>$bram$< Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 http://uk.ign.com/videos/2011/10/25/ign-live-presents-modern-warfare-3 Live Stream van MW3 met Robert Bowling! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik verlang echt naar de release. Heb hem gepreorderd bij Game Mania, krijg er 4 uur Double XP bij en een postertje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ook. Nog 6 dagen, ik kan niet wachten! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Welke Strike Package gaan jullie vooral gebruiken? Ik de Support Package, ik ben niet iemand die vaak naar de hoge killstreaks ga dus Support is m'n ding. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ga wel voor die hoge, want het telt toch steeds door? Dan haal je makkelijk 20 kills in 1 game. Maar mensen die mij dan supporten met UAV's en dat soort dingen is ook handig! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik ga wel voor die hoge, want het telt toch steeds door? Dan haal je makkelijk 20 kills in 1 game. Maar mensen die mij dan supporten met UAV's en dat soort dingen is ook handig! Ja, maar ik bedoelde bij bv. Killstreaks in MW2 of BO, ik raak nooit bij een Chopper Gunner of AC130, dus ga ik Support gebruiken omdat ik daar de hoge kan halen, snap je? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik snap het, maar support is toch UAVs COunter UAV's etc? Ik gebruik pack met AC130 en Stealth Bomber, maar de Specialits Pack is ook wel nice. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 In Support zitten idd ook de UAV en C-UAV, maar de UAV is wel 4 kills en C-UAV 5 kills in de Support Package dacht ik? Nog iets, is het waar dat je de killstreaks van de Support Pack maar 1 keer kan gebruiken in een match? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Lijkt mij van wel aangezien je Points gewoon doortellen en geen - hebben. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Tja.. Airdrop Trap lijkt ook wel leuk, denkt je vijand dat hij misschien een Pavelow of zo kan stelen terwijl hij gewoon opgeblazen wordt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Lol, is dat een killstreak? Dan steel ik nooit meer Care Packages van enemie. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Lol, is dat een killstreak? Dan steel ik nooit meer Care Packages van enemie. Ik ook niet meer.. Kan iemand me eens het verschil uitleggen tussen de Juggernaut uit de Assault Pack en die uit de Support Package? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Die van de Assault Package tellen niet door Nick, alleen van de Support Package! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Ik kan ook niet wachten Ik ga toch eerst de Single Player uitspelen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Iemand zo'n Elite-lidmaatschap gaat kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.