgen door dit verbod. Ondanks hun rijkgevulde middenveld/aanval is hun verdediging aan vernieuwing toe. Puyol en Valdés maken onder andere geen deel meer uit van Barcelona volgend jaar. PS: Waarom wil je perse dat Barcelona gestraft wordt? http://www.theriches...-the-most-debt/ In de top 10 schulden staat Barcelona slechts op de 6de plaats(!). Bewerkt: 2 april 2014 door MegaPilot Reageren
Venzio Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Laat dit het begin maar zijn dan voor andere clubs, want natuurlijk moet niet alleen Barcelona gestraft worden maar alle clubs. Ik geloof dat TekaLoca nog wel eens gezegd heeft dat Pinto helemaal niet zo slecht is, vernieuwing kan ook door legale eigen jeugd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Inderdaad, Damn, met Pinto als reservedoelman gaat Barcelona serieuze flaters tegemoet.. Atlético mag van mij eigenlijk kampioen worden, vind ik best wel geinig. :$ Ze zullen Pinto wel klaarstomen voor het einde van het seizoen. Ik vind hem wel een toffe gozert, ik geloof in 'm. maar niet om een geheel seizoen onder de lat te staan. Ik hoop dat de geruchten omtrent het feit dat Ter Stegen al getekend had waar zijn, want anders wordt het volgend seizoen wel een ramp. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 (bewerkt) Teka, na de wedstrijd tegen Atlético kan je toch niet zeggen dat Pinto een goede keeper is hé.. Seriously, elk balcontact was in het voordeel van Atlético. Laat dit het begin maar zijn dan voor andere clubs, want natuurlijk moet niet alleen Barcelona gestraft worden maar alle clubs. Ik geloof dat TekaLoca nog wel eens gezegd heeft dat Pinto helemaal niet zo slecht is, vernieuwing kan ook door legale eigen jeugd. Is ie wel, ik geef een belofte van Barcelona meer kans dan Pinto. Het is gewoon een kluns. Legale jeugd? Kan, maar ook daar zijn alle clubs schuldig aan. Chelsea werd in 2010 daarvoor veroordeeld, maar werd vrijgesproken in beroep. Bewerkt: 2 april 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Teka, na de wedstrijd tegen Atlético kan je toch niet zeggen dat Pinto een goede keeper is hé.. Seriously, elk balcontact was in het voordeel van Atlético. Het is een slechte voetballer. Je kan 'm de bal niet geven want dan verneukt hij het. In dat opzicht is hij slecht en past hij niet bij Barça, maar in z'n kot vind ik 'm prima keepen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 En Barça gaat in beroep tegen de beslissing van de FIFA. Statement Barça: Klik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.