GTA-top Geplaatst: 19 juni 2011 Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Op die video zie ik amper verschil met COD 4. Dat is mooi wat ik vind COD 4 nog de beste COD... Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Dat is mooi wat ik vind COD 4 nog de beste COD... COD 4 is kwa gameplay gewoon perfect. Goed gebalanceerd. Maar de grapics kunnen veel beter. Ik ga denk ik voor BF3, gewoon omdat Infinity Ward is wat moet doen aan die engine van hun. De grapics kunnen veel beter, De COD's kunnen veel beter geoptimaliseerd worden. Zoals Black Ops altijd frame drops, lagg en crashes. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 Op die video zie ik amper verschil met COD 4. Dat is mooi wat ik vind COD 4 nog de beste COD... Dat is leuk voor jou, maar je betaald gewoon 60 euro voor hetzelfde spelletje. (en sommige mensen zelfs 90, 150, etc..). Zelfde engine sinds 2005.. Wanneer gaan mensen er nou eens achter komen dat ze gewoon een updatje kopen twv 60 euro? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 22 juni 2011 Rapport Geplaatst: 22 juni 2011 (bewerkt) Op die video zie ik amper verschil met COD 4. Dat is mooi wat ik vind COD 4 nog de beste COD... Dat is leuk voor jou, maar je betaald gewoon 60 euro voor hetzelfde spelletje. (en sommige mensen zelfs 90, 150, etc..). Zelfde engine sinds 2005.. Wanneer gaan mensen er nou eens achter komen dat ze gewoon een updatje kopen twv 60 euro? Diep in m'n hard denk ik dat ook eigenlijk. Ik hoop dit keer dat het de hype ook echt waard zal zijn, maar Activision houd gewoon erg veel van uitmelken. Ook de DLC's zijn zo duur bij CoD spellen. Vandaag kwam er een nieuwe map pack uit voor Killzone 3. 4 toffe multiplayer maps voor maar 5 euro... Ikzelf kijk eigenlijk het meest uit naar Uncharted 3, maar Modern Warfare 3 houd ik in de gaten. Bewerkt: 22 juni 2011 door frankyyguy Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 juni 2011 Rapport Geplaatst: 23 juni 2011 Het gaat mij om de storyline, net zoals series ook niet "mooier" worden elke keer omdat ze de camera's updaten. Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Ik ga voor MW3 omdat het denk ik toch leuker is als BF3. De graphics van BF3 zijn dan misschien wel 10x zo mooi, maar daarmee bepaald je niet of het spel leuk is of niet. Ik wil hiermee niet aangeven dat ik BF3 een slecht spel vind, integendeel, de BF serie is ook hardstikke goed en ik speel nu zelf BFBC2 wat een erg leuk spel is. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Ik vind de besturing van de CoD serie meestal ook wat soepeler. Verder is BF gewoon een PC game, en ik heb geen geld over om mijn PC nog een beurt te geven. (Niet doordenken oversekste pubers!) Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 en ik heb geen geld over om mijn PC nog een beurt te geven. (Niet doordenken oversekste pubers!) Volgens mij ben jij hier degene die doordenkt. Anders had je dat niet opgeschreven. On: Ik wacht op de Multiplayer reveal. Want COD is toch wel Multiplayer. Als Multiplayer tegenvalt ga ik voor BF3. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Is dit derde wereld oorlog??? Ja. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-ZmaYFM64Ws&feature=channel_video_title Goed nieuws? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Hoe zit dat prestige-systeem nu eigenlijk in elkaar? Wordt het 50 levels/prestige (15 prestiges) of 70 levels voor 10 prestiges? Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Hoe zit dat prestige-systeem nu eigenlijk in elkaar? Wordt het 50 levels/prestige (15 prestiges) of 70 levels voor 10 prestiges? Dat zullen ze denk ik nog wel bekend maken. Doe mij maar 50 levels en 20 Prestiges. Kun je je ook niet zo snel vervelen. En Hackers meteen Bannen van Xbox Live en Playstation Network. Reageren
vice Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Liefst dan ook wat meer beloningen als je prestiged . In Black Ops zit ik al weken in 2e prestige, gewoon omdat ik het nut niet zie van telkens alles opnieuw te doen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Hadden jullie dit al gezien? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.