MegaPilot Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Beetje jammer dat de manier waarop wat minder is, Atlético - Barça is zowat nooit een leuke wedstrijd(itt tot Real - Barca), maar het is wel mooi voor Atlético natuurlijk. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Arsenal En hopelijk kan ik straks hetzelfde doen voor Dortmund... Reageren
Venzio Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Dortmund-killer Robben doet het maar weer eens tegen Dortmund en in een grote finale. Ik denk dat Robben tegenwoordig wel een van de meest gehate spelers in in het Signal Iduna Park is. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Arsenal En hopelijk kan ik straks hetzelfde doen voor Dortmund... ... Martino bevestigt vertrek bij Barcelona Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 David Luiz voor 50 miljoen naar PSG. Weer een overbodige aankoop voor PSG, als je 't mij vraagt, en die prijs is er al helemaal over. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 David Luiz voor 50 miljoen naar PSG. Weer een overbodige aankoop voor PSG, als je 't mij vraagt, en die prijs is er al helemaal over. ^dat Maar je krijgt nu eenmaal niet een speler los van Chelsea tenzij je er een paar miljoenen te veel tegen aangooit. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Tot zo ver het nut van die sancties. De eerste de beste mogelijkheid trekken ze weer de portemonnee... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 David Luiz voor 50 miljoen naar PSG. Weer een overbodige aankoop voor PSG, als je 't mij vraagt, en die prijs is er al helemaal over. ^dat Maar je krijgt nu eenmaal niet een speler los van Chelsea tenzij je er een paar miljoenen te veel tegen aangooit. Ja, ik vind het dan wel dom van PSG, maar eigenlijk ijzersterk van Chelsea. Voor hun is het een heel mooie transfer Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 (bewerkt) Wat vind ik dat soccer aid toch leuk om te kijken... Dit is echt prachtvoetbal: Bikkels die echt bikkelen, niet mokken en dan ook nog vriendschappelijk naar elkaar toe... Waren de WK wedstrijden maar zo Edit: 2e helft voor de liefhebbers Bewerkt: 9 juni 2014 door NicolaB Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Vriendschappelijk, hmm? http://www.youtube.com/watch?v=sb8GFYdri44 Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Vriendschappelijk, hmm? Toevallig kwam ik net op dat punt. Schandalig inderdaad... Dat soort acties vern*ken zo'n wedstrijd Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Dan weet je duidelijk niet wat de bedoeling is van de wedstrijden die je speelt. Hard mag, maar te hard zoals in het filmpje is wat overdreven voor wedstrijden als deze. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Vriendschappelijk, hmm? http://www.youtube.com/watch?v=sb8GFYdri44 Wat een mongool. Fout maken en dan nog eens ruzie gaan zoeken, het toppunt van achterlijk zijn.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Die tegenstander kwam wel erg fel op hem in hoor... Ik zou dezelfde reactie hebben (alleen niet in een voetbalwedstrijd ). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Die tegenstander kwam wel erg fel op hem in hoor... Ik zou dezelfde reactie hebben (alleen niet in een voetbalwedstrijd ). ? Ik had het over Davids hé. 0:08, maakt een fout. 0:13, tweede fout en neus tegen neus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.